sobota 7. ledna 2017

Novoroční soutěž s Astrid

Krásný sobotní den :)

Nový rok vám tady na blogu ráda zpříjemním soutěží o tři kosmetické produkty. Pokud máte chuť si zasoutěžit, pokračujte ve čtení :)



V rámci spolupráci s kosmetickou značkou Astrid jsme pro vás přichystali soutěž o produkty z tělové péče. Můžete vyhrát vyživující tělové mléko, krém na ruce s avokádovým máslem a chladivou masážní emulzi.


Co udělat pro výhru?

1. Sledujte můj blog přes Pravidelní čtenáři

2. Do komentáře napište, pod jakým jménem sledujete můj blog + jaké jsou vaše zkušenosti s touto značkou
3. Mít doručovací adresu v České republice nebo na Slovensku
4. Nezapomeňte připsat email, na který vás mohu v případě výhry kontaktovat


Nepovinné:


1. Pokud budete sledovat Astrid na facebooku, můžete připsat další komentář

2. Nezapomeňte připsat, pod jakým jménem sledujete a váš email


Celkově tedy můžete přidat dva komentáře. Pokud podmínky nesplníte, nebudu váš komentář zařazovat do soutěže. 

Soutěž končí 29. ledna 2017. Vítězku budu kontaktovat na email.
Na závěr bych chtěla mockrát poděkovat zastoupení Astrid za poskytnutí produktů do soutěže.

Vítězkou se stává Terezah-style.


Doufám, že vás soutěž potěšila. Budu vám všem držet palce :)
Mějte prima začátek nového roku!

25 komentářů:

  1. GFC Miška
    Já Astrid teprve testuji to mléko právě mám nedávno jsem ho zakoupila ve výprodeji v Dmku a tak ho zatím zkouším, ale řeknu že voní teda dokonale! :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  2. GFC Simona Zahrádková. Se značkou Astrid pár zkušeností mám - co se týče opalovacích přípravků a balzámů na rty. Ráda bych vyzkoušela tělové mléko. ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. a FB stránky Astrid sleduji pod jménem Simona Zahrádková. ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji jako Charmedka
    S Astrid žádnou zkušenost nemám, ale láká mě, jelikož čtu samé pochvalné recenze.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. FB Beauty opf pink
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Od teto znacky pouzivam balzam na rty a cistici pletovou vodu, vse mi vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  7. Fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Terezah-style
    terezka0000@seznam.cz
    Příliš zkušeností se značkou nemám. Pod stromečkem jsem dostala hydratační krém a čistící pleťovou vodu, tak jsem na ně zvědavá. Mám zkušenost z dřívějších dob akorát s opalovací kosmetikou.
    Adresa: ČR

    OdpovědětVymazat
  9. Sledujem ako Nikuš Semancová
    mail: nikussem@gmail.com
    Musím sa priznať, že do teraz som ani nevedela, že značka Astrid má aj "normálne" produkty, pretože od nich používam len mlieka na opaľovanie a som s nimi spokojná.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  10. Ráda se zapojím! Děkuji!
    Sleduji jako Kosmetická taštička

    KosmetickaTasticka(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. GFC Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com
    Astrid si pamatuju z dětství, ale od té doby jsem od nich nic neměla

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  12. GFC : Vera Paradis
    fashionparadis@gmail.com
    Zatiaľ nemám žiadne skúsenosti

    OdpovědětVymazat
  13. GFC Mirka Škampová
    Hlavní zkušenost mám s jejich opalovacími přípravky teď se chystáme na hřejivou masážní emulzi, tak se uvidí :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. FB Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám Astrid pořád zafixovaný jako "tu značku na opalovací krémy". A i ty jsem vždycky měla ráda :) Po té jejich velké změně a rozšíření sortimentu jsem nestačila zírat, kolik toho udělali a skoro na všechno jsem četla chválu, ale ještě jsem nic nezkoušela. Sleduji jako Naire S. a mail 6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: ZdeňkaM
    Se značkou Astrid jsem byla vždy spokojená.
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Sledujem ako Aďa G. a skúsenosti so značkou Astrid mám len a len pozitívne. Požívam od nich vždy v lete opaľovacie krémy :)
    555adka55@gmail.com
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  19. Momentálně používám od značky Astrid pletove mléko a micelarni vodu a oboji jen chvalim.
    Gfc Lenca
    Lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Fb Lenka Klimova
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. sleduji Oli K
    Astrid mám ráda, je šetrá, sedí na mou citlivou pleť a hezky voní :)
    love.e(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. sleduji jako Barbora Schleissová
    barisek22@centrum.cz
    Astrid mám ráda, protože je levný, ale zároveň není nějak kvalitně špatný

    OdpovědětVymazat
  23. gfc nikola benková
    n.princess@azet.sk
    astrid moc nepouzivam ale pouzivqala som opalovacie kremy a tie mi vobec nevyhovovali

    OdpovědětVymazat
  24. GFC Z.Oulehlová, mám ráda hydratační mléka na opalování od nich :)
    zu.oulehlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks