středa 28. ledna 2015

Chapter #1 of 2015

After a long time jsem tady s dalším článkem. Tentokrát bude ze života, což je snad poprvé, kdy se tady budu s něčím veřejně svěřovat. Takové články můžete čekat každý měsíc, protože jsem se rozhodla, že chci vždy ke konci měsíce celý měsíc zhodnotit, sepsat si, co se mi povedlo popřípadě věci, kterých lituji nebo tak. Znáte to, ne? Článků bude přesně dvanáct, takže dvanáct kapitol. :) Psát takové články jsem chtěla už někdy v listopadu, teda spíš jsem si říkala, že už nebudu začínat ke konci roku nic nového a pořád jsem čekala na nový rok. No a ten je tady, konec měsíce taky, takže v klidu můžu začít novou "rubriku" a pustit se do dnešního článku! :)



Leden je první ze tří měsíců, které vyloženě nesnáším! Další je únor a nejhorší je snad pro mě březen.. Nevím proč. Tyhle měsíce mi přijdou nudné snad i depresivní. Momentálně mě štve hodně počasí, protože na Vánoce to tady vypadalo jako na jaře a teď to venku vypadá, jak kdyby měl být Štědrý den. Ještě k tomu mám semišové kozačky, které už další sezónu nevydrží, protože tohle lednové počasí je úplně zničilo. Mám ráda zimu, jen když nesněží a venku není břečka.

Ale jinak.....

Musím teda říct, že leden se u mě nesl v poklidu. Skoro nic zásadního se nestalo, myslím nějakou věc, která by změnila můj pohled na svět. Nebyla jsem se v citovém rozpoložení, dokonce jsem si začala myslet, že jsem si už konečně zvykla na gympl, a že to už všechno půjde, ale to jsem se mýlila. Jsem strašný pesimista, takže jsem zastánce toho, že žijeme v bolesti a štěstí je chvilkové. Ale to přeskakuju někam jinam.. :D Jeden týden jsem na sebe byla i pyšná, protože jsem za celý týden nedostala žádnou špatnou známku, což se naposled stalo na základce. Bohužel to nebylo z žádného exaktního předmětu.

V čem byl leden dobrý? No, především v tom, že jsem začala chodit na Hot Yogu. Sama jsem vůbec nevěděla, že něco takového existuje, dokud mi o tom neřekla kamarádka. V Ostravě se Hot Yoga cvičí, a protože měli akci deset lekcí po sobě jenom za 200kč, tak jsme do toho s kámoškou šly. Je to teda masakr, ale já si ji zamilovala. Štve mě, že deset dní uteklo jako voda a chození na yogu skončilo, jelikož jsem chudý student, který si nemůže dovolit si zaplatit vstupy na celý měsíc. :/ :D Yoga je strašně super věc! Po každé odcvičené lekci jsem se cítila lépe a hlavně z vás opadne stres! A děláte taky něco pro své zdraví.



No a v čem byl leden ne moc dobrý? Naschvál píšu "ne moc dobrý", protože leden nebyl vyloženě špatný.. Tak hlavně v tom, že jsou všude povánoční slevy a já utratila tento měsíc fakt hodně peněz. Začalo to hned ze začátku, kdy jsem utratila všechny peníze z Vánoc, pak jsem na sebe byla hodně naštvaná a ještě jsem! Dál to šlo už samo.. V únoru se musím trochu hlídat. Přitom už mám v plánu, co si zase chci koupit.
Další ne moc dobrá věc je moje vysvědčení, se kterým nejsem spokojená. Jsem ráda, že se to u nás moc neřeší a všichni mě chválí, protože si myslí, že to je dobré. Jsou naivní. Nejvíc mě snad tento týden a za celý leden naštvala písemka z matiky. Myslela jsem si, že jsem ji napsala na trojku, nebo jsem to tak aspoň cítila. Hm, a dostala jsem čtyřku. Krásně jsem začala druhé pololetí, ale co. Přišla jsem na to, že kvůli takovým věcem se nemá cenu deptat. 

Hádek moc nebylo, teda nebyly skoro žádné, ale bohužel jsem pořád zamilovaná do někoho, kdo už zase ani neví, že existuju. :):)

Taky jsem zjistila, že týdny, kdy nepíšeme písemky z matiky nebo fyziky jsou super, protože se vyvaruju špatným známkám. Naopak, když píšeme z těchto předmětů, tak mám bobky už týden dopředu a stejně mám jistou ruskou jedničku. :):)




Jsem strašně ráda, že leden utekl tak rychle a doufám, že uteče rychle i únor a březen, abych už za sebou měla tyhle tři hrozné měsíce. Už by to chtělo duben!

Dočetly jste až sem? Snad jsem vás moc nenudila. Je to taková zkouška, jak tenhle článek obstojí a kolik lidí dočte až do konce. Tak jsem zvědavá! :D 

A jaký byl váš leden? :)

2 komentáře:

  1. Tak to já mám teda leden moc moc ráda! Hlavně z toho důvodu, že mám narozeniny :D :) Ale zase je pravda, že jsem dost vystresovaná na konci pololetí, což je naprosto příšerný. Takže se Ti na jednu stranu nedivím, že tyhle měsíce moc nemusíš.
    A hot yoga? To by mohlo být vážně super! To bych brala taky :) Možná by se mi to líbilo. Určitě o tom napiš ten článek, budu se těšit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kdybych v lednu měla narozky, tak bych ten měsíc měla o něco víc radši. :)

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks