neděle 15. května 2016

Májová soutěž s Weledou

Krásný den, milé čtenářky. :)

V dnešním článku budeme soutěžit o roztomilou věc!



Ve spolupráci se zastoupením firmy Weleda jsme pro vás nachystaly soutěž. Jelikož mi Rodinný set tradičních výrobků v nejroztomilejší liščí krabičce přirostl k srdci, rozhodla jsem se, že budeme soutěžit právě o něj. Tento set je jarní novinkou. Věřím, že jedné z vás udělá velkou radost.
Rodinný set můžete zakoupit na oficiálním eshopu Weleda za 699 Kč.



Produkty jsou ukryté v plechové krabičce s liščím motivem, což je pěkná dekorace. Krabička se pak dá využít na spoustu věcí. Obsah je velmi zajímavý, žádná nuda!
Balíček obsahuje Skin Food 30 ml, Masážní olej s arnikou 100 ml, Balzám na nohy 75 ml a Rozmarýnové vlasové tonikum 100 ml.



Co udělat pro výhru?

1. Sledujte můj blog přes GFC neboli pravidelní čtenáři

2. Sledujte facebookové stránky Weleda
3. Do komentáře napište odpověď na otázku: "Jaký je váš postoj k přírodní kosmetice? Jaký nejlepší přírodní produkt jste vyzkoušely nebo byste chtěly vyzkoušet?"
4. Do komentáře nezapomeňte připsat, pod jakým jménem sledujete můj blog a váš email
5. Mít doručovací adresu v České republice nebo na Slovensku


Každá z vás může přidat jeden komentář. Pokud podmínky nesplníte, nebudu váš komentář zařazovat do soutěže.
Soutěž končí 4. června 2016. Vítězku vyhlásím v tomto článku a budu ji kontaktovat emailem. Vítězka bude mít tři dny na to, aby mi na email odpověděla.


Vítězkou se stává Petra Nováková. Moc gratuluji a všem ostatním děkuju za účast!

Snad vás tato soutěž potěšila. Já se moc těšila, až ji konečně zveřejním. Tento setík je momentálně můj nejoblíbenější, na liščí krabičku se nemůžu vynadívat a nedám na ni dopustit.
Velký dík také patří zastoupení Weleda, která Rodinný set do soutěže věnovala.
Mějte krásnou neděli!

36 komentářů:

  1. Tak teprve až díky této soutěži jsem si všimla, že tě nesleduju mezi pravidelnými čtenáři, což nevím jak je možné, protože mám za to, že jsem tě začala sledovat hned jak jsem přišla na to, jak se to dělá :D. Takže jsem to alespoň napravila :). Podmínky všechny splňuji, takže teď už jen odpověď na otázku: Můj postoj k přírodní kosmetice je kladný, ačkoliv jsem si prošla mnoha nepěknými alergickými reakcemi po jejím zkoušení. Líbí se mi, že tak člověk šetří přírodu i zvířata a konkrétně u Weledy se mi nejvíce líbí i jejich zahrady. V poslední době se mi už povedlo vychytat co mi pasuje a co ne, takže na alergie už netrpím a pískám si :). Nejlepší přírodní produkty, které jsem kdy vyzkoušela, byli rozhodně kokosový olej, Skin Food od Weledy, parfém od Weledy, a hydrofilní odličovací oleje Saloos. A sleduji tě pod jménem Fellien a e-mail je fellien@seznam.cz :).

    OdpovědětVymazat
  2. Super soutěž :-) Přírodní kosmetiku mám ráda a už jsem zkoušela docela dost věcí. Převážně mi vyhovují přírodní produkty od Alverde nebo Saloos. Od Weledy jsem ještě nic pořádně neměla, jen nějaké vzorečky. Časem mám v plánu vyzkoušet přírodní make-up a zkusit si doma vyrobit třeba tělový krém. Sleduji jako Sedmikráska, Weledu likuji pod soukromým profilem :-) USedmikrasky zavináč seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  3. GFC Caroline
    FB Kajuš Zámečníková
    Jedinou přírodní kosmetiku se kterou jsem se setkala byla právě Weleda,ale už si přesně nepamatuji co to bylo :) Bylo to něco na hodně suchou kůži,ale přesný název si nedokážu vybavit :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. GFC a FB: Jana Nuzíková
    Email: jananuzikova12@seznam.cz

    S přírodní kosmetikou moc zkušenosti nemám. Většinou mám to štěstí, že mi vyhovují produkty normálně z drogerie. Avšak na různých stránkách se čím dal víc setkávám právě s přírodními produkty. I když nevím, zda Saloos je přírodní značka, některé olejíčky bych ráda vyzkoušela. I od samotné Weledy mě zaujaly nějaké produkty a čím dál více pokukuji po jejích výrobcích :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sledujem ťa ako Verr Vii :) Mail: veronikaverr216@gmail.com
    2. FB: Veronika Verr :)
    3. Keďže som mala dosť zničené vlasy, istú dobu som bola priamo nútená používať čisto rpírodnú kozmetiku a po návrate k "normálnej" sa mi moje vlasy nejako nezdali, ostala som pri nej :) Tá rozmarínová voda vyzerá skvelo, milujem vôňu rozmarínu a mám dokonca návod na DIY tonikum, čo plánujem dať na blog práve s rozmarínom :3 ♥ Navyše tá krabička je neskutočne roztomilá :3 Máš šťastie, že s tebou spolupracujú a dali ti tak skvelé produkty do súťaže :)
    5. Adresa na SR :)

    Vii, http://with-love-vii.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelá súťaž a skvelá otázka! Prírodnú kozmetiku som si začala viac všímať práve v čase, keď som začala blogovať a začala som čítať aj viac recenzií na prírodnú kozmetiku. Minulé leto som sa tiež zúčastnila prezentácie o prírodnej kozmetike práve od Weledy a bolo to skvelé, pretože som sa dozvedela mnoho nových informácií ohľadom značky, ale hlavne ohľadom prírodnej kozmetiky.
    Odvtedy som vyskúšala od Weledy napríklad pleťovú vodu, krém na ruky či starostlivosť o nechty. Inak som si tiež obľúbila aj značku Saloos alebo slovenskú Soaphoriu a stále sa snažím objavovať nové a nové značky. Skúšam aj značky, ktoré sa prezentujú ako prírodné a vlastne také ani nie sú, ale aspoň môžem porovnávať. A stále tiež kupujem aj neprírodnú kozmetiku, niektorých produktov sa totižto ťažšie vzdáva a všetky tie lákavé obaly a hlavne prírodná dekoratívka mi príde taká mdlá, takže tej sa nevzdám úplne asi nikdy :D.
    GFC i FB sledujem ako Ľúbezná
    lubeznablog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelá súťaž:)
    GFC: vaja vaja
    FB: SimonaBelasa
    Z prírodnej kozmetiky som mala možnosť vyskúšať asi len pár produktov od Weledy, ale inak používam kozmetiku z drogérie!
    wendi@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, přes GFC Tě sleduji pod tímto jménem. FB Weledy sleduji jako Petra Nováková. Já mám přírodní kosmetiku ráda a nevyhýbám se jí, na druhou stranu ale nejsem ten typ, co by musel mít všechnu kosmetiku stoprocentně přírodní, bio a eko :D Mám moc ráda kosmetiku Saloos, třeba jejich zelený jíl a balzám na nehty je boží. Od Weledy jsem myslím ještě nic nezkoušela, takže by tohle byla dobrá příležitost :) Měj se hezky!
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Jéééé!!! Tak to se musím přihlásit, protože lištičkovou Weledu potřebuju :) Sleduji všude a všechny jako Primadonna Girl, email PrimadonnaRealness@gmail.com

    Přírodní kosmetikou se snažím nahradit tu chemickou a zatím mi to úspěšně jde. Nadšená jsem hlavně ze šamponů (ať už Urtekram, Johnny Organic nebo jinčí), protože se mi zlepšila kvalita vlasů tak viditelně, až to není možné. Mám ráda ten pocit, když používám kosmetiku, která je doopravdy dobrá pro moje tělíčko a ještě třeba i chrání přírodu :)

    OdpovědětVymazat
  10. GFC Wikira
    FB Wikira krasna/jsi krasna
    wikirakrasna@gmail.com
    přírodní kosmetiku mám hodně ráda a uvítala bych více přírodní dekorativky. Mám hodně ráda Alverde, Santé nebo Hauschku. Ráda bych vyzkoušela drahou zahraniční přírodní kosmetiku

    OdpovědětVymazat
  11. Sledujem ako Aďa G.
    FB: Aďa Gajdová
    Ja chcem už strašne dlhú dobu vyskúšať nejaký produkt od zančky Weleda, stále som sa ale nedokopala k tomu si niečo kúpiť. Veľmi ma táto značka láka.
    555adka55@gmail.com

    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělou soutěž jste přichystali :).
    Sleduju jako Veru Pařízková Tebe i Weledu
    Za mě nejlepší přírodní produkt jaký jsem kdy vyzkoušela, tak kokosový olej, protože s kosmetikou jako takovou zkušenost nemám. Teď si ještě říkám, jestli tam nepatří i značka Saloos od té jsem měla odličovač, peeling a tělový olej a boží produkty :).
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. GFC: Michaela Barthová
    FB: Siraelxy blogspot
    Mail: siraelxy@gmail.com
    Na přírodní kosmetice nijak nebazíruji. Fakt je, že Weledu miluji :-)

    OdpovědětVymazat
  14. GFC: Veronique Beauty
    FB: Veronika Šáchová
    mail: veronique.beautyy@gmail.com
    Můj blog: Veronique beauty

    Přírodní kosmetiku mám moc ráda. Pokud si mám vybrat mezi výrobky, sáhnu po přírodnější verzi, ale nejsem člověk, který by používal pouze výhradně přírodní produkty. Mám moc ráda například tělové suflé od značky Soaphoria a chtěla bych si koupit vlasové tonikum od značky Weleda. Od této značky jsem ještě nikdy nic nezkoušela, proto bych si moc přála balíček vyhrát, protože by to byla skvělá příležitost produkty otestovat :)

    OdpovědětVymazat
  15. GFC i FB: Nikola Kotbová
    nikola.kot@seznam.cz

    Ta krabička je superroztomilá. K přírodní kosmetice nemám nějaký hlubší vztah, jediný přírodní produkt, který používám je asi kokosový olej :)

    OdpovědětVymazat
  16. Gfc maria nadaska
    Marianadaska1@gmail.com
    Do prirodni kosmetiky jsem se zamilovala asi pred 2-mi mesici a nedam na ni dopustit! Miluju ji a doma uz mame jen malo veci, ktere nejsou prirodni💋💋💋 z weledy je pro me nejlepsi skin food, ktery si oblibil i manzel.
    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  17. GFC Markéta Králová, macu@seznam.cz
    Já nedám dopustit na bio kokosový olej. Weledu jsem kupovala když byly děti maličký, byla fajn.

    OdpovědětVymazat
  18. GFC i FB Kateřina Výmolová
    Já miluji kokosový olej, zinkovou mastičku a kávový krém na oči od Krásná každý den :)
    vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Z prírodnej kozmetiky mám veľmi rada Yves Rocher ale aj Weledu, od ktorej práve testujem nejaké tie produkty a som s nimi veľmi spokojná:) Tiež mydlá od Manna sú skvelé!:)
    GFC: Saja Frey
    ssajus@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  20. Gfc: Katarína Sládečková

    Prírodnú kozmetiku mám naozaj veľmi rada a Weleda značka je obzvlášť úžasna. Mala som možnosť vyskúšať od nej napr. Mandľové kolekciu na ktorú nedám dopustiť

    Sladeckova219@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. GFC: DaniS
    Krásné balení, které mě dostalo na první pohled. Weledu okukuji v DMku už dlouho...z přírodní kosmetiky mám všeobecně ráda oleje, bytové vůně Saloos, ty mě moc baví. Všeobecné "profláklé" značky tu vypisovat nebudu, ale třeba neprávem opomíjený mi přijde KarelHadek, kterým jsem kdysi mimču(teď už hooodně odrostlému)mazala atopický ekzém a pomohlo to!!! Musím u nich mrknout na řadu proti akné...
    Díky a zdravím.
    Daniela
    dani.s@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  22. GFC i FB Viera Sedlakova
    vierka.sedlakova@gmail.com
    s prirodnou kozmetikou sympatizujem a hojne ju pouzivam, aj ked nie striktne. je stale dost neprirodnych vyrobkov, ktore v kupelni mam, ale najma dekorativku. weleda je jedna z mojich oblubenych znaciek, lebo ponuka kvalitu za este prijatelnu cenu. vzdy mam doma aspon jedno ich telove mlieko a momentalne mam i levandulovy sprchovy krem a ruzovy ocny krem :)

    OdpovědětVymazat
  23. čaro prírodnej kozmetiky ešte len objavujem s výrobkami od Alverde, Yves rocher, Just, či Havlíková apotéka, Weleda je na mojom zozname velmi dlho, len financie sú obmedzené, preto by ma táto výhra nesmierne potešila :)
    sledujem pod- lifebydena a mail: lifebydena@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. GFC: Aileen A
    FB: Lucia Lucielle
    Aileen.a@seznam.cz
    Přírodní kosmetiku si většinou nekupuji, protože je dražší. Výjimkou je Hlavlíček, od kterého nedám dopustit na prakticky žádný výrobek. Trpím na citlivou pokožku, exémy apod. a tyhle výrobky nejenom že jsou hrozně příjemné a krásně voní, tak i zázračně sklidňují.

    OdpovědětVymazat
  25. Přeji hodně štěstí všem, boxík/set je nádherný, věřím, že si ho vítězka náležitě užije! :) Já jsem z něj nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  26. Patricie Lexová, patri.l@email.cz
    jelikož třídím a šetřím přírodu jak se dá, tak mi dělá radost i používání přírodní kosmetiky, nehledě na to, že chci eliminovat další chemikálie co se mi snaží dostat do těla-nejlepší produkty mi zatím nabídla Sibiřská kosmetika

    OdpovědětVymazat
  27. Díky za skvělou soutěž! :))
    Osobně mám přírodní kosmetiku čím dál radši, v koupelně mi už moc obyčejných produktů z drogerie nezůstalo. Taky jsem si už vyrobila dva krémy a balzámky na rty a nedám na ně dopustit! ♥
    Sleduji přes GFC jako Evi, na facebooku jako gathermoments. mail: gathermoments (zavinac) gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Pro mne byla Weleda pred mnoha lety prave prvni zkusenosti s prirodni kosmetikou - objevila jsem je uplnou nahodou ve vlaku z Nemecka v casopise Deutsche Bahn, napsala jim a nekolik let mi posilali z Rakouska letacky a vzorky:)
    Bylo to tehdy pro nas uplne zjeveni - byla jsem z domu zvykla na niveu, indulonu a koprivovy sampon a slozeni kosmetiky se nejak neresilo. Weleda najednou krasne vonela a fungovala mnohem lepe, nez kremy, co nam cely den "sedeli" na obliceji bez jakehokoli respektu vuci nasim potrebam. Pak se trh prirodni kosmetiky rozsiril i k nam a ja se doted smeju na sprchaci, ktery nepenil a nechaval na kuzi podivny povlak, na zubni paste, ve ktere bylo tolik skorice, ze se me kolegyne ptaly, jestli jsem pekla strudl, na kremu, co mi za tri tydnz zplesnivel i pokusy vyrabet doma vlasovou masku a neskutecnemu boji, kdyz jsem pak z vlasu chtela vymyt banan...
    Jsem rada, ze experimenty a huraprodukty jsou uz bezpecne za mnou!
    Nejvetsim zazrakem pro me je doted ruzovy krem od Hauschky - kazdy den se v duchu modlim, at ho nikdy neprestanou vyrabet!:)

    GFC Misa Mravcova
    mail: mravcova.michala@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduji Tě pod FB Mirka Grunová
    Mám v oblibě kokosový olej, pokojové vůně Saloos, Jiné zkušenosti s přírodní kosmetikou prozatím nemám.
    MGrunova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    Můj postoj k přírodní kosmetice je kladný ale nějak to nehrotím. Zkoušela jsem pár produktů od značky Alverde a byla jsem spokojená. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. GFC i FB Vendula Janků
    Zatím jsem přírodní produkty zkoušela od Saloos a byla jsem spokojená a mile překvapená
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Sleduji GFC a FB - Petra Brázdová.
    Přírodní kosmetiku mám velmi ráda, zkoušela jsem nějaké výrobky od Weledy, Manufaktury a Saloosu. Nejraději z přírodní kosmetiky mám tělové a masážní oleje.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Krásná soutěž :)
    GFC: SweetElis
    FB: Elisabeth Vicenová
    Co se týče přírodní kosmetiky nemám na ni nějaký speciální názor, vyzkoušela jsem zatím pouze pár produktů a většina z nich mi vyhovovala, ale také mě ničím neohromila. Ale co mi vždy vyhovovalo nejvíce byly produkty na pleť od Bione :) A dál, co bych chtěla vyzkoušet - hodně mě zaujalo to rozmarýnové vlasové tonikum, takže to bych moc ráda zkusila a také mě docela lákají přírodní mýdla na obličej :) 1elka@email.cz

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  34. Já jsem nikdy neřešila, jestli kosmetika je, nebo není přírodní.. Spíš jsem vždycky koukala na ceny ;) Ale teď díky blogu a tomu, že všude na blozích vidím výrobky právě od Weledy, které jsou vychvalovány, začínám přemýšlet nad tím, co na sebe "plácám" a říkám si, jestli by nebylo lepší zainvestovat na nějaké lepší, přírodní kosmetiky.. no uvidíme, ale od Weledy bych ráda už konečně něco vyzkoušela :)

    GFC: Another Dominika
    FB: Dominika Šebelíková
    anotherdominika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Krásná soutěž :)
    S přírodní kosmetikou moc zkušeností nemám,používala jsem jeden čas lipový šampon na vlasy ,řekla bych, že my tolik nepadaly , vyzkoušela nějaký produkt z Alverde, Yves Rocher a ted budu testovat olej na celulitidu od Weledy.
    Tahle výhra by mě moc potěšila, určitě bych vše ráda vyzkoušela a krabičku bych věnovala mému malému synovci na hračky třeba do auta .
    Petra
    petra.kodlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. GFC aj FB: Silvia Urbanová , Weledu sledujem a som jej obrovský fanúšik! Jednoznačne uprednostňujem prírodnú kozmetiku, milujem prírodné deodoranty, nechtíkový krém, atd. Krabička je krásna a produkty v nej vynikajúce. silvia.urbanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks