sobota 9. ledna 2016

Benefit | They're Real

Krásnou sobotu. :)

Dneska bude po dlouhé době téma "mé řasy". Poslední půlrok jsem měla větší problém. Došla mi moje nejoblíbenější řasenka Maybelline, takže jsem si musela koupit novou. Obvykle si nekupuji jednu a tu samou řasenku dvakrát za sebou. Jako první jsem si koupila řasenku od GS, která mi vůbec nevyhovovala. Druhá v pořadí byla řasenka od Astoru, což byla jedním slovem katastrofa a do třetice jsem si pořídila okurkovou od Rimmelu, která nebyla tak hrozná, ale nadšená jsem z ní nebyla. Nakonec jsem se po tom všem rozhodla, že si splním jeden z mých "beauty goals" a koupím si slavnou řasenku od Benefitu, která je opěvovaná nejednou blogerkou.


Právě řasenka je můj nejvíc používaný kosmetický produkt. Do školy se moc nemaluju, ale je pravda, že bez řasenky bych tam nevkročila. Jak jsem psala, nikdy se mi nestalo, že bych si dvakrát za sebou koupila stejnou řasenku, což je divné, protože nesnáším zkoušení nových věcí, a když už se nějakou rozhodnu zkusit, tak zjistím, že je strašně drahá. Tohle se týká i této řasenky. Když jsem o ní poprvé slyšela, přišlo mi na hlavu dát za řasenku přes pět set korun. Možná to některé z vás takhle nemáte, ale mně jakož to studentce přišlo v tu chvíli 700 Kč za řasenku opravdu dost, a tak jsem to nechala být a nezajímala jsem se o ní. Teď se mi to zdá celkem vtipné, ale já si s touto řasenkou prošla třemi obdobími.

1. Co to je za blbost dávat za řasenku tolik peněz? Kartáček vypadá děsivě.
2. Je to jedna z nejoblíbenějších řasenek na světě, přece nemůže být špatná.
3. Musím ji mít!

Celý tento proces trval asi rok a půl. Fakt dlouho mi trvalo, než jsem zjistila, že tuhle řasenku potřebuji. Teď ji mám a jsem za to neskutečně ráda, protože je to jedna z nejlepších řasenek a už nechci žádnou jinou. Váhala jsem, ale nakonec se vyplatilo zainvestovat do dražší kosmetiky.

Řasenku jsem si pořídila na Parfums.cz, kde ji momentálně seženete za 569 Kč.



Popis výrobce

Řasenka pro efekt umělých řas They're real vaše řasy nádherné zvýrazní a dodá jim provokativní vzhled. Výrazně řasy prodlouží, zvětší jejich objem a pečlivě je od sebe oddělí. Nevysychá, nerozmazává se a odhalí řasy, o kterých jste ani nevěděla.


Podle ankety (viz obal)

- 94% konstatovalo mimořádný objem a délku
- 90% konstatovalo natočení řas od kořínků ke konečkům
- 94% konstatovalo viditelné pozvednutí
- 100% konstatovalo, že řasenka dlouho vydrží



Můj názor

Stříbrný obal a černo-oranžové písmo. V tomto případě platí, že v jednoduchosti je krása. Obal se mi líbí. I když je jednoduchý, tak dokáže upoutat mou pozornost.

Samotný odstavec bych ráda věnovala kartáčku. Zrovna kartáček byl také jedna z věcí, proč se mi řasenka ze začátku nelíbila. Raději dávám přednost velkým kartáčkům, které jsou přírodní. Tento kartáček je na můj vkus strašně malý a umělý. Nevadí mi, že je umělý, ale vím, že některým holkám umělé kartáčky nevyhovují. Každopádně jsem měla strach, že kartáček řasy dokáže tak maximálně slepit, ale v tom jsem ho asi hodně podcenila. Kartáček je speciální v tom, že má štětiny i na špičce. Já se toho ze začátku bála, vypadalo to celkem strašidelně a bála jsem se, že mě to píchne, haha. Každopádně řasy u vnitřního koutku oka se tím líčí skvěle.



Moje první líčení nebylo zrovna optimální. Řekla bych, že se mi to s řasenkou vůbec nepovedlo. Trvalo mi to strašně dlouho, nestihla jsem kvůli tomu málem tramvaj a ve výsledku jsem měla řasy trochu slepené a moc se mi nelíbily. Řekla bych, že každá řasenka je hrozná při prvním použití. Ze začátku jsem si řasenkou vůbec nebyla jistá, ale když jsem se s ní naučila pracovat, zamilovala jsem si ji.

Co se týče výrazného prodloužení, zvětšení objemu, natočení řas od kořínků a dlouhotrvajícího efektu, všechno splňuje, což překvapilo i mě samotnou. Tohle je má první řasenka, která splňuje snad vše, co se o ní říká, a proto jsem si ji tak hodně zamilovala. Musím říct, že se mi díky ní víc líbí moje řasy a přijdou mi opravdu hezké. Když už to o sobě řeknu já, tak to něco znamená. Řasy pečlivě oddělené nejsou, ale řasenka jim dodá objem a zvýrazní je. Nejvíc na řasence miluji, že opravdu vydrží celý den. Mohla jsem si to vyzkoušet, když jsem jela do Prahy. Byla jsem na nohou už od půl čtvrté ráno, a když jsem přijela v osm hodin večer domů, řasy po dlouhém dnu vypadaly pořád stejně jako ráno. Nedrolí se a bez problému se odličuje.




S řasenkou jsem moc spokojená, což vám po přečtení článku asi došlo. Každopádně já sama takový úspěch nečekala. Vypadá to tak, že jsem konečně našla tu svou řasenku a už nechci jinou. Takže až mi dojde, budu šetřit na novou. Za sebe bych vám tuhle řasenku doporučila.

Jaký je váš názor na They're Real? Máte svou oblíbenou řasenku? :)

54 komentářů:

  1. Perfektní řasy :) já sama jsem ještě nikdy žádnou z těchto high end značek neměla

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. úžasné řasy :D Jsem tu prvně a moc se mi tu líbí :)
    Ginger

    OdpovědětVymazat
  4. Okurkovou řasenku mám a popravdě nic moc. Za řasenku 500 a víc mi též přijde dost. Ale když ta věc funguje, tak proč vlastně ne. Je lepší koupit pořádnou o který víš že je 100 procentní než deset šmejdů. To vlastně platí i u jiných věcí než řasenky. Co se týče mě, tak já si stejnou řasenku dvakrát také nekoupím a zatím mi vyhovuje Astor Beautiboom (zlatá).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, já za tu dobu, co jsem si kupovala řasenky, které mi nesedly, jsem už mohla mít jedno balení They're Real.

      Vymazat
  5. Vzhledem k tomu, že mi řasenky poslední dobou rychle ubývají, nebyl by tohle pro mě výhodný kup. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já místo abych si tuhle šetřila, tak dělám opak :D

      Vymazat
  6. Pěkný článek :) udělala ti vážně boží řasy, asi začnu šetřit :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nedávno jsem si řekla, že bych si ji také koupila :D A asi zřejmě také projdu třemi fázemi :D

    La vie est belle

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, to jsou řasy jak mrkací panenka, o tom si můžu nechat leda zdát :D Já bych do řasenky tolik peněz asi neinvestovala, ale dost koketuji s myšlenkou pořídit si nějaký high-end makeup nebo tvářenku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Peti, o tvářence taky přemýšlím :)

      Vymazat
  9. Krásné řasy, jak mrkací panenka :) Já bych tolik peněz asi za řasenku nedala, ale jak se říká, když musíš, tak musíš :D
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouho to trvalo, ale musela jsem! :D A děkuji :)

      Vymazat
  10. Máš nádherné řasy! :O

    Já nad ní pořád slintám a přemýšlím, jestli je lepší tahle, nebo Roller lash, ale nakonec dojdu vždycky k názoru, že mně dělají všechny řasenky časy stejně dlouhé, jen je některé slepují víc a některé míň :D. Takže já jsem v první fázi - odpírání a přesvědčování se, že nic tak drahého nepotřebuji :D


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. U Roller lash mě ještě víc odrazuje ten kartáček :D

      Vymazat
  11. Nadherne riasi su super. Veľmi dlho hľadám tu pravu špirálu a mož som ju našla :)
    www.citygirl159.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Měla jsem jen miniaturu a souhlasím, je skvělá. Taky jsem sice ze začátku říkala, že za řasenku takových peněz nedám, že nic dělat nebude, ale postupem času mě přesvědčila o opaku;) Krásně prodlužuje;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Balení je dokonalé, kartáček se mi taky líbí a ty řasy s ní jsou dokonalé! :) Jediné co se mi nelíbí je opravdu ta cena, ale třeba na ni někdy našetřím! :D Moje oblíbená řasenka je od Avonu Super shock, je super, ale bohužel to balení moc dlouho nevydrží :/

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ta cena je fakt hrozná, ale zase jsem nikdy neměla takovou řasenku, která by udělala tohle :)

      Vymazat
  14. Panebože, ty řasy! :O Jsem moc ráda, protože právě tahle řasenka mi leží v šuplíku, jen čekám, až vypotřebuju ty, co mám rozdělané :)

    OdpovědětVymazat
  15. Vyzerá byť super. Obľúbenú riasenku nemám, keďže stále dostanem nejakú inú.
    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  16. Vypada super, jen je mi lito tolik utratit za rasenku :D

    xxx

    Cury in the City
    Instagram
    FB Page

    OdpovědětVymazat
  17. No jo, They're real je perfektní řasenka! Dělá ti vááážně krásné řasy! Taky jsem si na ní oblíbila to, že vydrží a prodlouží. Já se právě nemůžu rozhodnout mezi Better Than Sex a právě touhle, ale zatím trošičku vyhrává Better Than Sex, protože dělá víc neuspořádané řasy, což se mi líbí. Na They're real se mi líbí její kartáček, ty štětinky u koutku oka jsou super, taky jsem se trochu bála, abych si tím nevypíchla oko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, je fakt super! Snad i já si jednou Better than sex pořídím a budu taky srovnávat :D Hele zrovna dneska ráno jsem se s ní malovala a měla jsem kvůli tomu kartáčku malou nehodu, ale to je moje chyba :D

      Vymazat
  18. Stále nad touto řasenkou váhám. Recenze, které jsem četla a slyšela byly buď super pochvalné nebo super hanlivé. Asi je to výrobek, který bud sedne nebo ne, rozhodně to není žádná zlatá střední cesta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ni četla jen samé pozitivní, každopádně za sebe bych ti ji určitě doporučila :)

      Vymazat
  19. Já ji miluju ! :) Už mám několikáté balení a pořád jsem z ní stejně nadšená ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělé! Snad tohle není moje poslední :))

      Vymazat
  20. Vykouzlila ti parádní řasy! O téhle řasence přemýšlím už dlouho, ale bojím se, že každý můj pokus dopadne jako ten tvůj první, že se s ní neskamarádím, což se mi nechce za ty peníze riskovat..ale zase, když vidím ty výsledky. Když já nevím!! Každopádně, skvělý článek! :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Dlouho mi trvalo k tomu než jsem se dokopala, abych si ji koupila, ale teď toho vůbec nelituji a zase není tak těžké se s ní naučit manipulovat :)

      Vymazat
  21. Tý jo, tak ta ti udělala nádherný řasy!
    Mně se celkově produkty od značky Benefit moc zamlouvají, akorát ta cena mě vždycky odradí. Pak se ale nabízí otázka, jestli mít 4 levné řasenky, nebo jednu výbornou řasenku. Asi změním zvyky! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám na to stejný názor jako ty. Je pravda, že snad všechny jejich produkty malí nádherné obaly, ale ceny už tak moc ne :D Ale proč si jednou neudělat radost :))

      Vymazat
  22. Po téhle řasence pokukuju už dlouho a asi jsem zatím v první fázi, ještě se mi teda hoodně nelíbí obal, představovala bych si prostě asi větší luxus. :D
    Myslím, že tobě sedla opravdu perfektně, na řasech vypadá super a ta druhá fotka! Wow!

    Mám nový blog, budu moc ráda, když se na něj podíváš a zanecháš mi třeba i komentář, či se staneš mým pravidelným čtenářem přes GFC - fancy-ss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Daamn, to jsou řasy.
    Už jsem na ni myslím že někde koukala, ale ta cena mě děsí. Co se týče řasenek, jsem neskutečně náročná a navíc hroznej skrblík.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  24. Super řasy! Já jsem ještě od Benefitu nic nevyzkoušela, ale slyšela jsem na to skvělé ohlasy.

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  26. O této řasence jsem slyšela už opravdu hodně, ale nějak se mi za ni nechtělo utrácet a nedávno jsem zrovna přešla uplně na 100 % přírodní kosmetiku, takže i řasenku a tak už tyto věci nějak neřeším :). Ale ráda si o nich něco počtu i tak. Udělala ti hezké řasy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář! Já si tuhle řasenku opravdu zamilovala. V dekorativce čistě přírodní kosmetiku zatím nevyhledávám, ale v pečující ano :)

      Vymazat
    2. No ono je dost těžké najít v přírodní dekorativce nějaké schopné výrobky, obecně řasenky moc neřasí, rtěnky mají kolikrát divné odstíny... Ale jak si člověk najde to co mu sedí tak už nechce měnit a zkoušet :).

      Vymazat
  27. Máš nádherne dlhé mihalnice. :3
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  28. Wow, to jsou řasy! :) Myslím si, že investice do takové řasenky se opravdu vyplatí. Vůbec bych těch peněz nelitovala, když dělá takhle kouzelné řasy.
    Moje momentálně nejoblíbenější řasenka je ta v hnědém obalu od Rimmel London (Wonder'Full s arganovým olejem). Je to ta, která se současně prodávala i s tou tmavě a světle zelenou okurkovou.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks