sobota 15. října 2016

Narozeninová soutěž o paletku Fortune Favours The Brave MUR

Krásný den :)

Za pár dní můj blog oslaví druhé narozeniny. Je úžasné, že tento blog existuje skoro dva roky... No o tom se rozkecám v jiném článku. Při této slavnostní příležitosti jsem si pro vás připravila soutěž.

Pokud máte chuť si zasoutěžit, pokračujte ve čtení tohoto článku!



Soutěží se o paletku očních stínů londýnské značky Makeup Revolution. Paletka je z limitované edice a je navržená britskou blogerkou. Vybrala jsem ji záměrně kvůli toho, že je navržená britskou blogerkou. Když jsem paletku poprvé uviděla, chtěla jsem si ji nechat, protože je to opravdu skvost. Každopádně ráda udělám radost jedné mé čtenářce. Pak si tuto paletku přidám na wishlist a snad si ji taky pořídím, protože je dokonalá... 




Fortune Favours The Brave obsahuje 30 stínů. Líbí se mi, že v paletce najdete, jak matné, zapečené tak i třpytivé stíny. Dle mého názoru je paletka skvěle barevně sladěná, takže si vybere opravdu každá. Můžete s ní vytvořit, jak jemný nude look, tak i dramatické večerní líčení. K paletce přidám malé překvapení.





Co udělat pro výhru?

1. Sledujte můj blog přes Pravidelní čtenáři

2. Do komentáře napište, pod jakým jménem sledujete můj blog a váš email, na který vás můžu v případě výhry kontaktovat
3. Mít doručovací adresu v České republice nebo na Slovensku

Nepovinné

1. Do druhého komentáře můžete napsat, co se vám na blogu líbí/nelíbí, jaký článek byste si rády přečetly. Nezapomeňte napsat, pod jakým jménem sledujete blog a váš email 



Každá z vás tedy může přidat dva komentáře. Pokud podmínky nesplníte, nebudu vás do soutěže zařazovat. 
Soutěž končí 18. listopadu 2016. Den po té vyhlásím vítězku v tomto článku a budu ji kontaktovat přes email. 

Vítězkou se stává Petra Bartáková. Gratuluji a všem ostatním děkuji za účast!






Snad jsem vám touto giveaway udělala radost. Šance na výhru je vysoká, tak proč to nezkusit? :)
Mějte krásné podzimní dny ♥

60 komentářů:

  1. gratulujem k dvom rôčkom blogovania :)
    sledujem ako Veronika Baginová
    veo.baginova@gmail.com
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji jako Jana Nuzková a e-mail je jananuzikova12@seznam.cz ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj blog sleduji už nějakou tu dobu a většinou si ráda počtu u nějaké recenze, které mě celkově dost baví. Ke konci měsíce se vždy těším na oblíbence, jelikož kolikrát mě některé tvé oblíbené produkty překvapí :) Přeji mnoho úspěchů do budoucna ♥

    LA VIE EST BELLE

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji jako Bet ty a můj e-mail: mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji jako Ms.Luccy
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Sledujem ako Anna Porubanová
    anka.porubanova@gmail.com
    Pekná súťaž :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji jako Nela Szarowska
    nelasz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. I když tě sleduji krátce, máš moc hezký blog a promyšleně zpracovaný text. Myslím že takové blogerky by jsi zasloužily větší pozornost.


    Jinak mě můžeš sledovat i na mém blogu :)
    lifewithnell.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tak jako ta paletka? ❤️

    Petra Bartáková - PetraBartakova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za krásnou soutěž, jsem paletkový maniak, paletka je opravdu úžasná, takže zkouším své štěstí. Sleduji jako dajens, renorejnz@centrum.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, tahle paletka se mi moc líbí a vážně uvažuji nad koupí, takže se ráda zúčastním. Sleduji tvůj blog pod tímto jménem a z tvých článků mám moc ráda oblíbence a pak taky fotky shrnující tvůj měsíc, to mě hodně baví :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduju jako Jana Nováková. Po té paletce jsem se zálibně dívala, ale říkala jsem si, že je možná trochu drahá, na to, že to není Dior. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Aaa, vyzerá úplne dokonale!
    Sledujem ako Aďa G.
    mail: 555adka55@gmail.com
    Girl with pink nails aj s GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Na tvojom blogu rada čítam recenzie na kozmetiku a aj zhrnutie tvojho mesiaca :) Pravidelnou čitateľkou som už dlhšie :)
    mail: 555adka55@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: Another Dominika
    anotherdominika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Já tvůj blog miluju úplně celý, což doufám, že víš :) Určitě pokračuj v tom, co děláš ♥ A za mě bys mohla na blogu sem tam napsat zase nějaký knižní tipy :)
    GFC: Another Dominika; anotherdominika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Naozaj nádherná paletka! ♥
    GFC: Sabush O'rlling
    sabush.orlling@gmail.com
    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  18. Na tvojom blogu sa mi páči veľmi tá rôznorodosť, že je tu stále niečo nové, iné, zaujímavé. Mám ho veľmi rada :)
    email: sabush.orlling@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. gfc Alex Čuchorová
    mail alexcuchorova@gmail.com

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  20. Gratuluji! :)
    GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. GFC Vendula Jannků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. toto je najkrajšia paletka na sveteee <333
    gfc Nikola Benkova
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  23. mne sa tvoj blog páči , ale úvodný obrázok by blog oživil :)
    gfc tento ucet
    n.púrincess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  24. Gratuluji k 2 letému výročí. Blog sleduji jako Petra Kodlová .
    Nádherná paletka,mile by potěšila,pokud by se na mě usmálo štěstí .
    Petra
    petra.kodlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Gratuluji, ať se i nadále daří....
    Eva Magdalena Bílková
    evamagdalena@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. GFC Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Sleduju jako: Aneta Krejčí
    e-mail: anetakrejci98@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Ráda bych tu viděla nějaký halloweenské DIY♥

    OdpovědětVymazat
  29. Mária Kaletová, SLovensko maja1234511@gmail.com

    Gratulujem k druhému výročiu. Rada čítam tvoj blog kvôli pútavosti s akou píšeš, každý článok je iný originálny. :D

    OdpovědětVymazat
  30. Ta paletka je fakt nadherna a Makeup revolution ma skvely paletky, takze taky zkousim stesti :)
    Na GFC jsem jako Sára Ef a mail je sarushjeschkeova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Oooo, skvelá GA :) Sledujem ako Nikuš Semancová
    mail: nikussem@gmail.com
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  32. Na tvojom blogu sa mi páči to, že tu nájdem stále nové kozmetické tipy a inšpirácie :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  33. Gratuluji :)
    Paletka vypadá velmi dobře, obsahuje samé krásné odstíny.
    GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Gratuluju!
    sleduju tě jako Blog na zabití :D
    simonachludilova@gmail.com
    Ta paletka vypadá úžasně. ♥

    OdpovědětVymazat
  35. Sleduji jako Lenka Bořecká, email: boreckalenka@seznam.cz

    OMG, zrovna dneska jsem se na tuhle paletku dívala, že bych si ji ráda pořídila. Tahle soutěž je fakt jako stvořená pro mě! :) Děkuji za pozvání.

    Jinak budu také ráda, když se staneš mým odběratelem na blogu. :-) Můžeme si tak super vyměňovat inspiraci. :-)

    Awakened Dreamer

    OdpovědětVymazat
  36. GFC: Michaela Barthová
    Mail: barthova.m@email.cz

    GRATULUJI :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Mám ráda unboxingy a Oblíbence. Tvůj blog celkově je moc hezký, máš krásné fotky.
    barthova.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Mám ráda spotřebováno a nákupy. Ráda si čtu o luxusních výrobcích.
    GFC Wikira
    wikirakrasna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Mam rada oblibence a spotrebovano:)
    Luczynka
    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj,

    sleduji jako KačaVal kaca.val.1996@seznam.cz

    Skvělá soutěž. Tuto značku mám moc ráda, navíc stíny používám denně a ty barvy ? <3 Jsou úžasné !! :)

    OdpovědětVymazat
  41. KačaVal
    kaca.val.1996@seznam.cz
    Tvůj blog sleduji dlouho. Nejvíce mám ráda kosmetické recenze, nebo oblíbence.. Na tvém blogu mi nic nechybí, možná bych někdy přidala článek ze života? Nebo nějaký tag Abychom tě ještě víc poznaly :)

    OdpovědětVymazat
  42. GFC: Eliška Voláková
    Email: Eliska.Volakove@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Super soutěž, paletka vypadá opravdu nádherně :) Jinak gratuluji k výročí blogu, u mě to v prosinci budou taky dva roky :) Tak ať se ti i nadále daří, chodím sem moc ráda :)

    GFC : Jeanette
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Skvělá soutěž, sleduji jako Klára Odehnalová.
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj, zkouším štěstí, paletka vypadá naprosto úžasně, myslím, že už vím, na co si začnu šetřit! :) Sleduji jako Nicol Fleisig a případně mě můžeš kontaktovat na mailu nicol.fleisig@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  46. Fuha, o tejto paletke som posledné dni našla už dva články a podľa recenzii vyzerá naozaj dobre. Takže určite sa zapojíš aa vyskúšam šťastie. :) A gratulujem k narodeninám. :)

    Sledujem ako Weilynn a e-mail: weilynnka@gmail.com

    Pozývam ťa na môj blog, práve prebieha giveaway, budem rada ak sa zapojíš. :)
    Blog By Weilynn

    OdpovědětVymazat
  47. Skvělá giveaway, určitě se ráda zúčastním :) jinak gratuluji k blogovým narozeninám a přeji ještě mnoho dalších :)
    sleduji jako Nikola Kotrbová
    nikola.kot@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Na tvém blogu se mi moc líbí fotky a ráda čtu tvoje recenze a měsíční oblíbence :)
    sleduji jako Nikola Kotrbová
    nikola.kot@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Sleduji tě jako Yane nebo Jana Holíková (teď nevím :D) a email je janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Jinak se mi na tvém blogu moc líbí články a Oblíbených produktech a uvítala bych článek o péči o problematickou pleť a třeba, co tobě pomohlo :)

    janca.holikova@seznam.cz
    GFC: Yane (nebo Jana Holíková)

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj, tvůj blog jsem objevila dneska, článkem v "Tetě", a moc se ti povedl. Takže jsem zalistovala a už asi 2 hodiny sedím a čtu tvé recenze a děkuju ti za ně. Jsou věcné, výstižné, fajn. Až se dopracuju k registraci odběru tvych článků,určitě se zaregistruju. Mám 14letou dceru a jeji kosmeticke znalosti mě zahanbuji, takže budu k tobě chodit pro informace. Píšeš, že bude mit blog 2. narozeniny, ja taky za par dni, ale to už se dávno neslavi, takže blogu i tobě přeju hodně napadu, inspirace a čtenářů. Kdyby naaaahodou vim komu paletku venovat takze píšu i svuj e.mail lydasna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Děkujeme za krásnou soutěž!
    GFC: Aileen a
    mail: Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Do teď jsem si myslela, že máš ideální mix článků. Při čtení se nenudím a vždycky narazím na něco nového, co mě inspiruje. Spotřebováno je super :D Ale ráda jinak čtu i o jídle ;) Tipy na dobré dortíky a kávičky a podobně ;) Ale jak říkám, takhle je to naprosto super!

    OdpovědětVymazat
  54. Sleduji tě jako Romča Šmerdová a můj mail: romca.smerdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Upřímně na tvůj blog jsem narazila až dneska, ale hned na první pohled mě zaujal design blogu. Hrozně se mi líbí, jak je jednoduchý, ale zároveň mi přijde i originální díky těm růžím nahoře.
    Rozhodně na tomto blogu nejsem naposledy, už si jdu do čtečky přidat rss feed, tak snad to půjde :D
    Sleduji tě jako Romča Šmerdová a můj mail: romca.smerdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Sleduji jako Šárka Tesařová
    sarka.tesarova1@seznam.cz
    Tvůj blog se mi líbí, nejvíce se mi líbí typ článků My Year 2016

    OdpovědětVymazat
  57. Gfc maria nadaska
    Marianadaska1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. GFC Alena Lusková,
    email luskova.alena@gmail.com :)

    Po téhle paletce pokukuju už nějakou dobu, tak třeba se poštěstí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks