neděle 22. listopadu 2015

Astor Perfect Stay 24H & Catrice Camouflage Cream

Krásnou neděli. :)

Pro dnešní den jsem si pro vás připravila menší recenzi dvou korektorů, které jsem si za posledních pár měsíců hodně oblíbila a nedám bez nich ani ránu. Řeč bude o tekutém korektoru Perfect Stay Astor a Catrice Camouflage Cream.



Tekutý korektor Astor jsem si chtěla pořídit už delší dobu, každopádně jsem si dřív pořídila ten od Catrice. Zrovna na Perfect Stay korektor jsem slyšela, jak pozitivní, tak negativní ohlasy, které mě neodradily od toho, abych si ho pořídila. Můžu říct, že já s ním jsem spokojená a vůbec nelituji toho, že jsem si ho koupila. Astor je jedna z mých oblíbených značek. Mám ráda jejich make-upy, máslíčka na rty a laky na nehty, takže jsem věděla, že nezklame ani tento korektor. Za to od Catrice je to moje první věc a jsem z ní také nadšená.



Korektor Astor Perfect Stay 24H by měl zanechávat pokožku jemnou, pružnou. Dokonale kryje známky únavy - tmavé kruhy pod očima, nedokonalosti pleti. Díky obsahu podkladové báze přímo v korektoru se znásobuje bezchybná výdrž produktu během celého dne.



Fialové balení produktu se mi moc líbí. Korektor má klasický houbičkový aplikátor, jako mají lesky na rty. Aplikátor je fajn, korektor se s ním dobře nanáší. Korektor jim vždy naťupu na kruhy pod očima a začervenalá místa na pleti a poté zapracuji štětcem nebo beauty blenderem.



Musím vyzdvihnout jeho super krémovou konzistenci, která není příliš hutná ani tekutá. Prostě taková zlatá střední cesta. Jak jsem psala, korektor se díky aplikátoru hezky nanáší a nezalézá do vrásek, za což jsem ráda, protože spousta korektorů tohle dělá. Každopádně, není moc krycí. Ano, moje kruhy pod očima zakryje, ale že bych ho používala na pupínky, to se říct nedá. Každopádně to se dá čekat, protože tento produkt je spíše rozjasňující. Co se týče výdrže, jsem spokojená. Celý den nevydrží, ale těch 8-10 hodin zvládne.



Řekla bych, že kámen úrazu je, že jsou k dostání jen dvě verze korektoru a to 001 Ivory, kterou vlastním já, a 002 Sand. Můj odstín je dost světlý i na mne a to jsem bledule! Je skoro až bílý, každopádně jsem nechtěla riskovat tmavší odstín, tak jsem si radši vzala ten nejsvětlejší. Je škoda, že v nabídce není víc odstínů. To samé se mi stalo i s make-upem ze stejné řady. Chtěla jsem si ho pořídit, ale co se nestalo? Zjistila jsem, že je málo odstínů a ještě k tomu jsou na mě všechny tmavé.



Můžu tedy říct, že já jsem s tímto korektorem i přes jeho malé nedostatky spokojená. Kupovala jsem si ho hlavně na kruhy pod očima, které zakryje bez problému. Průměrnou výdrž nehodnotím nějak negativně, protože mi to nevadí. Ve škole se mnou vydrží a to je pro mě to hlavní.



Naprostá nutnost pro dokonalou pleť. Krycí krém Camouflage s dlouhotrvající texturou se jednoduše vpije do pleti a spolehlivě zakryje její nedokonalosti, pigmentové skvrny a červené žilky. Dostupné ve 3 odstínech.


Někdy si říkám, že kdybych nesledovala blogy, tak bych se k tomuto korektoru nikdy nedostala, protože Catrice není značka, kterou bych vyhledávala. Kalíškové balení produktu mi vyhovuje. Je to moje první kalíškové balení. Do nedávna jsem byla zvyklá jen na tyčinkové korektory. Produkt jsem ze začátku nanášela prstem, pak jsem si pořídila štětec, se kterým se korektor do pleti zapracuje daleko lépe.


Konzistence korektoru je dost hutná, určitě bych ji nepopisovala jako krémovou a upřímně nechápu, jak někdo může tento korektor používat na zakrývání kruhů pod očima. Několikrát jsem ho na zakrytí kruhů pod očima zkoušela použít, ale není to ono. Pokud ho dáte trošku, tak vám kruhy zakryje, ovšem když to přeženete, zaleze do vrásek a vůbec to nevypadá hezky. Každopádně já si ho nekupovala na tohle, ale na zakrytí pupínků, které zakryje na jedničku. Výdrž není žádná sláva. Zvládne 6-8 hodin ve škole, ke konci dne "záhadně" zmizí z mé pleti.
Stejně jako u Astoru mám problém s odstínem. Pořídila jsem si ten nejsvětlejší 010 Ivory. Korektor má žlutý podtón a to mi celkem vadí. V létě jsem si toho nevšimla, protože jsem byla opálená, ale teď je na mé pleti žlutý podtón viditelný. Ráno to v koupelně není vidět, ale někdy když přijdu ze školy a kouknu na sebe v denním světle, tak na pleti přesně vidím, na které místa jsem korektor použila. Když na pleť nanesu make-up a potom nedokonalosti doladím tímto korektorem, tak už to tak hrozné není.



I přes žlutý podtón jsem si tento korektor oblíbila. Za mě je to nejlepší drogerkový krycí korektor. Obsah kalíšku je 3 g, což mi ze začátku přišlo málo, ale teď mi to připadá, jako kdyby vůbec nemizel. Na kruhy pod očima bych tento korektor nedoporučovala, ale pokud hledáte nějaký na pupínky, tak bych volila tento.


Srovnání odstínů, nalevo Catrice a hned vedle Astor.



Oba korektory hodnotím pozitivně, i přes jejich malé nedostatky. U obou bych ocenila rozšíření odstínů. Kdo ví, třeba se toho dočkám. Každopádně až mi dojdou, tak si je určitě pořídím znovu.


Jaký je váš oblíbený korektor? Máte zkušenost s Camouflage Cream nebo s Perfect Stay? :)

35 komentářů:

  1. Ten korektor od Catrice si už dlhšie plánujem kúpiť, zatiaľ mám ale bohaté zásoby korektorov aspoň na rok :) ten Astor je ozaj veľmi svetlý, zaujímal by ma ten druhý odtieň :)
    Môj obľúbený je aktuálne Match Perfection od Rimmel :)
    Owl Heaven

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zase plno korektorů, které bych chtěla vyzkoušet, jako třeba ten který momentálně používáš ty :)

      Vymazat
  2. Úplně si mi tvým (mimochodem úžasným článkem) připomněla, že mi došel korektor. Možná se poohlédnu právě po tom od Catrice. Děkuji! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to mě potěšilo. Děkuji za milý komentář :)

      Vymazat
  3. Skvělá recenze! Já taky používám dva korektory, přesně ten od Catrice a tekutý od Maybelline. S Catrice jsem už strašně dlouho spokojená, i když celkem zvýrazňuje suchá místa na pleti, ale jak říkáš, i přes jeho slabé nedostatky ho mám ráda a používám ho každý den. Ty jo, ten Astor je fakt děsně bílý! :D I když mě by v zimě asi seděl na jedničku, taky jsem bledule. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten od Maybelline jsem chtěla vyzkoušet, ale přijde mi, že mají strašně tmavé odstíny :/ Je do bílý, ale zase je to lepší, než aby byl tmavý :D

      Vymazat
  4. Já jsem si minulý týden koupila Camouflage korektor, ale v té tekuté verzi. Zatím jsem ho nezkoušela, tak uvidíme, jaký bude :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle jsem nezkousela, ale zkousim od miss sporty a zatim fajn.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Perfect stay mám koupený a moc ráda ho používám. Je super na kruhy pod očima, líbí se mi že je dostatečně světlý a ne oranžový

    OdpovědětVymazat
  7. Mám oba dva a ten Catrice používám jenom na pupínky, na ty je skvělý. Bohužel Perfekt Stay se mi zdá málo krycí. Potřebuju maskovat velké kruhy pod očima, a i když si pod něj dám lososovou pro neutralizaci, tak nekryje, tak jak potřebuju :-/

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí :( Je pravda, že já si toho nevšimla, protože moje kruhy pod očima nejsou zatím tak moc viditelné.

      Vymazat
  8. Catrice som skúšala a mám ho už pekne dlho ale stále mi na ňom vadí akú pleť zanechá a nič nevydrží. Plánujem kúpiť tú novú tekutú verziu tak uvidíme ako tá obstojí no z Astorom nemám žiadne skúsenosti.

    OdpovědětVymazat
  9. Catrice som skúšala a mám ho už pekne dlho ale stále mi na ňom vadí akú pleť zanechá a nič nevydrží. Plánujem kúpiť tú novú tekutú verziu tak uvidíme ako tá obstojí no z Astorom nemám žiadne skúsenosti.

    OdpovědětVymazat
  10. Ten korektor od Astoru som si akurát kúpila :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Mám oba dva korektory a oba používám denně, jsou vážně super! Astor používám na kruhy pod očima a přijde mi, že vážně hezky prozáří a catrice používám na nedokonalosti :) Super volba tyhle dva kousky! ♥

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  12. Ja poznám len ten Catrice a som s ním spokojná fakt maximálne, sedí mi aj odtieň a jeho krytie je skvelé, ak mi nepostačuje nanesiem ho štetcom a potom sa už fakt nemám na čo sťažovať a tiež ho poznám vďaka blogom. Tekuté korektory ja veľmi nepoužívam, mala som rozjasňovať Yves Saint Laurent ako darček, ten vedel očné okolie fakt rozjasniť, ale je drahý, takže si ho pravidelne nekupujem.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zjistila jsem, že Catrice má tento korektor i v tekuté verzi, tak by mě celkem zajímal :)

      Vymazat
  13. Ahoj, je veľmi vidieť, že máme odlišný druh pleti, Catrice mi veľmi vyhovuje konzistencia je podľa mňa dokonalá a ľahko s mi roztiera a zapracuje do pleti, balenie je už aj iné čo je fajn názor na ten starý oblal mám rovnaký mne na kruhy pod očami padol perfektne :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě překvapuje, ale je pravda, že kosmetika je hodně individuální :)

      Vymazat
  14. Obidva produkty musia byť naozaj super :D na ten od Catrice sa chystám :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou fajn, tak pak dej vědět, jak ti Catrice sedl :)

      Vymazat
  15. Po nějakém korektoru se poohlížím :) No o tom o Catrice mi ani nemluv, sháněla jsem ten odstín měsíc a půl pro ségru, ten nejsvětlejší a běhala jsem pořád po 3 obchodech s Catrice stojanem dokola :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nedivím. Vždy ten nejsvětlejší odstín mají skoro všude vyprodaný :/ :D

      Vymazat
  16. Ten korektor od catrice jsem si také velmi oblíbila a moc ráda bych chtěla zkusit tu jeho novou verzi!:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Mne zase ten korektor od Astoru nevyhovuje vôbec. Ale našťastie si ho kúpila segra a nie ja :D
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  18. tak za mňa je Astor najlepší drogerkovy korektor..ale to možno aj preto,že nie som taká bleduľka..skôr ho používam čisto pod oči na rozjasnenie, odtieň mi práve naopak vyhovuje..a Catrice som bohužiaľ nedávno musela vyhodiť pretože som zistila,že je už po záruke..a takýmto veciam sa dosť vyvarujem..takže si budem musieť ísť po nový,vlastne si mi to týmto článkom pripomenula :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  19. Korektor od Astoru vlastním od září. Dříve jsem používala pouze korektory v tyčince (líčení mi nic neříkala, takže tyčinka mi donedávna vyhovovala). Jenže potom jsem začala mít horší pleť nebo spíše kruhy pod očima. Ty tuhé korektory byly hodně vidět a nějak moc to nezakrylo. Když jsem hledala v drogerii nějaký ten tekutý, narazila jsem na tento a mám ten tmavší odstín, který mi vyhovuje. A od Catrice chci zkusit také ten tekutý, jelikož akné a takové jiné potvůrky mám málokdy :)

    La vie est belle

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks