pátek 25. prosince 2015

Bomb Cosmetics

Krásný první svátek vánoční. :)

Tak máme po Vánocích. Každý rok mě štve, jak strašně rychle to uteče, ale o to víc se můžu těšit na další Vánoce a že se opravdu těším a dlouho si počkám! Doufám, že jste si Štědrý den užily a pod stromečkem našly, co jste si přály. Dneska jsme ještě slavili Vánoce u babičky, kde se sešla celá rodina. Vždycky se strašně těším, až se sejdeme všichni pohromadě.
V dnešním článku vám představím kosmetiku značky Bomb Cosmetics. Já sama bych balistiky této značky přirovnala k levnější verzi Lush.


Bude řeč o britské značce Bomb Cosmetics, která se do podvědomí blogerek dostala díky svým koupelovým balistikům, kterým já zkráceně říkám "bomby" do koupele, takže když se v tomto článku objeví "bomba" do koupele, tak myslím jejich balistik. Mám pocit, že je to to samé. Vlastně já tuhle značku znám právě díky ostatním blogerkám. Nevím, co bych bez vás dělala! Součástí sortimentu Bomb Cosmetics jsou také balzámy na rty, glycerinové mýdla, sprchové peelingy, tělové másla a mnoho dalších věcí. Produkty jsou vyráběny ručně z přírodních ingrediencí a esenciálních olejů. Nesmím zapomenout na svíčky této značky, které jsem si zamilovala díky krásnému balení a vůni.

Já se dlouho rozhodovala, co si pořídím, protože je toho na výběr opravdu hodně a skoro u každé věci Bomb Cosmetics jsem si říkala, že bych jí chtěla. Nakonec jsem si vybrala dvě bomby do koupele a jednu svíčku. Všechny tři produkty jsem koupila na Parfums.cz.



Bomby do koupele Bomb Cosmetics jsou na první pohled super, na ten druhý ještě lepší. Když kouknu na jejich velký výběr, tak u každé mě zaujme její originální vzhled, a když je máte doma, tak samozřejmě vůně, která je cítit i přes obal. Bylo těžké si vybrat jen dvě, řekněme si to na rovinu - chtěla bych je všechny.



Nakonec jsem si vybrala jednu vánoční You can't catch me a Blueberry Funday. Obě jsem si kupovala před Vánoci a víc mě zaujala bomba s panem perníčkem, která voněla krásně vánočně po perníčcích. Hned bylo jasné, že si pana perníčka nechám do koupele po Štědrovečerní večeři. Bylo to skvělé! Chtěla jsem vám to vyfotit, ale když jsem viděla barvu vody, rozmyslela jsem si to. Moc vábně to nevypadalo. Pan perníček vodu zbarvil do hnědo-žluté barvy. Každopádně celá koupelna voněla krásně po perníčkách, ve vaně a na sobě jsem měla třpytky, které byly navrchu bomby. To nejhlavnější pro mě bylo, že po koupeli byla má pokožky krásně vyživená, tudíž jsem nemusela používat tělové mléko.



Druhou bombu Blueberry Funday jsem zatím nepoužila, ale mám ji v plánu použít co nejdřív. Vybrala jsem si ji, protože modrá barva je snad moje nejoblíbenější a borůvková vůně mi nevadí. Nevypadá krásně?



Svíčky Bomb Cosmetics jsou podle mě dokonalé a krásně voňavé. Vydrží hořet 35 hodin, jde o ruční výrobu a obsahují esenciální oleje. Já si vybrala Sea of tranquility. Svíčka je opravdu silně aromatizovaná a voní hned po otevření. Strašně se mi líbí její design, roztomilé čtyři srdíčka a krásná dózička, ve které je svíčka ukryta. Až svíčka dohoří, hodlám si dózičku nechat na nějaké maličkosti, protože se mi strašně líbí. Svěží vůni svíčky tvoří bergamot, citrónová tráva, levandule a máta. Je obohacena esenciálním olejem majoránky a rozmarýnu. Je to opravdu, jako bych byla u moře.



Našly jste pod stromečkem něco od Bomb Cosmetics? Jaký máte názor na tuhle značku? :)

40 komentářů:

  1. Ahoj Peggie. Musím říct, že na svíčky od Bomb Cosmetic koukám tak půl roku a ano, pořád jsem si je neobjednala. Plánuju jednu konkrétní, a to nějakou myslím Cute as a Button, což má nejen roztomilý název, ale taky to má vonět jako dětský pudr a maršmelíky, což mě se strašně líbí a těším se, až si ji koupím, protože mi ty ceny nepřipadají tak šílené! A dokonce je růžová. A tak má ty srdíčka, takže prostě přesně pro mě! Moc se mi líbí i ty obaly. A já si bomby moc nekupuju, protože mám zřejmě vysoký tlak a vůbec mi nedělá dobře dlouho ležet ve vaně, a to já si chci tu vůni užívat, takže spíš investuji do sprchových gelů a mlék. Ale stejně si to svíčku příští rok koupím! :D Díky za tenhle článek, aspoň mám o důvod víc si tu svíčku koupit. P.S. Skvělý fotky, ten modrý balistic je fakt roztomilý! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi chvilku trvalo než jsem si tyhle věci objednala :D Souhlasím s tebou, ceny svíček mi nepřijdou vůbec šíleně předražené na to, že je to ruční výroba :) To mě mrzí, že ti nedělá dobře ležet dlouho ve vaně :/ Ale já tam taky dlouho nevydržím, protože mě to po dvaceti minutách přestane bavit :D A děkuju za super komentář! :)

      Vymazat
  2. Vypadají úžasně, asi si taky něco budu "muset" pořídit :-D Od BC jsem zatím nic neměla. Co se týče věcí do vany, miluju Lush, a ze svíček dávám přednost Yankee Candle, ale možná je čas vyzkoušet i jejich alternativy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si chtěla od Lush koupit bombu do koupele, jenže mi jaksi v krámku nic nevonělo, většina mi spíš smrděla :/ Jinak svíčky Yankee Candle jsou boží, každopádně o jejich ceně se to samé říct nedá :D

      Vymazat
    2. Už dlouho miluju svíčky Yankee Candl, ale odrovnává mě jejich cena... Teď jsem ale přišla na svíčky Village Candle, které jsou také americké, mají úplně stejný design a voní božsky...třeba teď o Vánocích mi hoří svíčka Pomeranč a skořice, během roku používám svíčku a vůní citrusů a meduňky. Největší výběr mají V eshopu DEMDACO. :-)

      Vymazat
    3. Už dlouho miluju svíčky Yankee Candl, ale odrovnává mě jejich cena... Teď jsem ale přišla na svíčky Village Candle, které jsou také americké, mají úplně stejný design a voní božsky...třeba teď o Vánocích mi hoří svíčka Pomeranč a skořice, během roku používám svíčku a vůní citrusů a meduňky. Největší výběr mají V eshopu DEMDACO. :-)

      Vymazat
  3. Ah, od této značky si taak dlouho přeju něco vyzkoušet! Hlavně ty bomby do koupele mě hrozně lákají, i když Lush stále vítězí a bomby bych vyzkoušela raději od něj. :) Také jsem koukala na balzámy na rty, které vypadají moc hezky a svíčky, které mě svým designem zaujaly na první pohled. :) Také bych si od nich ty dózičky určitě nechávala. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to taky myslela, ale když jsem byla v krámku Lush, tak si žádná bomba vůbec nevoněla :/ Na balzámy jsem taky koukala a už mám jede vybraný :D

      Vymazat
    2. Fakt? :O Já totiž pokud od Lush něco zkusím, budu objednávat, protože se do jejich obchůdku jen tak nedostanu. :/ Tak doufám, že mi to případně vonět bude. :O :/

      Vymazat
  4. Mne sa tie bomby tak strašne páčia ale mám takú smolu že máme doma sprchovací kút :D tak len si občas privoniam a pokochǎm sa ako to krásne vyzerá a tíško závidím ľuďom ktorí majú doma vaňu :D
    Me and my ART

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by mě hodně štvalo, ale nic s tím nenaděláš :D :/

      Vymazat
  5. Joo, taky by se mi něco líbilo :) Už jsem koukala na jejich svíčky, tak jdu ještě omrknout bomby :)

    OdpovědětVymazat
  6. O Bomb Cosmetics čtu poprvé, ale tak moc mě tvůj článek nalákal, že jak se znám, určitě časem neodolám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Milujem takéto kúpeľové srandičky :3 :) Aj keď o tejto značke som ešte nepočula! Majú naozaj pekné výrobky a takisto musia byť super :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám moc ráda :) Škoda, že se takové věci nevyráběly, když jsem byla malá :D

      Vymazat
  8. Od kamarádky jsem dostala bombu s vůní pina colady. Hezky šuměla, ale vůně mi moc pina coladu nepřipomínala a nebyla ani moc výrazná. Ani výživy jsem si nevšimla. Příjemné to bylo, ale sama byhc si to nekoupila. Ale musím uznat, že ta modrá vypadá krásně :) Svíčky jsem kdysi někde viděla, ale moc jsem je nezkoumala, jen si pamatuju, že ta srdíčka se mi hrozně moc líbila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak asi je každá jiná, já s tou vánoční byla moc spokojená, protože hydratace byla zřetelná a opravdu krásně voněla :) :D

      Vymazat
  9. Hrozně se mi líbí design té svíčky-je jednoduchý, ale fakt hezký :) Jinak mě od této značky lákají hlavně ty bomby no. -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svíčka se mi taky moc líbí a bomby jsou super! :)

      Vymazat
  10. Ty bomby mi hrozně připomínají výrobky od Lush cosmetics :) vyhrála jsem je v giveaway a ještě jsem je nevyzkoušela, ale vypadají hrozně podobně :)
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je to levnější verze Lush :) Klidně pak můžeš dát vědět, jak s nimi jsi spokojená :)

      Vymazat
  11. Tyhle "bomby do koupele" bych konečně někdy chtěla zkusit. Vypadají fakt dobře! Vždycky když procházím okolo Lushe, mám chuť tam zajít a vykoupit jim celý obchod. Jenže to bych předtím asi musela vykrást ještě banku. :D :D :D Každopádně někdy se tam na otočku stavím, něco vyberu a vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lush je trochu dražší no, ale jednou za čas si můžeš udělat radost :D A nebo si místo Lushe koupit dvě bomby Bomb Cosmetics :)

      Vymazat
  12. Mně se ty bomby do koupele strašně líbí, ale vzhledem k tomu, že máme tak malou vanu, do které si sotva sednu, tak vždycky smutně popojdu o regál dál. A šíleně mě to mrzí. A po přečtení tohohle článku ještě víc. :P :D

    http://elle-cullen.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Jednou jsem měla od nich jednu bombu a musím říct, že byla super, plánuju si v lednu něco zase nakoupit.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  14. Wow, Bomb Cosmetics sice neznám, ale vypadá to opravdu úžasně. :)
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat
  15. Ta bomba s perníčkem vypadá nádherně. Po jejich svíčkách jsem už taky pokukovala, ale zatím jsem vždy odolala :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty bomby jsou vážně rozkošné! A to samé ta svíčka:) Úplná škoda ji vypálit:D

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. O této kosmetice jsem ještě neslyšela a bomby i svíčka mě velmi zaujaly. Škoda jen že tak nevzhledně barví vodu.

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné sviečky:)
    Fúha a o tejto značke som ešte nič nepočula, ale zaujalo ma!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  19. waaau všetko vyzerá úžasne! Už dlho som rozmýšlala že si ich aj ja kúpim a teraz si ma už úplne presvedčila:)
    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem od téhle značky ještě nic neměla, hlavně spíše chodím do sprchy než do vany, ale jak tak koukám na ty krásné "bomby" asi to změním :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  21. Když jsem viděla fotku, tak jsem si myslela, že jde o pěnovky z LUSH. A ono ne :D
    Díky za tip - tuhle kosmetiku jsem dosud neznala :))

    http://inkablogger.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Vypadají krásně! :)
    Jinak na e-shop se 100% mrknu.
    www.teabyniki.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks