neděle 14. února 2016

Beauty Wishlist 2016

Krásný nedělní den. :)

I pro tento rok jsem se rozhodla, že si opět vytvořím beauty wishlist. S minulým wishlistem jsem byla celkem spokojená, protože jsem si ujasnila, co vlastně chci a přestala jsem utrácet za věci, které nepotřebuji.


Rozhodla jsem se, že tento rok budou celkem dva kosmetické wishlisty a vždy budu mít půlrok na to, abych si svá kosmetická přání splnila. Po minulém wishlistu jsem zjistila, že všechno jde. Stačí jen odhodlání, neutrácet za zbytečnosti, ale naopak šetřit a pak si udělat radost kosmetikou, po které toužíte.

Opět jsem brouzdala na Parfums, takže pokud by vás nějaká věc z wishlistu zaujala, seženete ji na Parfums.


Začala bych tekutým make-upem Anti-Blemish Solutions od Clinique, který by měl řešit nedokonalosti problematické pleti. Ráda bych vyzkoušela nějaký make-up z vyšší cenové kategorie. Nalákala mě na něj Terka z blogu DocumentThisMoment. Terezka si ho vychvalovala a mně se tak zalíbil, že jsem si řekla, že ho chci. 




U značky Clinique bych ještě chvilku zůstala, ráda bych si pořídila rtěnku Pop Lip. Poprvé jsem se k ní dostala v Sephoře. Procházela jsem kolem stojanu Clinique a z hecu jsem vyzkoušela rtěnku Pop Lip. Kdybych věděla, co se stane, tak si tu rtěnku nikdy nedám na rty. Zjistila jsem totiž, že je dokonalá. Má super krémovou texturu, je dobře pigmentovaná a dlouho vydrží.



Bourjois Rouge Edition Velvet je jedna z věcí, po které toužím už strašně dlouho, ale pořád jsem se nedokopala k tomu, abych si ji pořídila. Z toho důvodu je na tomhle wishlistu. Četla jsem na ni spoustu kladných recenzí a jednalo by se o mou první tekutou rtěnku. 



Rozjasňovač Mary-Lou Manizer je věc, kterou prostě musíte mít. Řekla bych, že o hodně přicházím, a proto bych to konečně chtěla napravit. Líbí se mi jeho balení a hlavně, že ho můžete použít jako rozjasňovač nebo stíny.



Bohužel mi pomalu, ale jistě dochází moje oblíbená řasenka They're Real. Mám ji teprve tři měsíce a už není taková, jako bývala, což mě celkem zklamalo, ale o tom teď mluvit nechci. Dochází mi řasenka, což znamená, že potřebuji novou. Tentokrát jsem se zakoukala do Devilash od Dermacolu. Každopádně nevím, jestli experimentovat. Ještě se musím rozhodnout. Pokud máte s touto řasenkou zkušenost, mohly byste mi do komentářů napsat, jaké z ní máte pocity? 


Ráda bych si konečně pořídila mou vysněnou Viktorku Vanilla Lace. Jednu Viktorku už mám a jsem s ní celkem spokojená, takže bych ráda rozšířila svou sbírku. Podle mě je to super náhrada za parfém. Hlavně v létě, protože tyto tělové spreje nejsou tak těžké jako parfémy.



Šampony Aussie mám moc ráda, vyzkoušela jsem už dvě řady (Miracle Moist, Take The Heat) a byla jsem moc spokojená, proto bych ráda značku Aussie objevovala dál. Mám zálusk na řadu Frizz Miracle.



Úplně poslední věc je beauty blender značky Makeup Revolution. Vlastním tuto věc v miniaturce značky Ebelin. Houbičky jsou celkem malé, takže je používám jen na zapracování korektoru, ale jsem s nimi spokojená. Ráda bych vyzkoušela jejich většího kamaráda právě na zapracování make-upu.



Máte svůj kosmetický wishlist na tento rok? Pokud ano, po jaké věci z něj toužíte nejvíc? :)
P.S. Pokud máte zkušenost s Devilash od Dermacolu, byla bych ráda, kdybyste mi na tuhle řasenku napsaly svůj názor. Pořád nevím, jestli experimentovat a koupit si ji.
Mějte krásného Valentýna ♥ 

38 komentářů:

  1. Victorka a Clinique rtěnka, to jsou i moje touhy :-)

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné věci, nezlobila bych se, kdybych je všechny měla :D Ale po ničem vyloženě netoužím. Novou řasenku budu brzo potřebovat taky. O té Dermacol mluvila nedávno ve videu tuším Petra Lovelyhair. A srovnávala jí s nějakou novou "andělskou", která je údajně ještě lepší. Počkám si na pár recenzí a pak ji možná zkusím :) Vím, že mě kosmetička líčila na maturák nějakou z Dermacolu a byla skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to jsem viděla, že mají i nějakou novou andělskou, tak teď vůbec nevím, kterou si pořídit :D

      Vymazat
  3. Mary Lou se na mém wishlistu nachází už poměrně dlouho a snad se z něj brzy dostane heh :D Jinak rtěnka od Clinique i voda od VS vypadají moc dobře :) -L

    OdpovědětVymazat
  4. Frizz Miracle už jsem taky zkoušela :) Aussie šampony jsou skvělé :) Mi nejvíce seděl asi Miracle Shine a mám v plánu se k němu vrátit :3 Chtěla bych i vyzkoušet jejich kondicionéry, zkoušela jsi je? :)

    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miracle Shine jsem zkoušela jen jednou, půjčila mi ho kamarádka, a byl taky celkem dobrý, ale řekla bych, že má takovou specifickou vůni. Kondicionéry jsem zkoušela a v kombinaci s jejich šamponem jsou naprosto skvělé a máš pak božsky jemné vlasy :)

      Vymazat
  5. Já bych aussie chtěla moc vyzkoušet, bohužel jsem ještě neměla tu šanci:)
    LadyCaterpillar

    OdpovědětVymazat
  6. Aussie také miluju :) A nějaký produkt od The Balm bych konečně ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný wishlist:) já mám v plánu pořídit si Naked2 basic:)
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad si ji pořídíš, taky bych ji chtěla, ale zatím to není tak akutní :)

      Vymazat
  8. Anti-blemish solutions odporúčam, pre mňa je to najlepší makeup na teplé počasie (v chladnom používam Revlon Colorstay). A odporúčam skúsiť aj originál Beauty Blender, dostala som ho nedávno od sesternice a nejak ho neviem pustiť z ruky :)
    Inak, vybrala si krásny odtieň OPI laku :)
    Owl Heaven

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsi s make-upem Clinique spokojená. Do originálu se mi tolik peněz investovat nechce, takže to nechám na levnější variantě :)

      Vymazat
  9. Super nápad, taky bych si mohla udělat wishlist věcí, které opravdu chci. Značku Aussie toužím vyzkozšet už dlouho, zatím jsem od nich nic neměla, vždy dám nakonec přednost nečemu jinému. Mary-Lou mám doma a je to vážně super multifunkční věc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ho udělej, ráda se na něj pak kouknu. Tak dej příště přednost Aussie, nebudeš zklamaná :)

      Vymazat
  10. Mary Lou určitě dopočuju :) Body Spray od VS mám momentálně taky na wishlistu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  11. S Aussie mám skvělou zkušenost, mé vlasy byly po jejich kondicionéru úžasně hebké. Jinak super nápady, Clinique také plánuji vyzkoušet :)

    Poshlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, taky mám po kondicionéru Aussie vlasy úžasně hebké :)

      Vymazat
  12. Jé, super článek! Zřejmě bych si taky měla takhle utřídit priority, protože mám skoro pořád potřebu si něco kupovat a je těžký se držet na uzdě :D. Strááášně mě potěšilo, že jsi do wishlistu zařadila ten makeup od Clinique a že jsi mě tam zmínila ♡♡♡ Já jsem totální Clinique Lover, takže na mém wishlistu by bylo extrémně moc Clinique produktů, takže rozhodně i ta Pop Lip rtěnka. Moc se těším na recenze produktů, co tu ukazuješ, protože jsou to věcičky, které i mně by udělaly radost! Třebas rtěnka od Burjois nebo lak od OPI, což jsem nikdy nezkoušela. Něco, co fakticky potřebuju, je Mary-Lou Manizer. Po tom slintám už strašně dlouho :D Stejně tak i po tom tělovém spreji od Victorky. Ách, ten vypadá fakt božsky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že tě to potěšilo ♥ No já bych toho od Clinique chtěla zkusit vážně moc, třeba Chubby stick nebo nějakou pečující kosmetiku, ale nechtěla jsem, aby to bylo jen o Clinique :D Snad si tento rok obě pořídíme Mary-Lou!

      Vymazat
  13. Rozjasňovač od theBalm mám na svém wishlistu taky, váhala jsem mezi Mary a Cindy, ale nakonec jsem odhodlaná si pořídit právě Mary. A tělový sprej od VS už si přeji dlouho, ale tady ještě pořád váhám nad volbou vůně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem dlouho váhala nad volbou vůně, nakonec jsem zvolila Mango a jsem spokojená. Každopádně teď potřebuji tu vanilku, protože jsem milovník vanilky :D

      Vymazat
  14. Z tvého wishlistu jasně chápu rozjasňovač od The Balm. Celkově bych nějakou věc od The Balm chtěla ulovit... Takové tajné přání :D

    OdpovědětVymazat
  15. Mary lou rozhodně doporučuju. Obě rtěnky jsou krásné

    OdpovědětVymazat
  16. Marki Devilash jsem dostala na Vanoce a hned se stala moji velmi oblibenou rasenkou :) chystam na ni clanek. Krasna rasy zahustuje. Aussie sampin bych si casem rada zase taky koupila . A rtenku z rady velvet od Bourjous mam a je uzasna

    OdpovědětVymazat
  17. Asi mě už ani nepřekvapuje, že mě většina produktů úplně míjí :D Tak ti jen držím palce, aby jsi si na produkty našetřila a následně si je pořídila, určitě z nich budeš mít radost a budeš s nimi spokojená :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  18. Já bych chtěla taky vyzkoušet šampon Aussie, tak jsem zvědavá, kdy na něj dojde řada.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  19. Také bych svůj menší wishlist měla ,-) Pokukuju po rtěnce od Mac a ráda bych vyzkoušela nějaký štetec od Zoevy. Šampon od Aussie mám už nějakou dobu v plánu, ale ještě musím spotřebovat ty, co mám. Blender určitě :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem si wishlist dělala na začátku roku a mám ho rozdělený na kosmetiku a oblečení. Z tvých vybraných věcí bych toužila tak po Aussie šamponu. Houbičky mě taky lákají, třeba bych opustila od štětců.

    OdpovědětVymazat
  21. Rtěnku od Clinique bych hned brala, vypadají dokonale! ♥

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  22. Jejda můj wishlist by byl dost dlouhý :D. Hlavně chci zkusit spoustu věcí z přírodní kosmetiky, ale ráda bych třeba i lak na nehty Chanel, ale to je hrůza peněz za lak na nehty :D. Tělové spreje VS mám moc ráda, mám nějaký Seduction nebo Seductive nebo jak se jmenuje :D a voní nádherně, hlavně ty spreje mají boží výdrž, skoro jako parfém :). Aussie šampony mi vůbec nesedí, snad jen ten Long, po Miracle Moist jsem měla vlasy naopak ještě víc vysušené a dokonce mi vypadávaly :(.

    OdpovědětVymazat
  23. Moc pěkný wishlist, ale u toho makeupu od Clinique bych doporučila se ještě rozmyslet, nebo zkusit v parfumérii poprosit o vzorek odstínu do kalíšku. Rtěnky od Clinique jsou fajn, párkrát jsem je měla na rtech a jsou fakt příjemné. :)
    Já si dávám letos na wishlist makeup od Armaniho, tak snad si třeba za státnice nadělím nějakou radost. :)

    OdpovědětVymazat
  24. baví ma sledovať wishlisty čo sa komu páči..často krát tak načerpám inšpiráciu a svoj wishlist tým ešte zväčším :D ..the balm rozjasňovač mám už dva roky a stále mi z neho neubúda aj keď ho používam denne..je to skvelý produkt a rozhodne sa do ňho oplatí ísť :)) o makeupe od Clinique som čítala už nejeden krát a tak tiež ma dosť láka :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks