pondělí 21. prosince 2015

Christmas Prague 2015

Krásné pondělí. :)

Můj dnešní den je strašně lazy. Byla jsem na poště odeslat jeden balíček a přitom jsem pěkně vymrzla, protože u nás fouká studený vítr. Pak jsem chvilku ležela a teď jsem si řekla, že bych mohla napsat krátký článek o mém včerejším dni v Praze.


Snad největším "dobrodružstvím" pro mě bylo, že jsem jela sama do Prahy brzo ráno vlakem. Den předem jsem měla takové blbé představy, že vlak nestihnu nebo nebudu vědět kam nasednout a on mi ujede. Samozřejmě, že se tak nestalo, cestu jsem zvládla a po tříhodinovém sezení ve vlaku jsem byla konečně v Praze, kde na mě čekala Maky s Nikčou.
Holky pro mě měly nachystanou podrobnou prohlídku Prahy, takže jsem viděla takové ty základní památky. Po Pražském hradě jsme šly hned do Starbucks na kávu a pak jsme šly na Karlův most. Ze Staromáku jsem byla trochu otrávená, protože tam bylo fakt dost lidí a nedalo se tam hnout. Chvilkami jsem měla pocit, že mě někdo zašlápne, ale strašně se mi líbil vánoční strom. Palladium bylo taky přeplněné, ale moc se mi tam líbilo velké knihkupectví = ráj. Těšila jsem se do Lushe, ale byla jsem z něj celkem zklamaná.
Pak jsme se zase procházely po Praze. Maky nás totiž vůbec nešetřila, až když Nikča byla fakt mimo z únavy a motaly se jí nohy, tak jsme šly znovu do Palladia, kde jsme si sedly do Costy, každopádně to nejlepší zůstane jen mezi námi... :) Po Costě jsme šly na hlavní nádraží a já jela zpátky domů, přiznám se, že se mi vůbec nechtělo. Celou dobu jsem byla strašně unavená, když jsem přišla domů, tak únava opadla a dneska se objevila a já jsem jak mrtvolka.























Já jsem z celého včerejšího dne strašně nadšená a jsem moc ráda, že celý výlet vyšel a nic špatného se nestalo. Moc se těším na leden, až do Prahy pojedu znovu, protože Praha je skvělá! A moje kamarádky taky! Děkuji holkám za krásný den. ♥


Mimochodem všechny tyhle krásné fotky fotila Maky nebo Nikča a já mám její povolení je použít na blog. :)
Jaká byla vaše čtvrtá adventní neděle? Byly jste letos na vánočních trzích v Praze nebo někde jinde? :)

32 komentářů:

  1. Týjo Markétko, ty seš kočka :) Máš moc hezkou zimní bundu.
    Já jsem byla na vánočních trzích v Praze v pátek s přítelem a byla to paráda, byla jsem tam na trzích poprvé. A jinak neděli jsem strávila tak, že jsem se učila a u přítele jsme měli krůtu na oběd a dobroty, takže jsem si udělali takovej fajn den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Veru :) Já tam letos taky byla poprvé :D

      Vymazat
  2. Super fotečky! v Prahe som bola raz v lete, ale počas Vianoc to tam musí byť ešte čarovnejšie :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na vianočných trhoch som ešte tento rok nebola, ale mala by som ísť do Žiliny alebo Trenčìna:)
    A krásne fotky, Praha je naozaj čarovná:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný článek a s Nikčou se obě těšíme na další setkání! :*

    OdpovědětVymazat
  5. S přítelem jsme se chtěli jet podívat na trhy. Přeci jen vánoční Praha má svoje kouzlo. Ale pak mi kamarádka vyprávěla o jejich výletě a jak se na václaváku nehli skoro z místa, tak jsme radši vyrazili do menšího města.. :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidí tam je jako mraky, hlavně turistů, ale stejně to má své kouzlo :)

      Vymazat
  6. To musel být krásný výlet! Vánoční Praha je nádherná! :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký výlet, věřím, že musíš být po takové turistice (a dlooouhé cestě vlakem) úplně grogy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to jsem byla, ale už to konečně přešlo :D :)

      Vymazat
  8. Pěkný článek, doufám, že se jednou v Praze taky potkáme!:)

    Lovies 47
    Vánoční giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé holky! Já vytáhla do Prahy mamku minulý týden. Prošly jsme Staromák a nějaké trhy. Teď je všude mraky lidí. Lepší zůstat doma :D
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidi jsou otravní, ale pro se kvůli nim omezovat :D a děkuju!

      Vymazat
  10. Nádherné fotky :)
    Vyzerá to tam úžasne
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné fotky :) Já už tu atmosféru zas tak moc nevnímám, když jsem v centru poměrně často. Ale občas, hlavně když jdu s někým, pro Prahu moc nezná, se na chvilku zastavím a uvědomím si, jak je to hezké město (někde a někdy) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, já to tak mám s městem, ve kterém bydlím :D

      Vymazat
  12. Skvělý článek! Já mám taky vánoční Prahu ráda, ale pravda je, že bydlím blízko, takže to mám určitě jiné, než ty, když ti cesta trvá tři hodiny :). V pondělí jsem tam taky byla, se školou, což bylo strašný. Měli jsme "rozchod" na Staromáku jen pět minut, a to jsem si chtěla koupit Starbucksový mátový čajík a trdelník, samozřejmě jsem ani jedno nestihla. Ten den jsem byla v Praze ještě jednou s rodiči, jeli jsme na Českou mši vánoční, což bylo lepší :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no jo výlet do Prahy je mi celkem vzácný, když to mám skoro přes celou republiku :D To chápu, výlety se školou jsou někdy fakt hrozné :D

      Vymazat
  13. Na vánoční trhy do Prahy bych se moc ráda podívala, ale bohužel to je hrozně daleko...A tak asi nepůjdu na žádné, možná se ještě do konce roku dostanu do Ostravy, ale to se uvidí :) Moc hezké fotky! -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám přes celou republiku, ale stejně to za to stálo :) A jinak v Ostravě se mi vánoční trhy taky líbily :)

      Vymazat
  14. Jůů, je super, že jsi si udělala takhle výlet do předvánoční Prahy! :) Jak tak čtu, tak jste toho stihly vážně hodně, máte můj obdiv :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ten pocit, měla jsem super průvodkyně :D :)

      Vymazat
  15. Jéé tak to musel být super výlet! :) Fotky jsou krásné :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  16. Stromeček se jim tento rok fakt povedl :)

    eL

    OdpovědětVymazat
  17. Vánoční Praha je každoročně prostě ta nejkrásnější destinace! Ani Vídeň (po mých loňských zkušenostech) prostě není krásnější. Miluju naše hlavní město a jsem pyšná na to, že žiju v zemi, kde jsou Vánoce asi nejkrásnější ze všech:) Kam se hrabe Amerika!
    Prahu jsem taky letos (jako tradičně každý rok) navštívila a musím říct, že letos se mi vánoční stromek na Staromáku líbil ze všeho nejvíc. Za posledních pár let, co jsem tam byla naživo se mi zdál vážně nejhezčí. Viděla jsem ho rovnou dvakrát.. jednou před den, podruhé večer a vážně je kouzelný! :) Nejvíce se mi tam líbí ty okýnka od Lady a taky mě hrozně upoutala ta živá zvířátka ve směru od Národní galerie.

    Určitě sis s kamarádkami den v Praze užila. Ne nadarmo se říká "v Praze je blaze" - je to prostě pravda! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks