sobota 12. prosince 2015

Aussie | Take The Heat

Krásný sobotní den, milé čtenářky. :)

Recenzi na Aussie jsem měla v plánu vydat zítra, ale pak jsem si řekla, že bude lepší, když na třetí adventní neděli budu publikovat něco, co se pojí se zimním obdobím, a proto dneska bude recenze. Opět mi to nedá a musím se vás zeptat. Máte už nakoupené všechny vánoční dárky? Já jsem to nestihla ani tento týden. Bohužel jsem byla zaneprázdněná vyzvedáváním a kupováním dárků pro druhé a já sama nestihla nic koupit. Příští týden už se to musí povést, protože pak už asi nebude možnost. Dost vykecávání o dárcích, pojďme se kouknout na Aussie.


Myslím, že Aussie je v České republice už celkem profláknutá značka, ale pokud byste jí neznaly, což pochybuji, tak vám o ní něco málo povím.

"V životě jsou důležitější věci než vlasy, ale je dobré začít právě u nich."




Značka Aussie byla založena americkým podnikatelem Tomem Redmontem v roce 1979. Dnes je tato značka díky svým přípravkům na vlasy známá takřka po celém světě. Výrobky se velmi snadno aplikují a krásně voní. Každá řada obsahuje zázračné složky, které bojují proti suchým, nepoddajným, nebo poničeným vlasům.

Pokud mě sledujete delší dobu, tak víte, že jsem recenzi na řadu Miracle Moist psala o prázdninách. Po prázdninách jsem se rozhodla, že Aussie znovu zkusím. Rozhodla jsem se otestovat řadu Take The Heat s obsahem oleje z australských jojobových semen, která chrání vlasy před tepelným poškozením. Nejprve jsem si pořídila šampon a pak jsem k němu dokoupila i kondicionér.



Design obou výrobků se mi strašně líbí. Vždy se mi bude líbit u každé řady, když se jedná o Aussie, protože to prostě umí. Praktický fialový dávkovač, klokánci okolo a vtipné popisky. Jsem pro, aby se jejich originální popisky nepřekládaly do češtiny, protože nevyzní tak dobře, jako v angličtině. Co se týče vůně, tak asi nepředčí yummy žvýkačkovou vůni u řady Miracle Moist, ale oba výrobky mají specifickou vůni, kterou u žádného jiného přípravku na vlasy neucítíte. Náznak yummy žvýkačky tam je.



Take The Heat šampon má za úkol chránit vaše vlasy před tepelným poškozením.



Šampon má gelovou konzistenci bílé barvy. Po otevření mě překvapila příjemná vůně, která se podobá té žvýkačkové Miracle Moist, ale nevyrovná se jí. Vůně vydrží ve vlasech i po umytí a vysušení. Oceňuji, že stačí opravdu trochu šamponu a máte pořádnou pěnu. Šampon dobře smyje nečistotu a mastnotu z vlasů.



Kondicionér Take The Heat má ten samý úkol, co šampon. Chrání vlasy před tepelným poškozením, krásně voní a umožní vám časté používání fénů, žehliček a dalších věcí na vlasy, aniž by došlo k poškození.



Kondicionér má gelovou konzistenci bílé bary, která je oproti šamponu hutnější. Vůně je opět stejná jako u šamponu Take The Heat. Kondicionér aplikuji nejvíc na konečky vlasů a nechám ho dvě minuty působit a poté ho opláchnu. Musím Aussie poděkovat, protože díky nim jsem začala používat kondicionéry. Díky tomuto kondicionéru se dají vlasy krásně rozčesat. Když to spojím s mým Tangle Teezerem, tak je to bez bolesti i tak.



Je tu jedna věc a to, že tyto dva přípravky používám, jen když vím, že si budu vlasy fénovat, což nedělám moc často, a žehlit, což teď dělám pravidelně. Ze začátku jsem tyto přípravky používala, i když jsem druhý den vlasy nežehlila a moje vlasy byly divné. Sama nevím, jak to popsat. Prostě to nebyl takový efekt, jako když jsem si vlasy vyžehlila. To mám pak vlasy krásně jemné a lesklé.

A teď co vás zajímá asi nejvíc. Jak je to s ochranou proti teplu? Na začátku jsem pochybovala, protože každý druhý šampon vám slibuje ochranu před teplem, jenže Aussie to i plní. Od září používám na vlasy tyto dva přípravky, jinak nic jiného, vlasy si teď žehlím skoro každý den a mám je minimálně zničené. Nebaví mě totiž používat různé spreje. Naposled jsem byla u kadeřnice v létě a to jsem si nechala vlasy asi o 15 cm zkrátit, takže jsem je měla krásně zdravé a to vydrželo do teď.



Já jsem s Aussie opět moc spokojená, už teď vím, že si tuhle řadu pořídím znovu. Proti roztřepeným konečkům jsem vždy bojovala, a proto jsem moc ráda, že jsem konečně našla něco, co na ně opravdu pomáhá. Pokud máte stejný problém jako já, tak vám můžu doporučit tyto dva produkty. Já si je moc oblíbila, protože krásně voní a po použití produktů jsou mé vlasy krásně jemné, lesklé a hlavně jsou po žehlení minimálně zničené.

Mám pocit, že zrovna tuhle řadu neseženete v drogériích. Pokud o ni máte zájem, můžete si řadu Take The Heat pořídit na Parfums.cz, jako jsem to udělala já.

Jaký je váš názor na značku Aussie? Máte rády jejich přípravky na vlasy? Kterou další řadu byste mi doporučily? :)

22 komentářů:

  1. Musím se konečně plácnout přes kapsu a dát aussie šanci :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jsem ho zkousela v cestovnim baleni sampon a musim rict, ze mi celkem mastil vlasy, tak nevim zda mu dat jeste sanci.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí :/ Ale třeba jsi měla jen blbou řadu, která ti nesedla :)

      Vymazat
  3. Já už jsem měla od Aussie 2 šampony a moje vlasy vždycky byly takové plné objemu a nadýchané, paráda :). Tuhle řadu zaměřenou na tepelnou ochranu zatím neznám, ale je to fajn, že Ti zabírá, když si vlasy žehlíš. To já když už si vlasy žehlím, tak použiju sprej, teď mám jeden z Rossmanna a líbí se mi, že mi vlasy neslepuje, mám je lesklý po něm a hezky voní :)
    Jak už jsi u mě Marki četla, tak já dárečky už mám a dokonce jsem je včera i balila a mám z toho otlačený ruce od nůžek :D, protože jsem jich zabalila přesně 33 a pěkně jsem si s tím vyhrála, takže mi to zabralo celý odpoledne :D
    Ať máš krásnou 3. adventní neděli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně spreje na vlasy celkově moc nevyhovují. Veru, to si děláš srandu, že jich máš 33? Já budu ráda, když jich budu mít max. 8 :D

      Vymazat
  4. Já jsem ostuda, ale od Aussie jsem ještě nic nevyzkoušela :D

    OdpovědětVymazat
  5. Od Aussie jsem vždy četla samé smíšené recenze, ale tahle řada mě dost zaujala, takže jí nejspíš dám šanci :)

    Simply Janet
    Adventní giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na Aussie četla pozitivní recenze a sama z této značky mám pozitivní pocity :)

      Vymazat
  6. Ahoj Peggie :) Po tvojí nedávné recenzi na Aussie jsem si nějaký koupila a teď už bych je nedokázala přestat používat. Nejraději mám řadu Shine a Frizz něco něco, je to na poškozené vlasy, a podle mě je nejlepší :) Jo, a líbí se mi, že máš velké fotky. Ještě v minulém článku byly menší a teď hezky vyplňují stránku, je to podle mě teď lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář :) To jsem ráda, že ti Aussie vyhovuje. A jsem moc ráda, že se ti líbí větší fotky, ten tvůj komentář mě tak nakopl, že jsem do teď projížděla všechny články a fotky zvětšovala :D

      Vymazat
  7. Já si vlasy nežehlím a fénuju jen minimálně, takže naštěstí takové speciální řady používat nemusím. Aussie bych ale strašně ráda vyzkoušela, tak snad brzy :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud chci mít rozpuštěné vlasy, tak si je vždy musím vyžehlit, takže ani nevíš, jak ti závidím :D :)

      Vymazat
  8. S Aussie mám veľmi dobré skúsenosti. Skúšala som už veľa "druhov" od nich a tento tiež vyzerá úžasne! Ak pomôže na moje končeky tak waau to by bol.

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  9. Aussie už používám asi dva roky a zatím to nehodlám moc měnit, jejich šampony mi vyhovují asi úplně nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Aussie používám rok a taky to nehodlám měnit :))

      Vymazat
  10. Máme ho u nás v DM a už dlho rozmýšlam, že si kúpim nejaký prípravok :) inak pekný článok
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  11. Achjo.. vždycky se po těchto článcích za sebe strašně stydím - ještě nikdy jsem si nekoupila nějaký spešl šampón a asi bych to měla urychleně napravit jak koukám :D capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Nad těmahle šampóny přemýšlím už delší dobu, ale pořád mě odrazuje cena. :D :/

    http://elle-cullen.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Často jsou ve slevách, takže cena není tak hrozná :)

      Vymazat
  13. Aussie sú fakt dobré šampóny, ja som s nimi spokojná. :)
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks