sobota 20. února 2016

Saloos | Bio Karité Balzám na nehty

Krásný sobotní den. :)

Rozhodla jsem se, že vám v dnešním článku přiblížím další produkt mé oblíbené značky Saloos. Tento balzám mám doma už od srpna a je pravda, že od té doby ho používám permanentně. Jaký názor na něj mám po půlročním používání? Dozvíte se v dnešním článku!



Co si pamatuji, už od malička jsem bojovala s okousanými nehty a záděry až ke kloubům. Okusování nehtů jsem se zbavila, stálo to opravdu hodně úsilí, ale záděry jsem měla pořád. Řekla bych, že se záděry zhoršily. Nemohla jsem rýpat do nehtů, tak jsem rýpala do nehtové kůžičky a z toho vznikaly především krvavé záděry, které někdy hnisaly, což opravdu nevypadalo hezky. V létě jsem si pořídila tento balzám na nehty, předtím jsem ani nevěděla, že balzámy na nehty existují, a záděry jsou fuč. Samozřejmě, jednou za čas se nějaký objeví, ale už to není zdaleka tak hrozné jako předtím.

Balzám na nehty můžete koupit v drogériích nebo na internetu. Cena se pohybuje okolo 80 Kč.


Popis výrobce

Balzám je určený ke každodenní péči o nehty a nehtová lůžka. Jemnou kůži v okolí nehtů zvláčňuje a regeneruje. Zabraňuje záděrům a popraskání. Balzám je čistě přírodní produkt, jeho hlavní složkou je bambucké máslo. Mimo jiné obsahuje dýňový olej, který zpevňuje a posiluje nehty.



Můj názor

Co se týče balení, jsem spokojená. Balzám je ukrytý v pevném plastovém kalíšku s víčkem na odšroubování. Balení je malinké, sám Saloos tento produkt zařazuje do řady "Balzám do kapsy i do kabelky", takže se vejde do kapsy i do kabelky a můžete ho mít vždy při sobě.
Konzistence balzámu je velmi tuhá, musíte párkrát přejet prstem a za chvilku se konzistence změní na olejovou. A to je to, co mi vadí! Kvůli mastné konzistenci se balzám špatně vsakuje do kůže a z toho důvodu ho nepoužívám přes den. Přijde mi nehygienické, když pak na všechno saháte mastnými prsty. Na noc mi to nevadí, to si dám někdy i větší množství.



Balzám používám pouze před spaním, snažím se pravidelně, ale někdy to nevyjde. Každopádně za ten půlrok můžu říct, že se má nehtová kůžička a samotné nehty viditelně zlepšily. Záděry se mi netvoří permanentně jako kdysi, ale jen občas. Tak tři záděry do měsíce? Možná, že kdybych si do nehtové kůžičky nerýpala, tak nemám žádný, ale to už je můj problém. Balzám kůžičku hezky vyživuje a zjemňuje. Nehty mám pevnější a nelámou se mi, jen občas, když jsem neopatrná.
Nesmím zapomenout zmínit jeho svěží citrusovou vůni, kterou jsem si od prvního okamžiku zamilovala. Sešla jsem se s tím, že někomu vadila, ale já ji miluju.


Pokud vás trápí suchá nehtová kůžička a záděry, můžu vám tento balzám doporučit. Já si ho i přes mastnou konzistenci oblíbila a s výsledky jsem spokojená. Tohle určitě není moje poslední balení. Mimochodem je to další z řady produktů od Saloos, který splňuje to, co se o něm píše.


Jak bojujete proti záděrům? Zkoušely jste tento balzám? :)

31 komentářů:

  1. Ja jsem si nehty teda nikdy nekousala, ale na zadery jsem drive dost trpela. Ale od te doby co pouzivam kazdy den nekolikrat denne krem na ruce tak po zaderech ani pamatka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, žes to vyřešila krémem, Veru :) Záděry jsou fakt hrůza

      Vymazat
  2. Dřív jsem na záděry trpěla hodně, mívala jsem je třeba až do krve, brr, teď už skoro nemívám, to už musí být, když se mi nějaký udělá. Snažím se si často mazat ruce. Tenhle balzám znám, zatím jsem ho nevyzkoušela, ta mastnota by mně přes den taky vadila.

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud má někdo takové problémy jako jsi měla ty určitě je to super věc, já naštěstí záděry už nemívám, nějak se mi samy přestaly dělat :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  4. Záděry se mi dělaly taky hodně, ale co jsem přestala odstraňovat kůžičku, tak přestaly. Balzám vypadá super, myslím, že by se určitě hodil třeba mojí babičce, která pořád někde rýpá něco rukama na zahrádce a má suché nehtové okolí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, mojí babičce jsem ho taky doporučovala, protože se mi vždy chce brečet, když vidím její nehty, ale ona si ho pořád nekoupila. Asi jí ho pořídím sama :D

      Vymazat
  5. To je dokonalý. Píšu ti to snad ve čtvrtém článku, ale tak znova: tenhle balzám musím mít! Strašně se mi lámou nehty a mívám dost často záděry, stejně tak je kůžička kolem nehtů dost tvrdá. Musím se prostě odhodlat a koupit si ho. Teď si jen ruce mažu krémem a kůžičku u nehtů vazelínou, která mi ji docela zjemňuje, ale není to pořád to, co bych chtěla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě ti ho fakt doporučuji a pokud by ti nesedl, ale o tom pochybuju, tak ti ho klidně proplatím, haha :D Ale fakt, dělá zázraky :)

      Vymazat
    2. Tak fajn, beru tě za slovo! I když doufám, že do peněženky sahat nakonec nebudeš muset :D

      Vymazat
  6. O tomhle vůbec nevím, že existuje :D Na nehty tohle moc nepoužívám, občas jen třeba olejíček. Značku Saloos mám čím dál radši, pleťovka je fakt super.
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Stejně jako Denisse taky nevím, že je něco takového. :D Každopádně to vypadá super, myslím si, že ta olejová konzistence, která ti vadí by mi asi ani tolik nevadila. :) Tak uvidím, třeba to někdy vyzkouším. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  8. Nevypadá špatně, ale asi bych ho taky nemohla používat přes den :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný článek :) mně na záděry pomohlo, když jsem si začala zatlačovat kůžičku, jinak na nehty většinou nanáším klasický krém na ruce a olejíček na nehty od Gabriella Salvete :)

    OdpovědětVymazat
  10. Dřív jsem si nehty kousala taky, pomohlo mi, až když jsem byla ve věku, kdy mi mamka dovolila lak, si nehty průhledně lakovat. Dětská doktorka mi vždycky hrozila, že budu mít fuj tvar nehtů a je fakt, že nemám nehty jak z katalogu, ale nemyslím si, že by to bylo tím kousáním, zkrátka dospělí vždycky kecali, aby dosáhli svého :D Na záděry jsem nikdy netrpěla, ale balzám na nehty by se mi hodil. Jak se ale znám, kvůli mastnotě bych ho přes den nepoužívala a na noc si mažu ruce kompletně, takže tohle by byl takový zbytečný otravný krok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě strašili tím, že mi ty nehty přestanou růst :D Nakonec jsem se vzchopila, dala si předsevzetí nekousat si nehty a vyšlo to, ale bylo to pěkně těžký! Je to snad ten nejhorší zlozvyk :D

      Vymazat
  11. Tak toto vyzerá fakt super ! Nechty som si nikdy nehrýzla, no musím povedať, že so zádermi mám dosť problém stále, takže si určite zaobstarám túto vecičku :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  12. To je super že ti balzám tak dobře funguje. Já na nehty používám krém na ruce. Mastné konzistence taky nemám moc rada.

    OdpovědětVymazat
  13. Super tip! Moje ségra si pořád kouše nehty a má záděry takže ji to doporučím:)
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
  14. Tenhle balzám mám doma taky a stal se mým velkým oblíbencem. Nanáším si ho taky právě na noc nebo třeba když se dívám na film, který má minimálně dvě hodiny. Skvěle vyživuje a léčí nejen kůžičku, ale řekla bych že i samotné nehty. Značka Saloos je mi čím dál víc sympatičtější a na mém pomyslném wishlistu je aktuálně hned několik jejich produktů :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mně se naštěstí záděry moc nedělají. Spíše mám problém s lámavostí nehtů, takže tohle není produkt pro mě. :D Ale pěkná recenze:)

    http://elle-cullen.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím jsem taky měla problém, ale s používáním tohoto balzámu to už není tak hrozné :)

      Vymazat
  16. Balzám vypadá skvěle. :-)
    No já teď na nehty používám Vyživující máslo Douglas. Dávám si ho i přes den, je to tekuté růžové lepítko, takže chvilku mám pocit ulepenosti, ale vsakuje poměrně rychle. Celkově na nehty působí dobře. Mám ho už od 3.února - V tom vzorečku je ho fakt dost.

    http://kosmetickysvetz.blogspot.cz/2016/02/douglas-enriched-nail-butter-vyzivujici.html

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá dost dobře! Určitě vyzkouším. Každopádně jsem se chtěla zeptat, zda máte někdo zkušenosti s tímto olejem: http://www.originalatok.cz/index.php?stoken=4066B474&force_sid=&lang=2&currency=0&cl=searchfulltext&searchparamfull=na+nehty? Chtěla bych ho vyzkoušet :). Jinak jsem také našla tento článek: https://www.prozeny.cz/magazin/krasa-a-moda/moje-telo/340-sedmero-rad-k-peci-o-nehty. Týká se péče o nehty, takže koukněte.

    OdpovědětVymazat
  18. balzám vypadá výborně :) Já klasicky mažu olejíčkem od Four seasons, a taky je to fajn. Na záděry trpím minimálně, tak mi olejíček zatím stačí.
    saturday mood

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten olejíček neznám, ale je super, že ti pomáhá!

      Vymazat
  19. Balzám jsem ještě nezkoušela, ale vypadá skvěle, já si teď ruce i nehty mažu kokosovým olejem.
    Beauty by K. - soutěž

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks