pátek 14. listopadu 2014

Things I love..

Ahooj! Ani se to nezdá, ale půlka listopadu už je za námi a Vánoce se blíží! Zatím žádné dárky nemám, ale nic si z toho nedělám. Času dost. :D
Dneska tu pro vás mám seznam věcí, které miluju. Jen abyste věděli, miliju skoro všechno a všechny, haha. Just joke. Říkala jsem si, že by bylo fajn udělat takový článek, když už jsem psala i o věcech, které nesnáším. (odkaz tady) Jdeme na to. :)




  1. Knihy! Snad jediná věc, která mě opravdu baví a mohla bych u toho strávit celé hodiny, dny.. Kdo nečte, ten nežije!
  2. Divergence & Four. Momentálně moje srdcovka, kvůli které pořád šílím. 
  3. Fifty Shades of Grey.. Další srdcovka už od května. Mr Grey je dokonalý.
  4. One Direction. Miluju je, jejich písničky. 
  5. Harry Styles. Ten kdo mě aspoň trochu zná, tak ví, že mám slabost pro curly lads. Hlavně pro Harryho.
  6. Jaromír Jágr 68. Pro mě ten nejlepší hokejista vůbec. Chraň Bůh, aby o něm někdo řekl, že není dost dobrý.
  7. Hokej a fotbal.
  8. Chelsea Football Club.
  9. Twitter. Neznám lepší sociální síť.
  10. Wattpad.
  11. Londýn, angličtinu a všechno co se týká GB. Doufám, že se tam v nejbližší době už konečně podívám.
  12. Podzim a zimu. Vždycky jsem si myslela, že miluju léto, ale opak je pravdou. 
  13. Čaje, hlavně teď a v zimě.
  14. Káva. Nikdy mi nechutnala, ale v létě se něco stalo a já ji prostě miluju. :D
  15. Starbucks.
  16. Nakupování. 
  17. Vanilkovou příchuť, vůni a všechno další co je s ní spojené spojené. :D
  18. Hudbu. Bez ní nežiju.
  19. Pizzu. Mám pocit, že se toho asi nikdy nepřejím. :D
  20. Můj notebook. V létě jsem dostala nový, přičemž jsem se s tím starým musela rozloučit a zvykat si na nový, což chvíli trvalo.
  21. Víkendy. Kéž by nebyly tak krátké.
  22. Prázdniny. Nejvíc asi ty Vánoční. :)
  23. Fame od LG. Nejlepší parfém.
  24. Mojí postel.
  25. Polární záře. Doufám, že nastane den, kdy ji uvidím na živo a ne na počítači. :):)
 Na 100% vím, že jsem na plno věcí zapomněla. :D Shodujeme se v něčem? Klidně se můžete pochlubit do komentářů, co milujete vy. 

1 komentář:

  1. Jabadabadůůů, za 37 dní tu máme Vánoce! No, to je boží! :D :) Taky žádné dárky ještě nemám a docela mě to i už začíná štvát, protože vůbec nemám absolutní tušení, co komu koupit. Sakra :D
    Tenhle článek se Ti moc moc povedl. Přemýšlím, že podobný napíšu taky :) Už minule (když si vydala článek s názvem "věci, které nesnáším") jsem o tom dost přemýšlela, ale až teď jsem se asi definitivně rozhodla. Máme toho sem tam trochu společného, jak tak koukám :) Knihy, hokej, Twitter, láska k podzimu a zimě, nakupování, hudba, pizza, víkendy, prázdniny a postel.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks