pátek 30. října 2015

October Favourites

Krásný pátek, milé čtenářky. :)

Jak si užíváte podzimní prázdniny? Ke mně se konečně dostala knížka První, což je poslední díl Selekce, tak mě teď nezajímá nic jiného, než abych tuhle knížku rychle dočetla, protože mě zajímá, jak to celé dopadne. Četly jste Selekci? Pokud ne, tak doporučuji. Jsou to super knížky! :)

Každopádně předposlední den v měsíci u mě na blogu tentokrát patří oblíbencům za tento měsíc.



Začnu EOSem, na který jsem psala recenzi začátkem měsíce. Svým vzhledem by okouzlil každého, nebo aspoň mě ano. Každopádně s vůní už to není tak horké. Jak jsem psala už jednou, tahle vůně mi prostě nesedla. Je strašně nevýrazná, od vanilky s mátou bych čekala něco víc. Od napsání recenze jsem tento balzám používala každý den a začala jsem si na vůni zvykat. Ráda ho používám ve škole nebo doma, abych rty neměla suché, protože to opravdu nemám ráda.



Vzoreček parfému nebo spíš toaletní vody Burberry Brit Rhythm jsem dostala k nákupu kosmetiky a jsem za to moc vděčná, protože tahle vůně je tak skvělá a pro mě vhodná na podzimní a zimní období. Když jsem koukala na složení, zjistila jsem, že obsahuje levanduli. To už se nedivím proč mi tak moc voní. Vůně je těžší, sladší a to je přesně to, co já potřebuji na podzim a zimu. Když tak koukám, jak málo vůně už mám, musím si ji začít šetřit, než si pořídím plné balení, které si na 110% pořídím.



O tekutém korektoru Perfect Stay Astor jsem už něco málo psala v minulých oblíbencích. Za tento měsíc jsem si ho oblíbila ještě víc. Od té doby co ho mám, používám ho každý den. Používám ho především na kruhy pod očima a začervenalé místa na pleti. Už bych si den nedokázala představit, bez toho aniž bych nepoužila tento produkt. Korektor vůbec nezalézá do vrásek, ale štve mě, že nedokáže zakrýt pupínky. Každopádně na to mám jiný korektor a tento budu využívat k tomu, aby mi zakryl kruhy pod očima a začervenalá místa na mé pleti.




Poslední věc z kosmetiky, o které budu dnes mluvit, je kokosové tělové mléko značky Naturalium. Také jsem na něj tento měsíc psala recenzi. Je opravdu skvělé. Používám ho hlavně o víkendech, kdy jsem doma, ale přes podzimní prázdniny ho používám každý den, někdy i dvakrát denně. Miluji jeho kokosovou vůni, která se rychle vstřebává do kůže a nezanechá na ni mastný filtr. Nejvíc na něm oceňuji pumpičku jako aplikátor, díky které nemusím namazanýma rukama osahávat celé balení.



Nakonec musím zmínit i Tangle Teezer, který jste mohly vidět na mém wishlistu. Jsem ráda, že další položka z mého wishlistu je vyškrtnuta. Každopádně moc vám toho o něm tady nechci psát, protože na něj chystám recenzi. Můžu snad jen říct, že díky tomuto kartáči jsem si česání vlasů zamilovala a už to pro mě není noční můra. Můj minulý kartáč na vlasy byl katastrofa. Díky Tangle Teezeru jsem schopná si vlasy česat několikrát denně s úsměvem na tváři.



Všechny zmíněné produkty můžete zakoupit na Parfums.cz.

Jaký produkt jste si v říjnu oblíbily vy? :)

33 komentářů:

  1. Kokosak chci zkusit, koukam po nem dlouho

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, máš moc hezké fotky! Já chci určitě něco od Naturalia zkusit, koukala jsem, že mají i voňavky, tak bych si chtěla koupit kokosovou. Já jsem si taky oblíbila EOS, ale granátové jablko s malinou. Má hezkou vůni a hlavně obal je takový podzimní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Jojo, taky jsem koukala, že něco takového mají. Škoda, že jsem na to nepřišla v létě, protože by na léto byly fajn. :)

      Vymazat
  3. Astoru by som to chcela skúsiť :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Eos-ach jo-mně neříká vůbec nic, ale dcera a neteř si ho přeji pod stromeček :-) Kokosák vypadá super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad ho obě dostanou na Vánoce, celkem je chápu :D

      Vymazat
  5. Korektor od Astor jsem moc chtěla ale nakonec si stejně koupila od Dermacolu a je také skvělí. Tohle kokosové mléko určitě někdy vyzkouším. Během prázdnin ve Španělsku jsem objevila super kokosové mléko od Revlonu, které nemá chybu, tak bych ráda s tím to srovnala.
    Eos se mě nějak vyhýbá a já mu stále nepřišla na chuť. Tangle Teezer mám tento stejný už pár let, po té době je chudák už dost opotřebovaný a potřebovala bych nový. Každopádně za mě je to ten nejlepší kartáč na vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem, že sis nakonec koupila Dermacol, tak snad s ním budeš nadále spokojená :) Tak si ho pořiď, protože srovnání by mě zajímalo :)

      Vymazat
  6. Achh, já chci taky moc zkusit věci naturalium, doufám, že se mi pod ruku dostanou co nejdříve :). Jenže mám teď tolik nové kosmetiky, že nevím, co zkoušet dříve :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba nějakou kosmetiku Naturalium dostaneš na Vánoce :)

      Vymazat
  7. Perfect Stay od Astoru musím už konečne vyskúšať a tak isto aj niečo od značky Naturalium :)

    OdpovědětVymazat
  8. Po tvých oblíbencích mám vždy chuť si všechno koupit. :) Rozhodně chci zkusit ten korektor, protože ten vypadá dobře. Burberry Brit Rhytm si určitě pořiď! Mám velké balení a je boží, jen strašně rychle ubývá :(
    Zase moc hezký článek, Markét! :))
    P.S. snad se mi ten komentář KONEČNĚ odešle! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Korektor je fajn :) Tu vůni si musím, co nejdřív pořídit! :D A děkuju mooc, Maky ♥

      Vymazat
  9. Taky jsem vzoreček Burberry dostala na Parfums k nákupu a je to krásná vůně, klidně bych ji brala i v plném balení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, už vím co si budu přát na Vánoce :D :)

      Vymazat
  10. Tangle Teezer je i můj osobní miláček :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  11. Tak na EOS balzámy se dívám už delší dobu, ale kamarádka mě odrazuje, že to není zrovna pecka!
    Ještě si se nezapojila do soutěže na blogu? Tak honem soutěž totiž dnes končí!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda je, že jejich hydratace je průměr, ale podle mě za zkoušku aspoň jeden určitě stojí.

      Vymazat
  12. Ten korektor mám taky, ale vůbec mi teda nevyhovuje :D podle mě je naprosto příšerný :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělé věcičky! Tangle Teezer je fakt super. Taky ho mám :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  14. Mám úplně stejný TT, je super :) Tělové mléko od Naturalia bych chtěla fakt vyzkoušet a kokos miluju, tak snad se k tomu dostanu. -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba ho dostaneš na Vánoce, byl by to fajn dárek, ne? :)

      Vymazat
  15. Selekci jsem nečetla ale už jsem na to mockrát narazila a skoro už si říkám, že je to snad nějaké znamení :). Tak si to možná jednou přečtu :). Já mám moc ráda korektor od Alverde, taky takový tekutý. Pupínky kryje skvěle! Ale musela jsem se s ním naučit pracovat, nesmím s ním pupínek přetírat, ale pomatlat to tím a pak to tam lehce vklepávat a výsledný efekt skvělý! Nevím jestli jsi to už zkoušela, ale zkus to taky na ten pupínek poklepávat a ne roztírat a třeba to nakonec půjde i s tímto :). Eos balzámy mě moc neberou, protože ho kolem mě mají všichni a co jsem ho jednou zkusila od kamarádky (takový v červeném obalu), dospěla jsem k názoru, že mi balzám od Saloos přijde lepší, ale eos má strašně moc druhů, tak se to možná i liší kus od kusu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Selekci si prostě musíš přečíst! Je to dokonalá kniha, i když ze začátku je to trochu nuda, ale pak je to fakt super! Od Alverde jsem zkoušela jen řasenku, jinak jejich dekorativku celkem přehlížím, ale nová zimní limitka mě celkem zaujala. A díky za tip, zkusím to udělat, jak říkáš :) Zrovna ten červený eos mi taky moc nevoněl, když tak bych ti doporučila Sweet Mint, který je pro mě bezkonkurenční :) Ale jinak Saloos má super kosmetiku!

      Vymazat
  16. Ja som uvažovala nad kúpou korektoru od catrice. Poraď mi prosím. Bude lepší od Astoru?? :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Otázka je na co ho chceš používat. Pokud potřebuješ zakrýt pupínky, tak bych doporučila ten od Catrice. Pokud potřebuješ zakrýt kruhy pod očima nebo nějaké začervenalé místečka na pleti, tak ten Astoru bude asi lepší :)

      Vymazat
  17. Eos mám tiež veľmi dobre, úžasne mi hydratuje pery:) Na Tangle Teezer a korektor od Astoru počúvam len samú chválu, tak si ich asi konečne kúpim aj ja:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  18. Tangle Teezer si plánujem kúpiť už dlhšiu dobu tak uvidím či sa k tomu dokopem :D Inak veľmi pekný článok ;)
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks