sobota 22. listopadu 2014

Pojmenuj svou nutellu

"Získej originální etiketu
 nutella a udělej radost
 sobě nebo svým blízkým."

Tak přesně tohle můžete vidět i tady. Slyšeli jste už o tom? Já se přiznám, že kdyby mi o tom neřekla kámoška ve škole, tak o tom nic nevím a ani to nezískám.


Jde o to, že můžete od 1.10. do 30.11. (máte už jen pár dní) získat etiku na nutellu se svým jménem nebo něčím jiným, co byste na ni chtěli mít. Ovšem musíte mít fakt velké štěstí, protože o etiky je velký zájem. Každý den je k dispozici 500 etiket, na kterou si můžete něco napsat a oni vám ji potom pošlou. Škoda, že ne i s nutellou. Pokud byste etiketu fakt chtěli, tak musíte sledovat jejich web snad každou chvilku, protože po etiketách se jenom zapráší. Sama jsem to viděla na vlastní oči, když jsme to s kámoškou zkoušely ve škole. Během deseti minut byly pryč. Ale my jsme měly štěstí! :D

Když teda vychytáte správný čas a napíšete co byste chtěli mít na etiketě, tak po té vyplníte svou adresu a blablabla.. Znáte to, ne? Etiketa vám přijde domů do 7 dnů.

Já si na etiketu napsala jméno mamky, protože jí to chci dát na Vánoce. Akorát lituju toho, že jsem tam napsala její celé jméno. Mohla jsem tam třeba napsat "mamča" anebo vymyslet něco lepšího. To je škoda, ale tak nevadí. Bylo těžké vymyslet, co tam chci, protože to bylo ve spěchu. A já jsem tak trochu nerozhodná. :D Kdybych mohla tak určitě nechám vyrobit etiketu pro taťku a bráchu. Myslím, že to je super dárek na Vánoce. :)




Pojmenovali jste si taky svou nutellu? Mimochodem, co říkáte na to, že bych napsala nějaký Tag? 

8 komentářů:

  1. Jéééé, no to je bezvadný nápad! Já Nutellu teda nejím (protože mě po ní bolí zuby :( :D), ale určitě by to mohl být krásný nápad na vánoční dárek :) Škoda, že Ti s tím, ale nepošlou i tu Nutellu, která je sama o sobě dost drahá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si první myslela, že to bude s tou nutellou a zdálo se mi to nějaký divný a potom zklamání. :D Ale já ji taky moc nejím, hlavně protože je drahá :D

      Vymazat
  2. teď si můžeš pojmenovat nutellu neomezeně a stáhnout v pdf ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A můžeš poradit, pokud to ještě jde, kde si to stáhnu to pdf-ko? Nikde nic takového nemůžu najít. Díky :o)

      Vymazat
    2. Já už taky nic takového nemůžu najít..

      Vymazat
  3. Chci se zeptat, když přuijde domů, je to samolepka nebo jen cár papíru?

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks