sobota 8. dubna 2017

Březen 2017 | Kosmetické oblíbenosti

Krásný den :)

Dneska bych se chtěla ohlédnout za měsícem březnem, co se kosmetiky týče. Vybrala jsem pár oblíbenců, o které bych se s vámi ráda podělila.


Začala bych produkty na vlasy, tentokrát tady mám dva. Batiste suchý šampon je moje stálice. Vždy mě zachrání. Jednu dobu jsem ho používala skoro každý den, což se odrazilo na spotřebě. Říkala jsem si, že s tím musím přestat, protože to vlasům neprospívá a mojí peněžence taky ne. Verze Floral & Flirty mi sedla. Sucháč pěkně voní, zbaví vlasy mastnoty a hlavně má krásné balení. Do balení jsem se ihned zamilovala, protože je jarní a vyvolává ve mně pozitivní pocity. Řekla bych, že je to zatím moje nejoblíbenější verze Batiste. Mimochodem, ráda kupuji Batiste na Notino.cz, protože cena na eshopu je o něco nižší než v kamenném obchodě.



Druhým produktem na vlasy je vyživující olejíček Dove, který jsem dostala od Verči. Olej jsem dostala v půlce března a od té doby ho pravidelně používám. Na začátku jsem byla trochu skeptická, protože jsem se bála, že vlasy zmastí, ale to se díkybohu nestalo. Asi proto jsem si ho tolik oblíbila. Olej aplikuji každý večer do mokrých vlasů. Po aplikaci oleje jsou mé vlasy příjemně hebké a voňavé. Vůni ve vlasech cítím i na druhý den. Oceňuji, že olej dodá vlasům lesk a hebkost, zároveň mi přijde, že vlasy moc nezatěžuje. Za mě je tohle první olej, se kterým jsem spokojená. V brzké době se můžete těšit na podrobnější článek o tomto produktu.



Na obličej jsem si oblíbila čistící mýdlo od slovenské značky Soaphoria. Mýdlo je určeno pro problematickou pleť, je také dobré na ekzémy a lupénku. Obsahuje bambucké máslo, olivový, kokosový olej a také tea tree, který jde z mýdla nejvíc cítit. Díky olejům je pleť po vyčištění jemná a vláčná. Úplně na začátku používání jsem si užívala jednu plochu mýdla, kde byly částečky uhlí. Bohužel tahle část byla po pár použití ihned pryč, což je škoda, protože mi přišlo, že část s uhlím výborně odstranila šupinky z obličeje a měla okamžitý účinek na akné.



Úplně poslední oblíbenec je řasenka Devilash od Dermacolu. Řasenka je právě v tom nejlepším stádiu, kdy dělá super řasy. Hezky je prodlouží a dodá jim objem. Momentálně jsem s ní fakt spokojená. Je to pokrok, protože úplně na začátku byla mokrá, měla tendence trochu slepovat a žmolkovat. Akorát má pořád jednu chybu a to, že opadává pod oči. V průběhu dne najdu pod očima černé částečky, obzvlášť když si dělám make-up o půl páté ráno. V příštích oblíbencích se už asi neobjeví, protože ji brzo dodělám a nemám v plánu si ji koupit znovu, asi se opět vrátím k Maybelline.



Jakou kosmetiku jste si oblíbily za měsíc březen? :)

18 komentářů:

  1. Taky bez sucháče nedám ani ránu. Jsem ráda, že jsi dala tip na stránku, jinak jsou sucháče této značky docela drahý no. Na recenzi olejíčku jsem zvědavá, ptž mi můj od Isany dochází a chci zase zkusit něco jinýho :) Já jsem si oblíbila beauty blender od Oriflame, pudr GS Nude powder with argan, no jinak asi mám samé stálice :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ti to pomohlo :) Recenze olejíčku se už chystá...

      Vymazat
  2. Markétko, jsem moc ráda, že Ti olej prokazuje výbornou službu. Devilash jsem měla taky a řasy mi extra zvýraznila, líbil se mi efekt. Měj se krásně kočko ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Batiste je také moje osvědčená klasika! :) Řasenku od Dermacol bych ráda vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit, že už jsi mi několikrát psala, že bys Devilash ráda vyzkoušela, tak snad se k ní jednou dostaneš :)

      Vymazat
  4. Batiste je musthave a prvá pomoc keď treba oživiť vlasy a nechce sa mi ich umývať :P a ostatné produkty veľmi nepoznám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Batiste už chci hodně dlouho vyzkoušet..:)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  6. zaujímavé produkty :) to mydlo od Soaphoria vyzerá dosť zaujímavo :) a Batiste sú topka :) i keď,teraz som si kúpila balenie ako vždy na hnedé vlasy, a asi sa zmýlili vo výrobe, lebo je to biely prášok, aj keď pretrepem akokoľvek :(
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  7. na Batiste nedám dopustiť aj ja, su super :)

    OdpovědětVymazat
  8. Batiste je absolutně můj největší oblíbenec mezi kosmetickými pomocníky :-)!
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, ty sis koupila to mýdlo od Soaphorie! Je jasný, že se objevilo v oblíbencích :) Joo máš pravdu, že ta jedna strana je vždycky nejlepší, ta nejvíc pleť vyčistila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen škoda, že ta jedna strana byla tak rychle pryč, protože mi přišlo, že pleť vyčistila skvěle...

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks