pátek 21. října 2016

Village Candle

Pěkný večer :)

Letošní podzim asi nebude patřit mezi mé nejoblíbenější. Nevím, jestli to je kvůli počasí anebo kvůli tomu, že toho v poslední době mám fakt moc. Povinnosti se na mě sypou z každé strany, a proto se snažím využít každé volné chvilky. Snažím se na chvilku vypnout, relaxovat a na nic nemyslet. Tu správnou relaxační atmosféru podle mě dokážou navodit svíčky, které jsou mou podzimní nezbytností.


Podzim a zima jsou období, kdy pálím svíčky. Na jaře ani v létě na svíčky nemyslím, ale hned když začne podzim, vytáhnu schované svíčky, pár jich dokoupím a začnu pálit. K tomu si udělám můj oblíbený čaj, pustím si nějaký playlist na Spotify anebo si vezmu knížku a relaxuji. Máte to taky tak?

Na portálu Blogerky.cz probíhala výzva o svíčku Village Candle. Říkala jsem si, že by nebylo špatné se zúčastnit. Tak jsem to zkusila, štěstí se na mě usmálo a já byla do výzvy vybrána, za což bych chtěla portálu moc poděkovat.
Domů mi po té dorazila vonná svíčka ve skle Pure Linen a k tomu votivní svíčka ve verzi Rain se svícínkem.
Než přejdu k samotným svíčkám, ráda bych vám americkou značku Village Candle přiblížila. VC je výrobce ručně vyráběných vonných svíček. Svíčky jsou vybavené exkluzivní technologií dvojitého knotu, který zajišťuje stejnoměrné hoření. Současný sortiment Village Candle zahrnuje více než 60 druhů prémiových svíček, které jsou dostupné ve třech velikostech, vosků a rozsáhlý sortiment příslušenství.



Svíčka Pure Linen neboli Čisté prádlo je dokonalá čistá vůně a skutečně voní jako čistě vyprané prádlo. Ihned po zapálení provoní můj pokoj. Vůně je čistá, nevtíravá, jemná a vůbec z ní nebolí hlava. Novinkou pro mě bylo, že svíčka má dva knoty. Díky nim by okraj skla neměl černat a vosk by se měl zahřát i na okrajích svíčky. Měla by hořet 45-55 hodin, ale to zatím nemůžu posoudit, protože jsem ji pálila asi jen pětkrát a vosk vůbec neubyl. Moc se mi líbí skleněné a bytelné balení, ve kterém je svíčka ukrytá. Součástí balení je i skleněné víko, na kterém se mi strašně líbí nápis Village Candle.
Pure Linen seženete na stránkách Demdaco za 339 Kč.



Votivní svíčka Rain mě potěšila už jen svým názvem, který se hodí k podzimu. Bohužel v popisku svíčky jsem zjistila že by se mělo jednat o dubnový déšť, ale co... :) Votivka má jeden knot a měla by vydržet hořet až 18 hodin. Důležité je votivku před zapálením vložit do nehořlavého kalíšku a zkrátit knot na 0,5 cm. Vůně mě opět nezklamala. Je lehce nasládlá a příjemně svěží. Akorát není tak intenzivní jako Pure Linen.
Votivní svíčku seženete také na stránkách Demdaco za 74 Kč.



Tohle je má první zkušenost s touto značkou a určitě není poslední. Village Candle mě mile překvapila. Už teď mám vybranou další svíčku, kterou bych si chtěla do budoucna pořídit. Nesmím zapomenout zmínit, že ceny svíček jsou velmi příznivé.
Děkuju portálu Blogerky.cz za možnost svíčky vyzkoušet.



Také milujete pálení svíček? 

13 komentářů:

  1. Svíčky naprosto miluju, proto jsem moc ráda, že jsem měla taky možnost se této výzvy zúčastnit :) Ze svíček jsem stejně jako ty nadšená ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, o té výzvě jsem vůbec nevěděla :) svíčky od YC mám ráda, zrovna jsem plánovala, jaké si na Vánoce objednám :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. ó, sviečky sú moja závislosť v tomto období a tieto tvoje musia dokonale voňať! :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Jasně že miluju pálení svíček, totálně to patří k podzimu! :) Vlastně je mám ráda i kdykoli, ale jenom hodně jemný vůně, ale mnohem častěji pálím svíčky a vosky, když je zima. Ty tvoje vypadají nádherně! Zrovna vůni možná podobnou té tvé Pure Linen mám taky od YC ve vosku, ale děsně mě zaujala ta dešťová, to musí být fakt dokonalost. Heleď a spadá Village Candle pod Yankee Candle? Totiž přijde mi to dost podobný, třeba i písmo, ale o VC jsem nikdy neslyšela... musíš svíčky vyhrávat častěji, článek byl dokonalost sama! ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím si koupit nějaký vosk a zase začít pálit. Mám doma nějaké vánoční, ale zatím si nechci navozovat vánoční atmosféru :D Nene, jsou to dvě oddělené značky. Jen VC asi trochu okoukali vzhled od YC :D

      Vymazat
  5. Všade čítam o týchto sviečkach. :-D ja som si včera objednala nejaké menšie od yankee candle, tak som zvedavá aké budú. :) Mne sa na tejto tvojej veľmi páči, že má tie dva knôty. :)

    Pozývam ťa na môj blog, práve prebieha giveaway, budem rada ak sa zapojíš. :)
    Blog By Weilynn

    OdpovědětVymazat
  6. Svíčky miluji, hlavně když je podzim. :) V poslední době jsem nemohla sehnat ty, které opravdu hodně voní, když je zapálím. Ale teď hodně čtu právě o těchto svíčkách a přemýšlím, že si je objednám. Tak uvidíme. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  7. Svíčky vypadají opravdu krásně, já jsem zatím nezkoušela ani VC, ani YC, pořád se mi do svíčky nechtělo investovat tolik peněz, ale už to budu muset konečně napravit a vyzkoušet je, možná by to bylo super i srovnání obou značek :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  8. Svíčky jsou samozřejmě nezbytností :) navíc s takovým krásným designem :3

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  9. My doma pálíme svíčky pořád, vždycky aspoň 6 najednou v obýváku a po celý rok. Taťka furt nadává, že si u nás připadá jak na hřbitově :D. VC značku neznám :).

    fellienm.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks