středa 28. října 2015

Sweater Weather Tag

Krásný sváteční den. :)

Měsíc podzimu už je za námi a já nenapsala pořádně ani jeden podzimní článek, což mě hodně štve, protože jich mám v hlavě fakt hodně, ale nějak to nejde sepsat, protože nemám čas. Jsem ráda, že konečně začaly podzimní prázdniny, protože oraz od školy, potřebuji. Možná, že za těch pár dní sepíšu pár podzimních článků, které mám v hlavě. A začneme podzimním tagem, který jsem viděla u hodně blogerek. Co by to bylo za podzim bez Sweater Weather tagu?



1. Oblíbená vůně svíčky?

Vanilka! Nejradši mám vanilkovou z Ikei.
    
2. Káva, čaj, nebo horká čokoláda?

Těžké rozhodnutí... Kávu mám ráda, ale je pravda, že momentálně doma dám přednost čaji. Ten piju teď pořád, nedovedla bych si podzim představit bez černého čaje s plátkem citrónu. Horkou čokoládu moc nepiju, spíš mám radši domácí kakao.



3. Oblíbený podzimní parfém?

Na podzimní a zimní období mám ráda těžší a sladší vůně, což je přesně Burberry Brit Rhythm. K nějakému nákupu jsem dostala vzorek této voňavky, za což jsem moc ráda, protože tak krásně voní. Stříkám ji na sebe každý den. Štve mě, že mám jen vzoreček. Každopádně už jsem se koukala po plném balení a asi si ho pořídím, protože mi je tato vůně příjemná.



4. Bez jakého jídla by sis nedokázala představit podzim?

Asi bez jablečného koláče nebo štrúdlu. Tyhle dvě věci k mému podzimu prostě patří.

5. Skinny jeans nebo legíny?

Skinny jeans.

6. Must-have lak na nehty?

Tak ty mám momentálně dva. Kdysi jsem neměla ráda tmavé barvy. Asi před rokem bych si nekoupila tmavě červený lak na nehty, ale letos bych si bez něj podzim nedokázala představit. Můj favorit je od Rimmelu. Druhý must-have lak je krásná burgundy barvička z Yves Rocher.



7. Čepice nebo šály?

Šály. Čepice vůbec nenosím.

8. Nejoblíbenější věc na podzimu?

Příroda. Snad v žádném jiném ročním období není příroda tak hezká jako na podzim.



9. Podzimní rána nebo večery?

 Mám radši podzimní večery, kdy ležím zachumlaná v posteli s horkým čajem a dobrou knížkou. Tomuhle se nic nevyrovná.

10. Jaký je podzim tam, kde žiješ?

Jedním slovem - krásný!





A ještě jedna věc na závěr. Při trhání šípků jsem se píchla o trn, ale bohužel jsem neusnula jako Šípková Růženka. :) Jinak v akci tmavě červený lak Rimmel.



Jaká je vaše nejoblíbenější věc na podzimu? :)

26 komentářů:

  1. Super tag. Už ho mám vytvořený také, jen musím nafotit pár fotek. Musím se přidat i já, vůně od Burberry Brit Rythm je moje jedna z nejoblíbenějších.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám jeseň aj so zimou veľmi rada :) Milujem ten čerstvý zimný vzduch, svetríky, čižmy a čaje.
    GIVEAWAY: Balea, Essence & Freeman

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluvíš mi z duše :)) podzim a zima = nejlepší období :)

      Vymazat
  3. Markétko, týjo podzimní prázdniny :D jak jsem na VŠ, tak jsem zapomněla, že jsme vždycky nějaké podzimní prázdniny měli :D Já mám teda ráda čaje, ty piju celoročně, za to kávu vůbec :). Jen když jsem se učila na státnice, tak jsem ji asi týden pila, protože už jsem jela z posledního :D. Odstínů laku se mi hodně líbí, hlavně ten od YR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, v tom případě nechci nikdy na vysokou, haha :D Prázdniny jsou to, co mě drží při životě :D Lak YR je super, v dalším článku se o něm trochu víc rozepíšu :)

      Vymazat
  4. To by bola veľká škoda keby si zaspala :D krásny článok :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý zpracování tagu! Máš krásný fotky, zvlášť ten lístek u nebe. A moje neoblíbenější věc na podzimu je to, že když je ošklivo, tak si zalezu s knížkou a čajem do postele. Není lepší čas! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda, že se ti tag líbil :) Máš pravdu!

      Vymazat
  6. Vanilka, šály, a celkovo! V dosť veľa veciach sa zhodujeme ! :D Skvelý tag, len tak ďalej, už teraz sa teším na ďalší :)
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Vanilka!Šá! Laky! Anielen to... V dosť bodoch sme sa zhodli hehe :D Skvelý tag , už teraz sa teším na ďalší :)
    Vii, www.with-love-vii.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Pekný tag... Taktiež rada nosím tieto farby lakov... :-)
    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  9. To je super tag! Já naopak nenosím skoro vůbec šály, jen čepice, ale ty spíše v zimě než na podzim :) -L

    OdpovědětVymazat
  10. Super tag, taky jsme ho dělaly :)
    Nicole
    Soulmates.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Moje oblíbená svíčka je určitě ta červená z Ikei (rybízová, jahodová? teď nevím), protože ta je vážně k sežrání! :D :) Na podzim nejradši piju asi čaj, ale hodně mu konkuruje kakao. Nějakou zvláštní vůni na podzimní období nemám, ale když už jdu na nějakou jó nóbl akci (většinou do divadla), tak použiji buď svůj nový parfém od Lancome a nebo Bruno Bannani. Obě tak nádherně a sladce voní, ach! :) Must haves lak je už určitě taky červený/vínový, ale dost silně konkuruje béžová nude barvička. A na závěr.. nejoblíbenější věc? HOKEJ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu červenou mám taky ráda, mám pocit, že to je jahodová :D Vůně od Lancome voní nádherně!

      Vymazat
  12. Tak to je dobře, že jsi neusnula jako Šípková Růženka. :)
    Úplně jsi mi udělala chuť na kakao. Já mám na podzimu asi nejraději tu přírodu. :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkný tag :) kafe mám taky ráda, ale bez čaje by to nešlo :)
    Lovies 47

    OdpovědětVymazat
  14. Bez jablkového koláča si tiež neviem predstaviť jeseň :)) Inak veľmi pekný tag <33
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks