neděle 1. května 2016

My April 2016

Krásný První máj, milé čtenářky. :)

Venku to opět vypadá na krásný den. Doufám, že První máj strávíte s lidmi, kteří vás dělají happy. Každopádně, dnešní článek bude nekosmetický. Duben je za námi. Další měsíc, který rychle utekl, ale nad tím se nechci pozastavovat, protože bych byla smutná z toho, jak život rychle utíká... Zpět k dnešnímu článku, ve kterém vám shrnu, jaký byl můj aprílový měsíc.


Úplně na začátek se vám musím s něčím "pochlubit". Byla jsem poprvé v Zootu! Určitě ne naposled. Na začátku dubna jsem si jela vyzvednout mou objednávku. Už někdy od prosince jsem tam měla vyhlídnutý jeden hrneček, ale prosinec nebyl vhodný měsíc na utrácení, tak jsem si řekla, že počkám a objednám si ho někdy jindy. Když jsem na Zoot koukala v únoru, hrneček tam už nebyl. No a pak jsem se tam náhodou koukla koncem března, viděla jsem, že hrnečky mají a bylo rozhodnuto. Vybrala jsem si ten největší, který má objem 500 ml, a k tomu jsem přihodila čajík od English Tea Shop. Do teď jsem z toho nadšená a nejradši bych měla všechny hrnečky od značky Dakls. Ten můj je naprosto dokonalý. Moc se těším na zimu, protože ho nedám z ruky. Mimochodem, splnila jsem si další malý sen - mám hrneček Dakls, který je svým objemem pro celý svět. Jinak ve Výdejně radosti byla strašně přátelská atmosféra a časopis, který jsem dostala, se četl strašně dobře.





Pro mě byl duben celkem pracovní, co se týče domácích prací. Mamka nám odjela na dvacet jedna dní pryč a všechny povinnosti padly na mě. Celkem jsem se toho bála, protože jsem ještě do konce března neuměla manipulovat s naší pračkou, já vím, jsem ostuda, a myslela jsem, že to prostě nezvládnu a z našeho domu se stane chlívek. Ale já to zvládla a jsem za to na sebe hrdá. Dokonce jsem si to uklízení užívala a zjistila jsem, že mě strašně baví prát, což je celkem komické, protože jsem se tomu vždy vyhýbala.
S taťkou a bráchou jsme si udělali výlet do lázní. Škoda, že v ten den bylo zrovna zataženo. Těšila jsem se, že udělám pár pěkných fotek.





Jednou za čas dostanu boží velkou čokoládu Lindt. Já mám strašně ráda jejich hořkou čokoládu s pomerančem. Tentokrát jsem dostala mléčnou s rozinkami. Jasně, čokoláda byla skvělá, ale jsem prasátko a měla jsem si snědenou celkem rychle. Příště radši zvolím hořkou verzi, protože ta mi vydrží déle.



Neobešlo by se to bez nějaké té výhry v giveaway. Tentokrát jsem měla štěstí na blogu u Kate, kterou sleduji už dlouhou dobu a její články mám moc ráda. Píše stručně, ale za to výstižně a má krásné fotky. Vyhrála jsem u ni paletku očních stínů Comfort Zone od značky Wet'n'Wild. Tohle je moje třetí paletka na oči a další povzbuzení, abych se konečně naučila manipulovat se stíny.



21. dubna jsem jela se školou do Osvětimi. Bylo to zrovna pár dní před Prahou, takže jsem byla ráda, že jsem takhle cestovala. Celkově mám z Osvětimi smíšené pocity. Byla jsem tam už po druhé a doufám, že naposled. Moc dobře to na mě nepůsobilo. Když jsem tam jela poprvé, těšila jsem se, protože mě tohle téma fakt zajímalo. Tenkrát jsem tam i hodně fotila, ale když jsem tam byla teď, byla jsem ráda, že jsem udělala pár fotek z Březinky. Celkově se tam za ty tři roky změnil přístup. Turistů je tam stále víc a víc, bezpečnostní kontrola je o hodně vyšší. Musíte s sebou mít malou tašku a nic kovového na sobě. S páskem na kalhotách vás tam nepustí. Stejně nikdy nepochopím, proč se to všechno muselo stát a proč musela taková místa vzniknout.




To nejlepší za duben je Praha a Interbeauty. O veletrhu se rozepisovat nebudu, podrobnosti jste si mohly přečíst v předchozím článku. (Interbeauty) Řeknu jen, že to bylo super. Poznala jsem díky této akci skvělou blogerku Terku a jsem za to moc ráda, protože je to super osoba. Nejdřív jsme společně jely na Interbeauty, kde jsme byly asi dvě hodiny. Z Interbeauty jsme jely k Národnímu divadlu, protože jsme měly plno času, zastavily jsme se v Bageterii Boulevard a pak na kávu ve Starbucks. Pokud tam teď někdy budete mít cestu, dejte si Vanilla Bean Macchiato. Je to naprosto dokonalý nápoj. Nakonec jsem od Terky dostala nečekaný dáreček, který mi udělal neskutečnou radost. Byl to dokonalý den, už se těším, až do Prahy pojedu znovu.












Nakonec tady mám ještě pár fotek. Taková moje klasika je východ slunce, neodolala jsem ani rozkvetlým stromům. Weleda mi udělala velkou radost liščí krabičkou, ve které bylo spoustu věcí.







Aprílový měsíc jsem si užila a ráda koukám na všechny fotky, které jsou v článku. Doufám, že i váš duben byl tak skvělý a květen nebude jiný. Buďte šťastné a radujte se z maličkostí! ♥
Co jste dělaly v dubnu? :)

23 komentářů:

  1. Měla jsi akční měsíc, já nic zajímavého nedělala, pořád to samé dokola, škola, přítel, učení :D Jinak na domácí práce jsem zvyklá, protože s mamkou se o ně tak nějak dělíme, ale za 21 dní by mi asi došlo, že já rozhodně nedělám ten větší díl :D A peru taky moc ráda, jen to věšení a žehlení už nemusím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škola někdy umí pořádně "zabavit" :D Já jsem jim unikla díky tomu, že přes týden nejsem doma, ale teď už jsem se tomu nevyhnula :D

      Vymazat
  2. Naozaj super zhrnutie! Musel to byť krásny mesiac :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  3. Super clanek, vypada to, ze jsi mela moc pekny mesic :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek, Peggie! Ten hrníček máš vážně děsně roztomilý :). Jsem moc ráda, že jsi i tu Osvětim dala do článku i s fotkami. Já nevím, přestože to znám z jiných fotek a třeba filmů, tohle na mě docela zapůsobilo. Určitě bych se tam chtěla někdy podívat. Musím říct, že paletku Wet'n'Wild ti krapet závidím, vždycky jsem na jejich stíny slyšela jenom chválu! Další věc, co chci zmínit, je to, že tě obdivuju, že ses dokázala na tak dlouho postarat o domácnost. Ráda bych věřila, že by se na mě mohla moje mamka takhle spolehnout :D Interbeauty jsem si taky moc užila :)) A ten Weleda balíček je fakt roztomilej! Jo, a musím pochválit fotky. Jsou božský :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář :) Tak snad se tam jednou podíváš! Hele já tu značku neznala do té doby, kdy jsem se zapojila do té soutěže. Pak jsem zjistila, že je tahle paletka celkem profláknutá mezi blogerkami a o to víc jsem ráda, že ji mám. Určitě by se na tebe mohla spolehnout. A ještě jednou moc děkuju!

      Vymazat
  5. Super fotky, když jsem viděla ten lázeňský oplatek, tak jsem na něj dostala hned chuť. Mám je moc ráda.
    Beauty by K. - zvu tě na narozeninovou soutěž

    OdpovědětVymazat
  6. Do Osvětimi bych se ráda podívala, jelikož mě tohle téma také hodně zajímá. Zatím jsem byla jen v Terezíně a zážitek, na který snad nikdy nezapomenu. Zvláštní pocity z toho mám.
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, já bych se ještě ráda podívala do Terezína. Osvětim by podle měl navštívit každý, i když to není nic příjemného.

      Vymazat
  7. Nádherné fotky, vidím, že si mala krásny mesiac a skvelo si si ho užila!:) V Osvienčime som bola tiež a je to naozaj mimoriadne silný zážitok, celý čas som mala husaciu kožu a aj som si trochu poplakala.

    Saja Frey blog
    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, užila jsem si ho! :) Husí kůži jsem taky měla.

      Vymazat
  8. Pro mě byl duben také hrozně fajn měsíc :) A do té Osvětimi se už také chci hrozně dlouho podívat! I když vím, že mě to hodně vezme..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, snad budeš mít i květen fajn! Snad se tam jednou podíváš.

      Vymazat
  9. Skvělý článek, jak tak koukám, tak jsi měla duben řádně nabitý :). Gratuluji k vítězství v giveaway. Krásné fotky! :)

    PS: na mém blogu právě probíhá giveaway, takže budu moc ráda, když se zapojíš :)
    CATAMOUNT Giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezký článek :) Já se přiznám, že kdyby mi mamka odjela na takovou dobu asi bych umřela :D Jasně nějak bych to zvládla, ale přece jenom je to nezvyk! Je super, že ty jsi to tak skvěle zvládla :) Hrníček ze Zootu je super ♥ Štětec z Interbeauty je super a samozřejmě i paletka je super - všechno je super :D Já se přiznám, že s očními stíny neumím manipulovat skoro vůbec a trochu mě povzbudilo, že možná nejsem sama :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Eli :) Jojo, nezvyk to je. Jsem ráda, že je mamča doma :D V tom případě mě to taky povzbudilo a jsem ráda, že nejsem jediná :D

      Vymazat
  11. Máš pravdu, ani jsme se nenadáli a už je tu květen, opravdu to rychle utíká... :)) Jé, mňam dostala jsem chuť na teplou lázeňskou oplatku - úplně je zbožňuju ♥. A tento rodinný set weleda mám také - je báječný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to se těším až o něm na blog budeš psát :))

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks