sobota 29. října 2016

October Favourites 2016

Krásný den :)

Měsíc říjen se pomalu chýlí ke konci, a proto je čas na produkty, které jsem si za tento měsíc oblíbila!



Začala bych produktem, který mám už od dubna, ale teprve teď jsem mu přišla na chuť. Jedná se o zázračný Skin Food od Weledy, který letos slaví 90 let. V tu dobu jsem si myslela, že bych si ho nikdy nenatřela na obličej, protože mi vadila jeho těžká bylinková vůně. Teď na podzim jsem změnila názor. Skin Food je moje podzimní nezbytnost. Rána jsou chladnější, moje pleť je vysušená a co teď s tím? Zkusila jsem si večer obličej natřít Skin Foodem a do ráda jsem měla pleť krásně jemnou a vyživenou. Teď se tohoto zlozvyku nemůžu zbavit. Dokonce jsem si za tu dobu, co ho používám, zvykla na jeho vůni. Skin Food jsem dříve používala na vysušené ruce, na tohle je také skvělý. Ale teď už ho takhle nepoužívám. Mám malinké balení, takže si ho snažím šetřit. Studené období bude dlouhé.



Pleťové sérum Antakne mě mile překvapilo. Je určeno pro ochranu problematické a mastné pleti. Používám ho ještě spolu s dalšími dvěma produkty a musím říct, že jsem spokojená. Má pleť se za poslední dobu o hodně zlepšila. Není to tak, že bych pleť měla bez pupínků, ale je jich o hodně méně než oproti tomu, co jsem měla v létě. Sérum je hodně tekuté. Na obličeji chvilku lepí, ale pak se vsákne a nejde poznat, že bych na pleti něco měla.



Olejíček na rty Clarins jsem si kupovala někdy v květnu, ale řekla jsem si, že ho rozdělám, až začne podzim. Asi si dokážete představit, jak moc jsem se těšila na podzim. Olejíček mě vůbec nezklamal. Voní nádherně po medu, má úžasný aplikátor a dobře hydratuje rty.



Můj vůbec nejoblíbenější lak za tento měsíc je OPI v tmavě červeném odstínu. Tmavě červená vévodila mému podzimu i minulý rok. Laky OPI považuji za jedny z těch nejlepších. Proto jsem ráda, že do mé skromné sbírky přibyl i tento lak. S kvalitou jsem naprosto spokojená. Lak vydrží v pohodě sedm dní, bez toho aniž by se sám začal sloupávat. Tmavě červená se na nehtech krásně leskne. Vždy mě potěší, když mám tento lak a někdo mi pochválí moje nehty.



Na konec jsem si nechala Infallible make-up od Lorealu. Nutně jsem potřebovala nový make-up, protože jsem zbytečně nechtěla plýtvat ten, který mám od Clinique. Volba padla na make-up značky Loreal. Je to moje první zkušenost s touto značkou, co se týče make-upu. Tento produkt jsem si hned oblíbila. Make-up hezky přilne k pleti, netvoří masku, krásně zmatní a dobře kryje.



Pokud vás nějaký zmíněný produkt zaujal, můžete jej zakoupit na Notino.cz.

Čím hydratujete svůj obličej v podzimních dnech? Jaký je váš oblíbenec za říjen? :)

29 komentářů:

  1. jee, ten krém od weledy a makeup loreal mám taky :-) s weleda vůní jsem nikdy problém neměla, jen ten krém je strašně hutný, takže se hůř roztírá, ale skvěle hydratuje, takže za mě taky jednička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo ten krém je hodně hutný, ale právě to mi teď na podzim vyhovuje. Právě kvůli konzistenci jsem po něm v létě vůbec nesáhla.

      Vymazat
  2. Ten krém od Weledy bych si ráda pořídila, slyším na něj samou chválu. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek :) z těchto produktů jsem nic nezkoušela, ale slyšela jsem hodně chvály na ten makeup, tak přemýšlím nad jeho pořízením :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ten make-up mám zatím jen chvilku, ale i přesto jsem s ním spokojená :)

      Vymazat
  4. Skinfood miluju, už mám druhé balení a je to pro mě nezbytnost, zvlášť teď v zimě. Vůně mi ani nikdy nevadila :) Jinak o séru a olejíčku na rty jsem už také uvažovala, že bych je mohla vyzkoušet :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skin Food je super. Jsem ráda, že jsem si k němu našla cestu :)

      Vymazat
  5. Ten gel také používám. Je skvělý.:)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jednu dobu milovala ten make-up od Lóreal, teď ale dávám přednost Vichy krycímu krému nebo Clarins make-upu :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  7. To pleťové sérum Antakne musím vyzkoušet :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno jsou pro mě novinky :)
    Můžu se zeptat jak necháváš v komentáři ten "odkaz" ? děkuju!

    OdpovědětVymazat
  9. Presne o tomto makeup-e už dlho rozmýšľam pretože už by sa mi nejaký hodil. A asi si ho aj pôjdem kúpiť. Nejak si ma do toho nakopla :D

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  10. Skin Food od Weledy taky aktuálně používám. Vůně mi nevadí, tu jsem si zamilovala hned při prvním přičichnutí, ale hodně mi ze začátku vadil na můj vkus až moc mastný pocit na pleti. Ale s přicházející zimou a mírnějším dávkováním jsem si ho taky oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta mastnota mi v létě strašně vadila, ale teď na podzim jsem ráda, že je ten krém tak mastný a výživný :)

      Vymazat
  11. Weleda mě láká. Měla jsem něco z mandlové řady a nádherná vůně byla neodolatelná. Máš pravdu s tou bylinkovou vůní, na tu si musíš zvyknout nebo záleží právě na období.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mandlová řada je povedená! Snad budeš mít možnost vyzkoušet něco dalšího, Jane :)

      Vymazat
  12. Makeup od L'oreál mám taky a jsem s ním nadmíru spokojená. Sice mi nevyhovuje tak jako 25H od Rimmel (a to by se mělo jednat o kvalitnější výrobek), nicméně i tak ho ráda používám. Je na obličeji přirozený a nedělá efekt masky :)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou, Kate :) I když to s tím Rimmelem nemůžu posoudit, protože jejich make-upy nepoužívám.

      Vymazat
  13. První dva produkty bych teď bez váhání taky zařadila mezi moje současné oblíbence :) Kord z pleťového séra jsem mile překvapená, fakt bych za těch pár korun nevřila, že to bude až takový zázrak :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! I mě to pleťové sérum mile překvapilo :)

      Vymazat
  14. Na obličejovou hydrataci mám momentálně bezva krém od YR, je parádní :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  15. Skin Food je skvělý, mám ho moc ráda! :) a OPI laky taktéž, jsou bezva :). Hodně kvalitní :).

    fellienm.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks