neděle 18. září 2016

Maybelline | The Rocket Volum' Express

Pěkný den :)

V letních Beauty products jsem vám ukazovala řasenku, kterou momentálně používám. Jedná se o známou Rocketku od Maybelline. Vím, že je tahle řasenka u nás na trhu už dlouho. Rocketku jsem používala cca tři roky zpátky. To jsem s ní byla strašně spokojená. Možná proto jsem měla tuhle řasenku zafixovanou jako jednu z nejlepších. Platí to pořád?



Řasenku jsem si kupovala koncem června, protože mi došla oblíbenkyně od Rimmelu. Dlouho mi trvalo, než jsem se rozhodla, jakou si vlastně koupím. Nakonec jsem se rozhodla, že se vrátím k Maybelline. Volba padla na profláknutou Rocketku, kterou jsem už jednou měla. Nevím, jestli to byl zrovna dobrý nápad. Mám z ní smíšené pocity a vůbec z ní nejsem tak nadšená, jako když jsem ji měla poprvé.
Rocketku seženete v černé verzi Blackest Black v drogériích nebo na Parfums.cz, kde ji mají za 155 Kč.



Po vzhledové stránce se mi řasenka líbí. Modrá je jedna z mých nejoblíbenějších barev. V kombinaci s růžovou obal vypadá moc pěkně.



Kartáček je celkem zvláštní. Na 100 % vím, že kdybych tuhle řasenku neměla předtím, sama bych si ji nekoupila právě kvůli kartáčku. Takový typ kartáčku nevyhledávám. Evokuje ve mně, že bude slepovat řasy. Kartáček je umělý a celkem velký. Na sobě má spoustu drobných štětinek. Kvůli velikosti se s kartáčkem špatně malují řasy na okraji vnějšího koutku.



Co se týče vlastností a mé spokojenosti s řasenkou... Je to s ní těžké. Ze začátku jsem byla z řasenky zklamaná a sama sobě jsem se divila, jak jsem s ní předtím mohla být spokojená. Rocketka je ze začátku strašně mokrá a slepuje řasy. To jsou dvě věci, které na řasenkách naprosto nesnáším. Aby se řasenka zbavila mokrosti, nechávala jsem ji pár dní vyschnout. Obvykle jsem ji nechala třicet až šedesát minut otevřenou. Tohle jsem udělala tak třikrát. Řasenka se díky tomu trochu zlepšila. Asi to není zrovna to nejlepší, co bych s řasenkou měla dělat.
Po dvouměsíčním používání se konzistence řasenky zlepšila. Troufám si říct, že je teď řasenka v té nejlepší fázi. Udělá pěkné řasy a už tolik neslepuje. Efekt se mi líbí. Řasy jsou výrazné, objemné a delší. I když jsou dny, kdy to prostě nejde. Řasy se mi vůbec nelíbí a mám chuť Rocketku vyhodit z okna. Výdrž je celodenní. Řasenka se nedrolí ani neopadává. Odlíčit jde bez problému.



Po této zkušenosti bych si řasenku už znovu nepořídila. Je pravda, že je teď v té nejlepší fázi a řasy udělá pěkné. Na druhou stranu na začátku to s ní bylo opravdu těžké. Nelíbila se mi její konzistence a to, jak slepovala řasy. Řasenku si kupuji s tím, že ji budu používat od prvního otevření a ne, že ji musím po prvním použití odložit do šuplíku a čekat než trochu vyschne.
Přes to všechno jsem s ní spokojená na 50 %. Z deseti hvězdiček bych ji dala pět.



Máte zkušenost s Rocketkou? Pokud ano, jak jste s ní spokojené? 

18 komentářů:

  1. Já ji měla celkově asi 3x, ale teď naposledy mi taky přišla jiná, než jakou jsem si ji pamatovala. Ještě ji sice mám, ale už používám žlutou Miss Sporty, která mě příjemně překvapila a do Rocketky se mi moc nechce.

    OdpovědětVymazat
  2. Celkově s Maybelline moc zkušeností nemám a tuhle řasenku jsem nezkoušela. Škoda, že se musí čekat aby trochu vyschla.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám od Maybelline tuhle řasenku a nemůžu si stěžovat :)

    La vie est belle

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som mala podobný problém s jednou riasenkou od Oriflame. Keď som ju mala prvýkrát, bola som z nej úplne nadšená. Objednala som si ju zase a už to nadšenie nejako pominulo a používam ju len na rozčesanie rias, ak mi ich náhodou riasenka od Essence zlepí.
    A s touto skúsenosti nemám.
    World of Nicol | Back to school giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Na fotke skutočne vyzerá, že poriadne lepí a to nemám rada. Inak, veľmi pekná recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  6. S Rocketkou skúsenosť nemám, všeobecne od Maybelline som už dlho žiadnu maskaru neskúšala. No s touto to musí byť asi riadny boj, keď má tak dlhú dobu po otvorení mokrú konzistenciu, taktiež mi to na riasenkách veľmi vadí. Inak máš moc pekné a dlhé riasy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Túto som mala tusím aj 2x niekedy ešte keď sa k nám dostala a vtedy som s ňou bola celkom spokojná, no teraz mám inú obľúbený od maybelline, ktorá je podľa mňa lepšia.

    www.thestyletale.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. wow super výsledok, ja tieto špirály zrovna nemusím, ale tebe perfektne sedí :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Řasenky Maybelline mám ráda, ale tuhle jsem ještě nezkoušela. Možná ani nebudu. Nejvíc mi vyhovovala One by one

    OdpovědětVymazat
  10. Wau ty mas ale dlhe riasy....ved tebe ani spiralu netreba :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty máš dokonalé řasy i bez řasenky, o tom si my ostatní můžeme nechat jenom zdát :)

    OdpovědětVymazat
  12. tiež si myslím, že máš krásne, a asi aj krajšie riasy aj bez maskary :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  13. Hm, ten kartáček je vážně velký a s mými řasami by to bylo obzvlášť těžké... super recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Přesně tuto jsem používala minulé léto a celkem jsem si s ní vystčila, hlavně že byla voděodolná :D Znovu bych si jí už ale nekoupila :) pěkná recenze
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem ji ještě nikdy neměla, ale řasenky od Maybelline mám jinak moc ráda, jen tuhle jsem teda ještě nikdy nezkoušela a možná i dobře, když to není zase takový zázrak :/. Škoda, že není v té nejlepší fázi už od začátku :/

    OdpovědětVymazat
  16. Já naprosto zbožňuju řasenky od Rimmell a pak od Maybelline, takže tak. Nikdy jsem si zatím nekoupila od jiné firmy. :) Hodně mi vyhovuje ta okurková řasenka od Rimmellu a nebo ta hnědá (s arganovým olejem? z té samé řady jako je okurková) - to jsou mé dvě nej, momentálně. Vykouzlí krásné řasy! :)
    Co se týče Rocketky, tak tu jsem zatím ještě nezkoušela ani nikdy neměla. Třeba příště..

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkný článek :) řasenku jsem nezkoušela a po přečtení článku asi ani zkoušet nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  18. Na riasách vyzerá super, ono mokré kartáčiky sú skoro pri každej špirále, no keď ich obtrieš, malo by to byť ok. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks