středa 22. července 2015

Summer Reading

Krásný den, milé čtenářky. :)

Blogerky teď často píšou články, ve kterých vám radí, co dělat o prázdninách, když se nudíte. Celkem často na takovém seznamu nacházím čtení knih, což je super nápad. Každopádně já sama někdy nevím, co číst. Prostě nemám představu, tak nečtu nic a strašně mě to štve. Abyste se tak necítily taky, tak vám v dnešním článku představím pět knih, které si o prázdninách můžete přečíst. Strašně ráda čtu slaďárny, tak čekejte tipy hlavně na romantické knížky.



Víte co na knihách miluji nejvíc?
Byla jsem snad už stokrát zamilovaná, zadaná, vdaná, ale stejně jsem pořád sama, haha. Žiji tisíce životů, přičemž člověk, který nečte, žije jen jeden.




Girl Online - Zoe Sugg 

Určitě jste tady tuhle knížku čekaly, protože o ní teď píše skoro každý a já už taky. Přála jsem si ji, protože mám Zoellu ráda a její knížka mě zajímala. Tak jsem ji dostala na svátek, měla jsem ji přečtenou ani ne za týden. Je to super oddechová knížka, a pokud se do ní začtete, tak ji máte na jedno odpoledne u bazénu/moře. Ze začátku se mi zdálo, že je knížka určena pro mladší, ale pak mi to tak nepřišlo. Celá knížka je příjemně napsaná a místy i napínavá. Vy, které nemáte blog, tak po přečtení této knížky si ho určitě budete chtít založit.

Děj: Penny má tajemství. Pod přezdívkou Girl Online si začne psát blog o svém každodenním životě. Když ji ovšem na školním představení potká ten "největší trapas na světě" a situace začne být na všech frontách na pováženou, rodiče ji vezmou s sebou na pár dní do NY. A tam Penny potká úžasného charismatického Noaha, který má taky svá tajemství.




Ten, kdo stojí v koutě - Stephen  Chbosky 

Tuhle knížku tady musím zmínit. Četla jsem ji minulé prázdniny a byla to jedna z těch knížek, u které jsem brečela. Podle knížky je i film, který má jiný název - Charlieho malá tajemství. Snad poprvé, co se mi stalo, že se mi film líbil stejně, tak jako knížka. I u filmu jsem uronila pár slz. Nechápala jsem, jak mohl autor tak skvěle vystihnout všechny pocity dospívajícího kluka. Knížka je to prostě skvělá. Najdete tam plno krásných citátů, plno věcí k zamyšlení. Prostě vás nenechá jen tak.. Ke knížce je vytvořený i skvělý playlist, který také doporučuji. Prozradím vám, že můžete čekat hořkosladký konec.

Děj: Když člověk stojí v koutě, může si všimnout spousty úžasných věcí. Ale pak přijde chvíle, kdy je třeba vykročit na parket a začít opravdu žít. Příběh o dospívání na střední škole, který Charlie vypráví v dopisech, je otevřenější a důvěrnější než leckterý deník. Nevíme, komu Charlie píše, ani kde bydlí - máme jen slova, o která se rozhodl podělit.



Selekce - Kiera Cass

A pokud se chcete vrátit do dětských let mezi princezny, tak si musíte přečíst Selekci. Knížku mi doporučila kamarádka a bože! Moje pocity? Začátek je trošku nuda, předem vás varuji. Byla jsem naštvaná, že mi doporučila takovou nudu. Ale potom! Potom se to rozjede, začtete se a klidně to máte přečtený hned. Když jsem si poprvé četla obsah této knížky, tak jsem čekala, že to bude pěkná kravina. Možná jste si to myslely i vy, když jste četly obsah, a proto jste knížku nechaly tak. Omyl, milé dámy! Knížka vás mile překvapí. :)

Děj: Pro třicet pět dívek je Selekce životní šancí. Být obklopena světem třpytivých šatů a drahocenných šperků. Žít v paláci a soutěžit o srdce krásného prince Maxona. Ale pro Americu je Selekce noční můrou. Znamená to pro ni otočit se zády ke své tajné lásce Aspenovi, který je o kastu níž. Nechce se jí odejít z domova a vstoupit do nelítostné soutěže o korunu. Pak America potká prince Maxona...


Vášnivý svůdník - Christina Lauren

Když se vám žádná knížka z tohohle seznamu nezamlouvá, tak si musíte přečíst aspoň tuhle, protože je opravdu boží! A pokud zrovna nemáte chuť na Svůdníka, tak si přečtěte aspoň jednu knížku z božské série (Božský Bastard, Cizinec, Hráč). Knížky Christiny Lauren mám moc ráda. Píšou oddechové knížky, které máte přečtené za jedno odpoledne. Zrovna Svůdníka jsem měla přečteného za jeden den a můžu říct, že mě nezklamal. O božské sérii, ani nemluvně. Jsou to skvělé oddechové knížky.

Děj: Po divokém víkendu ve Vegas udělá Mia nejbláznivější rozhodnutí svého života. Vyrazí si s Anselem - svým sladkým, nemravným úletem - na léto do Francie. Když za provokací a přetvářkou objeví první nefalšované city, dosavadní nezávažné dobrodružství se začíná rozplývat a Mia se musí rozhodnout. Patří do starého světa nebo do toho podivného nového?



Netopýr - Jo Nesbo

Na závěr, po tom co jsem vám doporučila jen samé slaďárny, jsem do seznamu zahrnula detektivku. Sama nechápu, že jsem si to na čtení vybrala, ale někdy to chce změnu. Takže pokud už máte dost slaďáren a dokonalých životů, tak si přečtěte Netopýra od Jo Nesba. Když se tohle líbilo i mně, tak to už je co říct. Nesbo píše poutavě. Kamarádky říkaly, že se hned zamilovaly do hlavního hrdiny - Harryho. A já se zamilovala taky. Jeho sexy zvrácený život vás zaujme a božeee musíte ho milovat! Pokud vás neosloví Netopýr, tak doporučuji jiný díl z této série. Na výběr je toho celkem dost.

Děj: Harry Hole, policista z Osla, je poslán do Sydney, aby zde objasnil vraždu mladé norské herečky Inger Holterové. S případem mu má pomoci jeho australský kolega Andrew Kensington, s kterým se později spřátelí a Hole se od něj dozvídá mnoho zajímavých věcí o Austrálii. Vražda Inger navíc není ojedinělým případem. Na celém západním pobřeží Sydney jsou znásilňovány mladé blondýnky. Úkolem obou kriminalistů je dopadnout psychopatického vraha co nejdříve.



Jakou knížku máte momentálně rozečtenou? :)

PS: Nezapomeňte se zúčastnit letní giveaway, která už zítra končí.

47 komentářů:

  1. girl online bych strašně chtěla :)
    hezký blog
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti děkuju za tipy !! <3 Selekci jsem jednou viděla na internetu, ještě než vůbec vyšla a moc si ji chci přečíst. "Ten kdo stojí v koutě" vypadá taky hrozně zajímavě, určitě se po ní podívám :)) A máš pravdu s tím, že kdo čte knihy, jako by žil několik životů. Miluju čtení, protože mě to tak nějak dostává "mimo realitu" a můžu být na chvíli někým jiným, prožívat všechny jeho pocity, zamilovat se ... ♥ :)

    Me Adelaida

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš naprostou pravdu. Nechápu člověka, který nečte knihy, protože o hodně přichází.

      Vymazat
  3. Krásna myšlienka: "Byla jsem snad už stokrát zamilovaná, zadaná, vdaná, ale stejně jsem pořád sama, haha. Žiji tisíce životů, přičemž člověk, který nečte, žije jen jeden." :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ta druhá půlka je už ze známého citátu :D :)

      Vymazat
  4. Skvelý blog vážne len tak ďalej, si super! :)
    U mňa prebieha GIVEAWAY, o dve poukážky v hodnote 100$, budem rada ak sa zapojíš!

    GIVEAWAY /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  5. Ja vôbec nečítam teraz v lete ...
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že se ti Girl Online líbila. :)
    (Jsem já ta kamarádka kdo ti doporučil Selekci?) Amerika a její rozhodování -_- a počkej si na další díly, jestli budeš číst!
    Úplně si ve mě zase vzbudila ty touhy ke čtení, asi se taky na něco vrhnu :D
    Pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně že jsi to ty :* Při psaní tohohle článku jsem na tebe myslela a fakt mě mrzelo, že tě moc nezaujmu, protože ty knížky znáš :/ :D

      Vymazat
    2. Jeee, z toho si nic nedělej. Mě to zaujalo i tak a teď ještě víc, když si na mě při tom myslela :) :*

      Vymazat
    3. Jeee, z toho si nic nedělej. Mě to zaujalo i tak a teď ještě víc, když si na mě při tom myslela :) :*

      Vymazat
    4. Jeee, z toho si nic nedělej. Mě to zaujalo i tak a teď ještě víc, když si na mě při tom myslela :) :*

      Vymazat
  7. Girl Online jsem si nedavno koupila, jsem na ní zvědavá! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Selekce vypadá zajímavě. Mrkni na můj blog, mám tam nejen knihy, ale i GA :-)
    Www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ten kto stojí v kúte je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  10. Musim se shodnout s ostatnima, tenhle clanek je super! Nejvice me zaujaly Girl Online a Ten, kdo stoji v koute. Ty si musim precist :-) a momentalne ctu Knihu Prani, kde se cely pribeh odehrava ve vanocnim New Yorku. :D Proc taky ne o prazdninach :D

    OdpovědětVymazat
  11. Selekcia sa mi veľmi páčila, neviem sa dočkať Elity :) A tiež rozmýšľam, že skúsim niečo od Nesba :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  12. Girl online som nečítala ale určite sa na to chytsám na dovolenke. Ďakujem za tipy! :)

    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. milujem čítanie, kiež by som mala viac času na to :(
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ten, kto stojí v kúte si chcem prečítať už veľmi dlho, tak uvidíme, kedy sa k tomu dokopem :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  15. Já nikdy nevěděla o čem je ta knížka od Zoellya hned jsem si řekla, že bude něco o tom jaký makeup se hodí k týhle a týhle pleti, jak si organizovat skříň, jak se učesat a podobný tyhle věci ..,ale teďka jsem úplně zaskočená, že ta knížka má nějaký děj.:-O Vtom případě mně ta knížka láká ještě 2x tolik jako předtím!:-D Jinak Ten, kdo stojí v koutě si taky chystám přečíst, ale asi spíš v anglické verzi, protože jsem se rozhodla 'zlepšovat' se v ájině :-D Jinak super tipy na knížky. Tohle já přesně potřebuju, protože se vždycky bojím riskovat s tím, že se mi ta knížka nebude líbit a šáhnu vedle (to totiž já vždycky). Takže taky děkuju za tip!:-)
    TeriMiss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V anglické verzi bych si ji ráda přečetla. Koukám jen na ten film v angličtině :D a děkuju moc, Teri! :)

      Vymazat
  16. Já už čtu asi 4 měsíce Zmizelou. :D Snad už najdu čas dočíst to.

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
  17. Online girl, Ten,kdo stojí v koutě a knížku od Jo Nesbo, bych si taky chtěla přečíst :3 Nechceš mi je někdy půjčit? O:) :D :D
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  18. Koukám, že Girl Online teď v poslední době docela letí jako třeba nedávno Hvězdy nám nepřály nebo cokoliv od Greena. Musím se přiznat, že na tenhle žánr knih moc nejsem, ale časem k nim třeba najdu oblíbenost. :) Za to Vášnivého svůdníka bych si přečetla hned, hned, hned! :D A taky mě dost láká něco od Jo Nesbo, protože by mě zajímalo, co tak skvělého píše, že ho čte teď skoro celý svět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to máš pravdu, akorát mě ten Green nějak minul a potom jsem stejně zjistila, že on není nic pro mě. :) Detektivky od Nesba jsou dokonalé :D

      Vymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  20. Ten, kdo stojí v koutě patří mezi ty knížky, na které už snad nikdy nezapomenu. Je to srdcovka. :) A Svůdníka mám v plánu přečíst, tak jsem zvědavá.
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím. Svůdníka si určitě přečti :)

      Vymazat
  21. Ten, kdo stojí v koutě je jedna z mých nejoblíbenějších knížek, miluju jí a dokázala bych jí číst pořád dokonala. Krásně jsi jí vystihla :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ten kdo stojí v koutě už se chystám moc se na tu knížku těším, protože na ní slyším samou chválu!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ji, co nejdřív přečti, abys tu chválu mohla rozšiřovat :))

      Vymazat
  23. Girl Online si musím koupit taky, ona má navíc tak krásný přebal! :D
    A Božský Bastard a celá ta řada - ty knížky miluju. :D ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks