neděle 21. srpna 2016

Astrid | Sluneční péče

Pěkný den :)

Včera u nás bylo krásně. Celý den jsem strávila na sluníčku, a tak mě napadlo, že bych vám mohla říct, jak se před sluníčkem chráním.



V červenci mě oslovila paní Monika z Astridu, jestli bych nechtěla vyzkoušet nové výrobky ze sluneční péče. Já souhlasila, protože opalovací krémy Astrid používám už od dětství. Jejich nová sluneční ráda se mi moc líbí. Paní Monika se mě zeptala na různé otázky, co se týče mé ochrany před sluníčkem, a doslova mi sestavila balíček na míru. Skoro všechny produkty v mém balíčku obsahují aplikátor v podobě rozprašovače. V balíčku jsem našla milý vzkaz a čtyři produkty - pleťový krém na opalování OF 30, mléko na opalování OF 20, olej na opalování OF 15 a hydratační mléko po opalování.



Olej na opalování je obohacený o multivitaminový komplex (vitamíny E, C, F). Je voděodolný a lahvička má 200 ml.
Celkově mám oleje radši než mléka, protože jejich aplikace je stokrát rychlejší a pohodlnější. Zrovna tento olej voní krásně po kokosu, takže nemám problém se s ním mazat celý den. Po aplikaci oleje se má pokožka leskne. Vždy je dobré mít při ruce kapesník, do kterého si utřu ruce po aplikaci oleje, protože mi vadí ta mastnota. Když jsem se koupala v bazénu a pak jsem si šla lehnout na lehátko, po uschnutí se olejíček jakoby zase objevil na mé pokožce, což mě překvapilo, protože šlo vidět, že i přes koupání na mé pokožce vydržel. To se ale stupňuje, když do bazénu jdete vícekrát. Je lepší, když olej aplikujete vícekrát na pokožku, abyste se nespálily. Tohle je dobré u každého produktu na opalování.




Hydratační pleťový krém na opalování chrání pleť před škodlivými vlivy UVA/UVB záření. Krém by měl být nemastný, voděodolný a snadno vstřebatelný. Balení má 75 ml.
Když jsem krém našla v balíčku, měla jsem velkou radost. Dá se říct, že jsem od něj hodně očekávala, což jsem neměla, protože jsem akorát zklamaná. Těšila jsem se na to, že krém bude lehký a rychle se vstřebá do pleti, což se nekonalo. Na mé problematické a mastné pleti udělal akorát neplechu. Krém je dost hutný a do pleti se tak rychle nevsákne. Na obličej ho používat nemůžu, protože mi hned naskáčou pupínky. Přijde mi, že se pod ním moje pleť dusí.
Nechtěla jsem, aby mi krém ležel zbytečně v šuplíku, tak jsem ho dala mamce, která má pleť suchou. Oproti mně je mamča s krémem spokojená.






Hydratační mléko na opalování je obohacené o D-panthenol a multivitaminový komplex (beta-karoten, vitaminy A, E, F). Poskytuje aktivní antioxidační ochranu, chrání pokožku před předčasným stárnutím a podporuje její hydrataci. Mléko je voděodolné, mělo by se snadno vstřebávat. Před použitím je nutné ho důkladně protřepat. Lahvička má 150 ml.
Mléko na opalování mě mile překvapilo. Moc se mi líbí jeho balení ve spreji. Aplikace je tak stokrát rychlejší než u normálního balení. Překvapila mě lehká konzistence mléka, protože jsem zvyklá, že Astrid míval hutné konzistence a člověku dalo zabrat, než mléko pořádně rozmazal. Jsem ráda, že na tom Astrid zapracoval. Mléko se rychle vstřebává a nezanechává za sebou pocit mastnoty. Jeho vůně je typická pro Astrid. Kdo zná Astrid, tak ví.






Na konec jsem si nechala hydratační mléko po opalování obohacené o zklidňující komplex (D-panthenol, *allantoin, *bisabolol). Napomáhá hydratovat a zklidňovat pokožku podrážděnou slunečním zářením. Podporuje dlouhotrvající opálení. Mléko by se mělo snadno vstřebávat a nezanechávat pocit mastnoty. Před použitím je třeba protřepat. Balení má 200 ml.
Tento produkt mně také udělal velkou radost, protože mi doma mléko po opalování chybělo. Opět se mi líbí aplikátor v podobě rozprašovače. Samotné mléko není vůbec mastné, takže se do pokožky opravdu rychle vsákne. Zároveň chladí, což je super na spálenou pokožku. Po aplikaci je pokožka jemná, hydratovaná a zklidněná. Mléko používám někdy večer místo normálního tělového mléka. Na druhý den se vždy vzbudím s jemnou pokožkou. Navíc je super, že mléko můžete aplikovat i na obličej. To se hodí, když si ho spálíte a potřebujete ho něčím zklidnit. Vůně mléka je příjemná, cítím v ní broskve.

*allantoin je kosmetická látka, která zjemňuje a zklidňuje pokožku
*bisabolol je jednou z hlavních složek heřmánku, která má protizánětlivé schopnosti, uklidňuje a regeneruje pokožku






Myslím si, že se nová sluneční řada Astridu opravdu povedla. Na různých blozích jsem četla hodně recenzí na tuhle řadu. Vždy mě překvapilo, že každá blogerka měla jiné produkty.
Sluneční řada je velice rozmanitá. Obsahuje třicet produktů, takže si opravdu vybere každý. V nabídce nechybí tělová mléka, oleje, pleťové krémy, mléka po opalování a nezapomnělo se ani na děti. Velké plus vidím v tom, že je na výběr balení s aplikátorem v podobě rozprašovače, což je pro takové lenochy, jako jsem já úplně super.
S produkty, které jsem vyzkoušela, jsem spokojená. Teda až na pleťový krém. Ten mě nezaujal. Nedoporučovala bych ho na mastnou a problematickou pleť.
Přehled všech produktů a informací k nim najdete zde.



Jaké opalovací krémy/oleje používáte tohle léto?

27 komentářů:

  1. Ja na opaľovanie používam jedine Astrid! ♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Markétko :) tohle i předchozí léta se o mě, co se týče sluneční péče taky stará Astrid :). Předminulý víkend jsme šli s přítelem dopoledne na procházku, která trvala asi hodinu a půl. Nenapadlo mě se namazat a co myslíš, spálila jsem se. Takže jsem se každý den mazala tímto mlékem po opalování, co ukazuješ v článku a ani jednou mě tělo nesvědilo a pokožka hezky zhnědla, takže úplná paráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Veru :) Příště si musíš dávat větší pozor a namazat se! :D Je super, že ti to mléko pomohlo.

      Vymazat
  3. Ja letos pouzivam produkty od Biodermy a jsem spokojena, akorat skoda, ze na to letos neni tolik pocasi, minule leto bylo pocasi mnohem letnejsi :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, minulé léto bylo víc sluníčka.

      Vymazat
  4. Je super, že ti byl sestaven balíček přímo na míru :)
    Já jsem tohle léto nepoužila opalovací krém ani jednou, nejsem moc zvyklá se mazat, když jsem tady v Čechách.. Ale několikrát jsem se spálila, že jsem si říkala, proč jsem se radši nenamazala :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kdysi na ten opalovák měla problém sáhnout a namazat se, ale teď ho beru automaticky a v létě se bez něj neobejdu. Spálení někdy pěkně bolí :D

      Vymazat
  5. Od Astridu mám jeste z lonska opalovaci krem a asi ho nevyuziju, protoze moc pekne a na opalovani tedy zatim neni :) pouzila jsem ho toto leto jen dvakrat

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda. U nás se to počasí střídá. Jeden den je to na bazén a opalovačku a druhý den prší a vypadá to, že je venku podzim.

      Vymazat
  6. Pěkný článek i fotky :) opalovací krémy od Astridu používám snad odjakživa, takže příští léto si určitě pořídím i nějaké novinky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) snad bude příští léto víc sluníčka

      Vymazat
  7. Určitě vyzkouším :) pěkný článek

    OdpovědětVymazat
  8. toto leto som bola len jeden krát pri vode/sa opalovala, a bola som bez opalováku :( ..no, buduci rok , alebo ak sa podarí v septembri na dovolenku ešte, určite poriadim niečo kvalitné. S Astridom nemám žiadnu skúsenosť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda. Je pravda, že letos toho sluníčka bylo málo. Já se snažila využít každou příležitost :)

      Vymazat
  9. Mám trošku jinačí, ale jsou super. Používala jsem je ve Španělsku v 33 stupních a paráda :) v ČR jsem bohužel zatím nevyužila :( :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě tato řada se fakt povedla :) No jo, letos toho sluníčka bylo málo :D Ale tento víkend má být hezky :)

      Vymazat
  10. značku Astrid mám veľmi rada ;) super článok

    OdpovědětVymazat
  11. Super recenze! Astrid mám také ráda, ještě mám trošku v lahvičce z loňska. Zrovna si mi tím připoměla, že si musím pořídit nové balení na cestu. Moc se mi líbí to hydratační mléko ve spreji, asi po něm sáhnu :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To hydratační mléko je super! A moc hezky voní :)

      Vymazat
  12. Astrid má skvelé produkty čo sa ochrany pred slnkom týka (・∀・)

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat
  13. Značku Astrid taky používám... Moc hezký článek, je důležité se před sluníčkem chránit, kord v dnešní době zvětšujících se ozonových dír :DD

    Velice užitečná recenze! :)

    Mare di Fragole

    OdpovědětVymazat
  14. S opalovacím olejem nemám vůbec zkušenost. Já prostě používám klasiku - opalovací krém a většinou si kupuji Astrid. Jsem na tu značku už hodně zvyklá a musím říct, že není vůbec špatná. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks