sobota 26. září 2015

September Favourites

Krásnou podzimní sobotu. :)

Jsem tak strašně ráda, že je konečně podzim. Moc jsem se na něj těšila, protože se vidím, jak budu každý víkend trávit v posteli s horkým čajem a knížkou. Každopádně, podzim se neobejde bez různých nemocní. Nebyla bych to já, kdybych každoročně koncem září nebyla nemocná. Nesnáším rýmu, kašel a bolest v krku. Doufám, že to za prodloužený víkend vyležím. Pokud je někdo taky nemocný, tak mu zpříjemním den článkem. :) Jelikož je už skoro konec měsíce, tak to dneska budou oblíbenci za měsíc září.



Prvního oblíbence momentálně nemám u sebe, zapomněla jsem si ho na intru, už to začíná. Takže musím vzít fotku, kterou jsem našla v mobilu. Jedná se o Lip Butter od Labella, což je novinka v DM. Kupovala jsem si ho někdy začátkem září a od té doby ho používám každý den. Je to tak skvělá věc! Bála jsem se vůně, protože macadamia mi zrovna moc nevoní, ale v kombinaci s vanilkou je to úplně něco jiného, opravdu tu vůni miluji. Obvykle si ho na rty dávám každý večer před spaním, ráno mám rty krásně jemné a vyživené. Jsem moc ráda, že se k nám tento produkt konečně dostal. Pokud o něj máte zájem, koukněte do DM, kde ho seženete za 80 Kč.



Druhý oblíbenec je tekutý korektor Perfect Stay Astor. Ano, konečně jsem si ho pořídila. Zmiňovala jsem se o něm v pár článcích, vždy v tom smyslu, že bych si ho chtěla pořídit. Tak jsem se k tomu dokopala a pořídila si ho, vůbec toho nelituji. Pár z vás mi psalo, že jim korektor nesedl, každopádně u mě zatím vede. Je to můj první tekutý korektor, takže ho nemám s kým porovnat, ale zatím s ním problém nemám. Kruhy pod očima zakryje, nezalézá do vrásek a přijde mi, že na mém obličeji vydrží celý den.



Pudr od Dermacolu s reliéfem krajky jsem už jednou v oblíbencích zmiňovala. Každopádně tento měsíc tady také patří. Vyměnila jsem ho za Stay Matte a používám ho každý den, což jde poznat. Na pleti vydrží v pohodě pět hodin a udrží ji krásně matnou. V kombinaci s korektor Perfect Stay je to něco úžasného. Vytvoří na pleti tak krásný finiš a není k tomu potřebný make-up. Pokud sháníte levný a kvalitní pudr, koukněte po tomhle.



Z laků jsem si nejvíc oblíbila šedý z Avonu. Po dvou vrstvách lak na nehtech vypadá krásně, já to pak vždy doladím matným top coatem od GS. S výdrží je to trochu horší, první tři dny je to v pohodě, každopádně ty další dny se začíná slupovat.
Druhý oblíbenec z laků je od Astoru, který by měl na nehtech vydržet deset dní. Našla jsem ho v Rossmannu za 30 Kč, takže jsem ho tam nemohla nechat. Barva se mi moc líbí, můj must have na podzim. Na nehtech mi vždy vydrží pět dní, pak ho dávám dolů, ale věřím tomu, že by těch deset dnů v pohodě vydržel.



Úplně poslední oblíbenec za tento měsíc je pleťový peeling s minerály z Mrtvého moře. Sehnala jsem ho za 80 Kč v katalogu a moc jsem od něj nečekala. Každopádně mě mile překvapil. Peeling obsahuje malé částečky soli, které pleť moc nedřou. Jeho vůni jsem si zamilovala. Po použití mám pleť krásně hebkou a čistou. I když krémové peelingy moc nemusím, tenhle bych si klidně pořídila znovu.



Já si jdu teď znovu lehnout do postele a vy mi můžete napsat jaký je váš top produkt za měsíc září. :)

39 komentářů:

  1. Perfekt stay korektor mám na mém wishlistě co si musím koupit a stále jsem se k němu nedokopala, tak snad příští týden. Dermacol pudr s rel. krajky mám doma a popravdě mi o moc lepší jak perfect stay nepřipadá. Též jsem velmi ráda že k nám do ČR konečně přišla alespoň nějaká forma balzámu v kelímku. Balzám v kelímku je u nás v ČR celkem velký problém vůbec sehnat. Akorát je u nás Eos a zázračný kelímek od Oriflame ale v žádné drogerce nic..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud si ho koupíš, tak mi dej prosím vědět, jak ti sedl :) Já v kelímku viděla něco od Balei, ale jsem moc ráda za ty lip buttery :)

      Vymazat
  2. Tá farba červená - toho laku, je fakt dobrá :) Labelo mám aj ja doma :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Ten korektor mám doma a vůbec ho nepoužívám, protože mi ani trošku nesedl :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké věci, já teda kosmetiku skoro vůbec nekupuju :D nevím proč, ale asi z toho nemám takovou radost, jako ostatní :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý to má jinak, ty máš zase radost z něčeho jiného :)

      Vymazat
  5. Tu masku mám taky a je skvělá, když potřebuji pleť pořádně vyčistit, cítím se po ní svěží :) a ten lak od Astoru je krásný.

    Týnka z blogu Live and Love

    Můj nejnovější článek :)

    OdpovědětVymazat
  6. Farba laku od Astor je úplne super <3
    liviaurban.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. po tom máslu na rty od Labella koukám už hodně dlouho, takže je jasný co příště přistane v košíku až navštívím DMko :D

    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ho pořiď, zrovna teď v říjnu na něj mají v DM nějakou slevu :D :)

      Vymazat
  8. Skoré uzdravenie :D inak, ako to spomínaš tuším aj na mňa niečo lezie :D Labello Lip butter mám ale čučoriedkové. Kupovala som ho v rakúsku. Takže už sa blíži aj na slovensko?? :D Lebo je super :)
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, už se cítím lépe, než včera :D Tak snad nebude nemocná! To borůvkové bych klidně brala, ale nebylo by to česko, kdyby výběr nebyl omezený. Snad se k vám taky brzo dostane :)

      Vymazat
  9. To mě mrzí, že jsi nemocná, ale snad ti bude brzy líp :) Po tomhle Lip Butteru jsem také koukala, ale nakonec jsem ho nechala v obchodě.. nebyla jsem si jistá, jestli by mi vyhovovalo, že je takto v kalíšku. Docela mě překvapilo, že jsi vyměnila pudr od Rimmelu za tento, já na Stay Matte nedám dopustit a už nikdy nechci jiný :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi chvilku vadilo, že je lip butter v kalíšku, ale používám ho jen doma, takže mi to teď tak moc nevadí :D Ten Dermacol byl jen na zkoušku a fakt mi sedl, ale k Stay Matte se zase vrátím :)

      Vymazat
  10. Pro to labello musím skočit do DMka! mám takové nivea a je naprosto skvělé! mojekrutovlada.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já četla, že lip butter nivea a lip butter labello je úplně to samé :)

      Vymazat
  11. Lip Butter od Labella vypadá fajn, možná ho vyzkouším, zvlášť na podzimní dny s rozpraskanými rty se bude hodit :)

    OdpovědětVymazat
  12. Great products! :) If you want to follow each other, let me know in comment on my blog. x

    Fashion Spell

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíc mě zaujal ten lak od Astoru, krásná barvička a za tu cenu? No také bych ho tam nenechala!:D:)
    Lovies 47

    OdpovědětVymazat
  14. Ten korektor vypadá opravdu dost lákavě :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  15. Z řady PlanetSpa mám teď doma 2 pleťové masky :) Hodně se mi líbí odstín laku Astor

    OdpovědětVymazat
  16. Korektor Perfect Stay jsem už tuhle měla v košíku, ale kupovala jsem si ještě nějaké další nezbytné věci, co mi došly, takže jsem ho zase odložila. Jako vždy. :D Ta cena mi přijde docela dost, ale na druhou stranu je velmi kvalitní a podle mě odvádí přesně tu práci, kterou má. Pořád se stále rozhoduji mezi tímto a tím od Catrice, tak uvidíme, uvidíme. Ale pudr je skvělej, úžasnej, nejlepší.. no, prostě samé superlativy! Jsem ráda, že jsem dala na tvé doporučení a pořídila si ho. Vážně si ho nemůžu vynachválit! A co se týče laků na nehty od Astor, tak ty miluji! Doma jich vlastním několik a společně s mamkou jsme jim věrné pořád. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že ti pudr sedl :) Jojo, laky od Astoru jsou fakt super :)

      Vymazat
  17. Ten korektor mám taky. Je super, i když jsem úplně netrefila odstín. Balzámek Labelo vypadá taky dobře. Zjistila jsem, že potřebuju další nějaký hodně hydratační

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  18. Kalíšek Labello taky miluju, je to skvělý balzám:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Supeer! :) to labelo vypadá dobře :)
    http://nellylove99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Perfect stay je asi jeden z najlepsich korektorov ktore som kedy mala a za taku cenu uplna pecka :))

    http://7bluedots.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks