neděle 15. března 2015

Almond smoothie

Krásnou neděli. :)

Dnešní článek bude recept, tentokrát na další smoothie. V poslední době jsem si je hodně oblíbila a začala s nimi i experimentovat. Naposled jsem si do smoothie přidala i ovesné vločky. Smoothie bylo úžasné.
Když jsem nedávno šla do Albertu, tak jsem tam narazila na nápoje Alpro, které měli ve slevě. Říkala jsem, že tento nápoj bych si koupila jedině ve slevě, protože jeho normální cena se mi zdá vysoká. Když jsem je viděla, tak jsem nevěděla, jaký nápoj si vzít. Rozhodovala jsem se mezi vanilkovým sójovým nápojem a mandlovým nápojem. Asi tušíte, který vyhrál.
Mandlový nápoj jsem zkusila hned samotný. Jeho chuť mě mile překvapila. Taky mě překvapil jeho nízký obsah tuků. Samotný nápoj mi moc chutnal. Potom jsem ho zkusila přidat do ovesné kaše a nakonec i do samotného smoothie. V obou případech chutnal moc skvěle. Ještě jsem si ho chtěla zkusit přidat do kávy, ale vždy jsem na to zapomněla.
Největší roztomilostí na mandlovém nápoji je pro mě reklama na něj. Určitě jste v televizi museli vidět roztomilou veverku. Roztomilejší reklamu jsem našla tady.
Pokud nebudete chtít kupovat velký nápoj, tak si můžete koupit i menší, který má 250ml a stojí do třiceti korun.
 Do budoucna bych chtěla určitě chtěla vyzkoušet další varianty nápojů.




Budeme potřebovat: 

1 velký pomeranč
1 banán
3 lžíce ovesných vloček
Mandlový nápoj



Postup:

Nejdříve jsem si oloupala pomeranč, který jsem nakrájela na menší kousky. To samé jsem udělala i s banánem. Ovoce jsem dala do mixovací nádoby, do které jsem přidala ovesné vločky a mandlový nápoj. Je na vás kolik ho tam nalijete. Já dávala necelou půlku sklenice. Chtěla jsem mít smoothie hustější. Nakonec jsem to jako vždy všechno rozmixovala a přelila do sklenice. Na závěr jsem smoothie dozdobila vločkami. Cukr jsem vůbec nepotřebovala, protože i tak bylo smoothie dost sladké. 




Jaký máte názor na výrobky Alpro? Co říkáte na jejich cenu? 

10 komentářů:

  1. Ahojky Peggy, děkuji za komentář :). Možná Tě to překvapí, ale na Karlově univerzitě jsou práva v pohodě.. (alespoň, co vidím u svých kamarádů, co tam studují - zdaleka nedělají to, co já v Olomouci). Do Olomouce je lehké se dostat, do Prahy a Brna je to o dost těžší. Poměr sil se střídá až když nastoupíš na tu fakultu.. Ne jeden advokát nám před přednáškou poblahopřál, že jsme si vybrali nejtěžší právnickou fakultu v ČR... že učí třeba i v Praze a Brně a zdaleka na studenty nejsou kladeny takové požadavky, jako na nás v Olomouci.. :) Já jsem za to ráda, aspoň "těžko na cvičišti, lehko na bojišti". A kam by ses chtěla hlásit - Praha, Brno, či snad Olomouc?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ještě nevím, kam, protože mám ještě tři roky čas na rozhodování :)

      Vymazat
  2. Ještě něco málo ze statistik: Na práva v Olomouci se bere do prváku cca 300 lidí. Tento rok na řádný termín státnic jde 20 lidí... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to super :) Určitě to musí chutnat skvěle. Na mandolovém nápoji mě odrazuje právě ta cena :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chutná skvěle :) Mě taky, a proto je dobré, když na něj natrefíš, když je ve slevě :)

      Vymazat
  4. Výrobky Alpro jsem ještě nikdy neochutnala, ale jak se říká.. co není, může být. :) Vím, že jsou poměrně drahé, ale určitě bych je někdy chtěla vyzkoušet. Tyhle mléčné věci mi vždycky chutnají. To tvoje smoothie muselo být moc dobré! Nechceš mi ho přijet udělat? :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Alpro je bezkonkurenční, nejraději mám banánové♥♥ mohla bych je pít denně.. takže mě článek potěšil, určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Banánové jsem ještě nezkoušela, ale zkusila jsem i vanilkové a to mi taky moc chutná :) Jsem ráda, že tě článek potěšil a smoothie určitě vyzkoušej :)

      Vymazat
  6. Cena výrobků je vyšší, ale zase je to myslím kvůli složení :) Tohle jsem měla a moc mi nechutnalo, ale bylo výborné na lívancové těsto

    OdpovědětVymazat
  7. mňam :)!
    Ten mandlový nápoj musím zkusit :).

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks