pátek 11. září 2015

Beauty Wishlist 2015

Krásný pátek. :)

Už dávno jsem zjistila, že si často kupuji kosmetiku, kterou zrovna nepotřebuji. Obvykle za to může to, že je daná věc za dobrou cenu. Každopádně někdy opravdu utrácím za naprosté zbytečnosti. Když jsem nad tím nedávno přemýšlela, tak jsem si řekla, že s tím musím přestat. A proto si za půlkou roku 2015 sestavím kosmetický wishlist, který by mi s tím mohl pomoct.


Znáte to, když si kupujete věci, které nepotřebujete a pak si uvědomíte, že jste za ty peníze mohly mít nějakou věc, kterou si už dlouho přejete? Já tenhle pocit moc dobře znám, bohužel až teď jsem se rozhodla s tím něco dělat. Takže konec se zbytečným utrácením. Od teď začínám šetřit. Věřím, že mi tento wishlist pomůže, abych neutrácela za zbytečnosti, ale koupila si věci, po kterých toužím. Wishlist bude obsahovat kosmetické věci, které bych si chtěla pořídit do konce roku 2015.

Všechny zmíněné produkty můžete koupit na Parfums.cz.


Začnu známou značkou EOS. Jeden balzám na rty od nich mám a jsem s ním moc spokojená. Do budoucna bych si chtěla pořídit borůvkový EOS a k tomu bych ještě chtěla zkusit nějaký krém na ruce. S balzámem nemám problém, tak jsem zvědavá na jejich krémy na ruce. 



Druhý balzám, který bych si chtěla pořídit, je Lip Therapy značky Vaseline. Už jen z názvu jde vidět, že bude určitě skvělý na popraskané rty. Jelikož v poslední době ujíždím na balzámech, tak tento prostě musím mít. Celkem jsem si teď oblíbila lip butter od Labella, který je taky v kalíšku, což mi vůbec nevadí.



Lash Sensational je v poslední době tak známá a hlavně v 99% vychvalovaná řasenka, že ji prostě taky musím mít. Když jsem ji poprvé viděla v drogerce, líbil se mi její obal. Ze začátku mě odrazoval kartáček, ale po tom, co jsem viděla, co dokáže, změnila jsem názor. Pokud bych si nakonec nepořídila tuhle řasenku, tak bych si pořídila nějakou jinou od Maybelline, protože jejich řasenky jsou super a moc mi vyhovují. 



Další hodně vychvalovaná věc, kterou jsem zatím neměla možnost zkusit, je rozjasňovač Mary-Lou Manizer. Celé léto jsem snad u každé druhé blogerky viděla tento produkt. Líbí se mi jeho vzhled a hlavně, že ho můžete použít jako rozjasňovač nebo stíny.



Korektor Perfect Stay od Astoru jsem zmiňovala na blogu už několikrát. Každopádně vždy jen v tom smyslu, že bych si ho chtěla pořídit. Snad už se konečně rozhoupu a bude to jedna z prvních věcí, kterou si pořídím z tohohle wishlistu. S Astorem mám dobrou zkušenost, miluji jejich make-upy a věřím tomu, že mi sedne i tento korektor. 



O dražším laku na nehty jsem se zmiňovala už někdy začátkem roku. Rozhodla jsem se, že vyzkouším značku O.P.I. Celkem mě zajímá, jestli se třeba bude nějak lišit od normálního laku za 50 Kč anebo bude úplně stejný. Momentálně toužím po nějaké hezké burgundy barvě, která je moje must-have na podzim.



Z dekorativky by to bylo asi vše, jenže tu ještě je pečující kosmetika, na kterou si potrpím. Strašně moc bych chtěla micelární vodu od Biodermy. Každopádně její cena za plné balení je na mě vyšší, takže asi budu muset napsat Ježíškovi. 



Předposlední věc už nebude kosmetická, každopádně sem patří. V poslední době mám doslova vztek na můj kartáč na vlasy, protože každé rozčesávání se neobejde bez bolesti. Strašně mi to vadí a vím, že těm vlasům ubližuji, proto bych chtěla vyzkoušet Tangle Teezer, který vlasy dokáže snadno a bez bolesti rozčesat. 




Úplně poslední věc je kabuki štětec od Catrice. Nebaví mě s sebou všude vláčet můj velký štětec na pudr. Kabuki je oproti normálnímu štětci menší, takže bude jednodušší s ním cestovat, když nebude v kabelce zabírat tolik místa. 




Když na to teď koukám, je toho celkem hodně, ale snad se mi to do konce roku podaří. Z větší části spoléhám na moje narozeniny a Vánoce. :D :) 
Máte zkušenost s nějakou zmíněnou věcí? Jakou kosmetickou věc si v nejbližší době plánujete pořídit?

54 komentářů:

  1. Já si snažím dát stopku s utrácením, což se týká i kosmetiky.. Ačkoliv Mary Lou Manizer chci už delší dobu, tak uvidíme :)

    Simply Janet
    Ráda bych tě pozvala na svou giveaway :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si dávala stopku na kupování sprchových gelů a šamponů :D :)

      Vymazat
  2. Já jsem si teď nedávno udělala radost hromadou věcí, které jsem měla na wishlistu. Několik věcí z tvého seznamu doma mám také s většinou jsem spokojená. Balzám EOS mě moc baví a určitě chci i další příchutě, Mary-Loumanizer je naprosto úžasný rozjasňovač, který určitě potřebuješ a na Tangle Teezer teď už taky nedám dopustit, hlavně pro jeho snadné čištění. Naopak korektor od Astoru mě příliš nenadchl. Není špatný, ale Mybelline Fit Me nebo Rimmel Match Perfection jsou, myslím, lepší.
    Easy on the Eye

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. EOS je super balzám a na ten Tangle Teezer jsem zvědavá :)

      Vymazat
  3. Super wishlist! :) Já si nedávno také sepsala seznam věcí, co potřebuju, mimo jiné obsahuje i Tangle Teezer :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Domi :) Tak kdyby sis ho pořídila dřív než já, tak chci zná tvůj názor! :D :)

      Vymazat
  4. Dobrý výber! :-)

    Rada by som Ťa pozvala na môj blog, kde prebieha Moja prvá GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Nechcem ti kaziť radosť, ale z osobnej skúsenosti ti môžem povedať, že micka od biodermy a tiež tangle teezer stoja za hovno... :-D Tangle som mala dlho na antiwishliste, ale po čase som naň narazila v jednej aukcii pre opustené zvieratá a tak som si povedala, že podporím dobrú vec a ten tangle si predsalen kúpim a vyskúšam (keď už ho všetci tak chvália).. ale úprimne - použila som ho možno zo trikrát a odvtedy mi len leží na poličke a sadá naňho prach. nevidím v ňom absolútne žiadne výhody a to, že dokáže bezproblémov rozčesať zauzlené morké vlasy je skutočne blbosť.. ja mám vlasy rovné a nemávam s nimi problémy, ale keď sa náhodou stalo, že sa mi pri umývaní nejako zauzlili, tak som ich rozčesávala s tangle teezrom rovnako dlho ako s každým iným hrebeňom či kefou.. no a k micelárke od Biodermy len toľko, že strašne slabo čistí, pení a v očiach páli ako divá sviňa... za tie prachy nestojí ani omylom.. u mňa získala 1 bod z piatich, zatiaľ pomaly najhoršia micelárka akú som mala... ak chceš, mrkni na moju recenziu o nej: http://sueandcolours.blogspot.sk/2014/05/my-skincare-routine-before-i-go-to-sleep.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tvůj názor :) Na recenzi určitě kouknu.

      Vymazat
  6. Rozjasňovač od The Balm Mary -Lou mám a je parádní, má takový jemný a zlatavý nádech :) Jinak neustále pokukuji po paletce od Naked :) Tak snad si ji někdy pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tangle teezer jsem si nedávno pořídila v domnění, že vlasy opravdu rozčeše bez toho, aby je vytrhal, ale trochu mě zklamal, protože vlasy vytrhává jako normální kartáč. Mám vlnité vlasy, takže věřím, že rovné rozčeše bez problému, ale ty moje moc nedává. Stejně jsem s ním ale spokojená :). A co se týče Eosu, tak na ten jsem se byla podívat v DM, ale docela mě zarazila jeho velikost, čekala jsem trošku větší... ale asi si ho někdy pořídím :D.
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, já vlasy nemám kudrnaté, takže mu věřím, i když ho ještě nemám :D EOS si pořiď, jen škoda, že v DM je omezený výběr :/

      Vymazat
  8. Super ^^ mam hrozne rada wishlist clanky :)) Tangle tezzer mam a jsem spokojenaa :) a jinak si chci v blizsi dobe objednat duo eosuu ^^
    http://nellylove99.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Eos mohu jen doporučit :) Navíc když jsou teď k dostání i u nás, je vše jednodušší :) Highlither od The Balm vypadá skvostně, také bych ho ráda vyzkoušela :D

    Ale musím tě upozornit, že korektor od Astoru jsem měla a byla naprosto zklamaná :( Vůbec nekryl a navíc mi "rozmatlával" i samotný make-up :(

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, jen mě štve, že jsou v DM pořád vyprodané a omezené příchutě :/ Jej, tak to mě mrzí, že ti nesedl :/

      Vymazat
  10. Ta Lash Sensational určitě stojí za to <3
    Srdečně zvu tebe i všechny tvé fanoušky na mojí první malou Giveaway o rtěnku Maybelline Color Drama ve výrazném, podzimním odstínu :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Klárko :) Do soutěže se určitě zapojím.

      Vymazat
  11. Micelární vodu od Biodermy už si přeju taky delší dobu vyzkoušet, ale vidím to stejně jako u tebe budu muset napsat Ježíškovy:( :D Novy Tangle teezer už potřebuji, ale finance bohužel nejsou, ale jak jsem viděla tyhle kompaktní tak to by mi asi na tu mou hřívu nestačilo, protože mi přišel celkem malinký:/
    Přeji brzké odškrtávání v tvém beauty wishlistu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba tě Ježíšek mile překvapí a donese ti ji :D :)

      Vymazat
  12. O Eosu jsem taky přemýšlela:) jinak super článek! :)
    ADEL'S FASHION LIFE

    OdpovědětVymazat
  13. To je chytré udělat si wishlist a pak podle něj nakupovat. Já když jdu do drogerky, tak jsem jak neřízená střela. :D Ten korektor od Astor jsem viděla, že blogerky hodně pomlouvají. Taky chci vyzkoušet nějaký dražší lak. Vypadá to na Sally Hansen, ale tolik peněz stojí, že se nemůžu odhodlat ke koupi.. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím a nechápu proč mě to nenapadlo už dřív :D Fakt? Já jsem na něj četla samou chválu, ale až teď jsem zjistila, že mi holky píšou do komentářů, že není zase tak moc dobrý :D

      Vymazat
  14. Na tu biodermu si také už chvíli brousím zuby, ale pokaždé šáhnu po něčem levnějším..Taky to vidím na toho Ježíška :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tanglge teezer mám už několik let a jsem s ním vážně moc spokojená :) doufám, že budeš taky minimálně stejně jako já ^-^ Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  16. Z tvého Wishlistu mám jenom korektor od Astoru a jsem s ním docela spokojená. Je opravdu hodně, hodně světlý, tak mi sedí jenom v zimě, ale jeho čas se už pomalu blíží... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě nevím jaký odstín mám zvolit. Bojím se, že když si nevezmu ten nejsvětlejší, tak ten druhý bude moc tmavý... Škoda, že jsou jen dva odstíny.

      Vymazat
  17. Já z tvého wish listu pár věcí mám a musím říct, že si umíš vybrat skvěle. Není tam nic, co by mi nevyhovovalo! Řasenka je úžasná, teď používám jenom tu, produkty od EOS a Vaseline podle mě nemají chybu a Tangle Teezer je nejlepší hřeben, který jsem kdy měla. Já si hrozně dlouho přeji taky ten rozajsňovač od The Balm a korektor od Astoru. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) musím si co nejdřív pořídit krém EOS, protože jsem na něj moc zvědavá.

      Vymazat
  18. mary lou je i na mém wishlistu :) a EOS takyy :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. mne zas tá Maybelline vôbec nesedela, ale ja mám krátke a rovné mihalnice, ja preferujem tie štetinové kefky :)
    http://drewsbeauty.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zase dlouhé řasy, ale v poslední době mi skoro žádná řasenka nevyhovuje, tak jsem zvědavá na tuhle...

      Vymazat
  20. Pekný článok :D super! :D

    Pozývam ťa aj všetkých tvojich čitateľov na GIVEAWAY !!!!!!!!!!!!!
    Girl with pink nails - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  21. Lash Sensational bych si také dost přála. Všichni ji všude chválí. :D A Eos je pro mě zaručeně nejlepší balzám na rty! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě nejlepší není, ale přijde mi jako super balzám třeba na cestování nebo do školy :D :)

      Vymazat
  22. Ta řasenka je prostě nejlepší řasenka na světě - spolu s Colossalkou od Maybelline:) Mám obě ve voděodolné verzi a NIKDY už jinou než Maybelline řasenku nechci:)
    Korektor od Astoru taky doporučuju:) Patří k mým oblíbeným:)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Colossalku mám a nemůžu si ji vynachválit, je to super řasenka. A korektor od Astoru už mám a je super :)

      Vymazat
  23. Kromě EOS mě taky láká vše, hlavně nejvíc rozjasňovač od The Balm, po tom pokukuji už dlouho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud bys ho měla dřív, než já, tak dej vědět jaký je :)

      Vymazat
  24. Tak já se k tvému wishlistu trošku vyjádřím :). OPI laky určitě zkus. Já první vůbec nechtěla do dražšího laku investovat, ale jednou jsem se rozhodla, že si udělám radost, zcela výjimečně - a teď mám několik laků od OPI a jiné kupuju málokdy, když už, tak často ve stejné cenové relaci. On ten rozdíl je opravdu hodně znát, jak jsem nikdy nechtěla dát takové prachy za lak, teď už raději oželím několik levných a koupím jeden dražší :). Tu řasenku určitě doporučuju, je fakt výborná, akorát mně dělá až moc obrovské řasy, až moc výrazné, mám raději trošku jemnější :). Co se týče Biodermy, doporučím ti k jejich klasické micelárce alternativu, je taky od Biodermy, taky je to micelární voda, ale je to micelárka pro malinké děti ABC a prodává se jen ve velikém balení (1 litr) a stojí 500 Kč, což se ale za litr vyplatí a vydrží hrozně dlouho. A mně třeba funguje a celkově vyhovuje líp než ty jiné micelárky od Biodermy. Sestřenice pracuje v lékárně a zásobovala mě kde čím od Biodermy i jiných značek, takže jsem zkusila snad už všechny micelárky, ale za tu dětskou bych tedy dala opravdu ruku do ohně a když si to přepočítáš cena za 1 ml, vyjde tě to i levněji než některé jiné micelárky v drogerce :). Tangle teezer mám, dokonce ten z té profi řady. No jako není špatný, určitě vlasy rozčeše líp než klasický hřeben, na druhou stranu je klasický kančák lepší. Já mám od malinka řasy vyloženě nerozčesatelné, i když je češu třikrát denně důkladně, tak je prostě už den po umytí vlasů nemůžu rozčesat. Ani kadeřnice si s tím nedokázaly nikdy poradit. Tangle teezer trochu pomohl, ale kančák je přeci jen ještě lepší, navíc ty kančí štětinky mají blahodárný vliv na vlasové vlákno a dokonce dokážou i maz z pokožky hlavy rovnoměrně rozprostřít, taky dodají vlasům větší lesk... Ale je to na tobě, třeba ti zrovna ten tangle teezer bude pasovat víc :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji za tvůj názor a zároveň za tak dlouhý komentář. OPI lak určitě vyzkouším, teď si mě na něj navnadila ještě víc. A jinak já mám zase ráda výrazné řasy :) Tyjo o kančáku jsem nikdy neslyšela. Každopádně první vyzkouším ten TT a pak se rozhodne co bude dál. :)

      Vymazat
  25. Pěkný wishlist:) Tangle Teezer už mám hodně dlouho v plánu si pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ten korektor mám a upřímně mi tolik nesedll, ale asi je to s tím, že úplně nemusím ty tekutý, ale spíš tuhý

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks