neděle 30. listopadu 2014

Christmas Time #1

Ahooj,

zítra už je konečně milovaný prosinec! Zjistila jsem, že se na prosinec těším každý rok víc a víc. Není to kvůli dárkům na Vánoce a na narozeniny, ale spíš kvůli magické vánoční atmosféře. Miluju vyzdobené domy, vůni skořice, vonné svíčky, červené kelímky ve Starbucks, vánoční we♥it a instagram, vánoční články a všechno další co se týká Vánoc. Určitě by to taky chtělo nějaký sníh, ale upřímně já si za ty roky zvykla, že na Vánoce prostě ten sníh není a je až v lednu.. :D
Vánoční nálada na mě už přišla před týdnem, ale pořád jsem si říkala, že ještě vydržím a nebudu poslouchat vánoční písničky a tak. No včera jsem to už nevydržela a celé odpoledne jsem je poslouchala. Moje oblíbená vánoční písnička pro tento rok bude asi od Coldplay - Christmas lights



Na blog plánuju každou adventní neděli přidat hodně vánoční článek :D Ten název zní vtipně.
Mám v plánu zimní a vánoční tag, můj vánoční playlist a taky pokud se mi to podaří nějaký recept na vánoční cukroví. Uvidím podle toho, jestli najdu nějaký recept, který mě zaujme. :)
Mimochodem, ještě vůbec nemám žádné dárky. Jsem jediná? Horší je, že vůbec nevím, co komu koupit. :(
Abych měla lepší pocit, tak zítra zajdu koupit balící papír. :D

Teď pár vánočních obrázků..






* Můj tip na dárek: Pokud máte v rodině někoho kdo miluje čaje, tak bych doporučila, abyste mu koupila kvetoucí čaj od VeltaTea. V DM ho teď mají za 50kaček jinak ho seženete i v Tescu za 60kaček. K tomu koupíte nějakou čirou konvičku na čaj a máte super vánoční dárek. :)



 Přišla na vás už taky vánoční nálada? Máte už koupené nějaké dárky? Popřípadě jaké? :) 

4 komentáře:

  1. na Vánoce se děsně těším, dárky už mám skoro nakoupené :)

    zvu tě na giveaway :)
    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/2014/11/vanocni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. aj ja sa strašne teším na vianocee ;))
    http://alexxieofficial.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Každoročně se také strašně moc těším na prosinec! A přesně z těch důvodů, co popisuješ v těch první řádcích tohoto článku :) Rozhodně mi ale chybí sníh, to je asi tak jediné, co prostě každý rok v období prosince už nesmírně moc postrádám a čekám, kdy už konečně ty bílé závěje napadnou :D Vánoce na mě vlezly už asi na začátku listopadu, ale písničky poslouchám až tak ty poslední dva týdny teď. Miluju snad veškeré vánoční songy, nejraději ty české ♥, ale Christmas lights je taky úžasná! Nikdy se jí nemohu dostatečně nabažit jako všech ostatních. Na recepty se velice těším, protože moc ráda peču (hlavně třeba perníčky), ale letos na to asi nevyjde čas, takže výjimečně si asi nic neupeču :( Dárky? O těch mi ani nemluv! Taky ještě žádný nemám, ač se moc moc stydím a chtěla bych se nejraději zahrabat x metrů hluboko pod zem :D Vůbec mě nic ani nenapadá.. vypadá to, že tedy nejsi jediná.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks