pondělí 31. července 2017

Černé šaty ze Zootu & lodičky na louce

Pěkný den :)

Jak jistě název napovídá, dnes jsem si pro vás přichystala "outfitový" článek. Mimo jiné jsem tuhle věc měla na letním bucket listu, tak jsem moc ráda, že to vyšlo.



Já vím, že bych se neměla omlouvat, protože je to můj blog a můžu si na něj dávat, co chci a pojmenovávat to, jak chci... Musím říct, abyste to slovo "outfit" braly s rezervou. Ani já sama si nemyslím, že to bude plnohodnotný outfitový článek, ale pokus byl a to se cení. Přece jenom módní blogerka ze mě nikdy nebude. Raději kosmetiku, prosím.

Hlavní roli v tomto článku budou mít volné černé šaty značky Only. Mám je od dubna a od té doby je nosím pořád, protože jsou strašně pohodlné, pěkné a prostě je miluju. Koupila jsem si je, kde jinde než na Zootu, jelikož tam mají ty nejlepší kousky. Asi nemusím popisovat to, jak jsem na Zootu závislá. Mám pocit, že stály něco přes 500 Kč. Na svém profilu mám vytvořený wishlist a tyto šaty tam byly strašně dlouho. Nějakou dobu byly vyprodané. Když jsem na ně v dubnu narazila, věděla jsem, že budou moje. Musela jsem si udělat radost, jen tak. Neváhala jsem a hned je objednala. V Zootí kabince jsem o nich trochu pochybovala, protože na poprvé mi přišlo, jako kdybych na sobě měla noční košili, ale i přesto jsem si řekla, že si je vezmu. Celkem mi bylo jedno, jak v nich vypadám, protože jsem se do nich na první pohled zamilovala a musela jsem je mít.

Co se mi na nich tak zalíbilo?

V prvé řadě to, že jsou černé a jednoduché. Dále také to, že mají boží záda a jsou volné. Díky tomu zakryjí tukové polštářky :D Jsou prostě pohodlné. Vydržím v nich celý den, bez toho aniž bych si je chtěla sundat. Koukám na Zoot a dám vám tady na ně odkaz. Bohužel jsou opět vyprodané.



Jelikož je to jeden z mých oblíbených kousků oblečení na jaro a léto, bylo jasné, že se v nich musím vyfotit a ukázat vám je. Můj prvotní plán byl, že mě kamarádka vyfotí v ostravských ulicích, jenže jsme to nějak nestihly. Takže když jsem za ní v pátek přijela do Jeseníku, hned jsem věděla, co uděláme jako první. Převlékla jsem se do šatů, vyžehlila si vlasy, trochu poupravila make-up a šly jsme na louku. Lodičky nejsou moje, musela jsem si je půjčit. Nejraději k těmto šatům nosím polobotky, ale ty jsem si s sebou nebrala, a proto jsem ráda, že mi je Klaudi půjčila. Ona teda říkala, že k šatům vypadají fajn černé tenisky, které jsem měla na sobě, ale já chtěla být za exota, který chodí na louku v lodičkách. Dále mám na sobě nejoblíbenější hodinky Olivia Burton a prstýnek. Tyto dvě věci prakticky nesundávám z ruky.





Byla sranda to fotit. Já totiž nikdy nevím, jak se mám tvářit, jak stát atd... Takže mi Klaudi vždy říká, co mám udělat. Stejně nejlepší a nejhezčí fotky jsou ty, kdy mě fotí na tajňačku. Také se opět potvrdilo to, že Klaudi je super fotografka. Abych nezapomněla, fotky jsou focené Olympusem PEN.




Z fotek mám radost a jsem ráda, že tento článek nakonec vznikl a můžu jej publikovat. Budu se na něj ráda koukat, díky fotkám, které mi připomínají okamžiky štěstí a to, jak jsem se cítila fajn a nekonečně. Protože v pátek a vlastně celý víkend to bylo strašně fajn. Byla jsem šťastná. Ne že bych teď nebyla, ale víkend byl prostě bezkonkurenční. Na pár dní jsem se úplně odtrhla od reality. Starosti jsem hodila za hlavu. Užívala jsem si krásné počasí, vnímala jsem přítomný okamžik a radovala se z maličkostí. Myslím si, že tohle by měla udělat každá z vás jednou za čas.

Být online je fajn, ale stejně ty nejlepší věci zažíváme offline.




Jak se vám líbí šaty? :)

Doufám, že se máte fajn a užíváte si léto! Mějte se krásně ♥

20 komentářů:

  1. Krasne saticky, daji se dobre kombinovat a budou skvele i na podzim s bundickou.

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty jsou krásné :) Škoda, že jsou na Zootu vyprodané, jinak bych jim asi ani já neodolala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Domi :) Věřím tomu, že je zase naskladní, jen si to člověk musí hlídat.

      Vymazat
  3. Šaty jsou Markétko krásný, moc Ti to sluší :) parádní fotky, jste kočky s kámoškou

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem na Zootu taky závislá :-D Mohla bych tam nakupovat 5x týdně a obávám se, že bych si vždycky vybrala :-D Moc mi vyhovuje i ten systém bezproblémového vracení nesedícího zboží. Už jem takhle několik věcí vracela a vše bylo v naprostém pořádku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, mám to úplně stejně, Leni :) :D Mně na Zootu vyhovuje vše, i když je pravda, že jsem zatím nic nevracela, tak nevím, jak to přesně funguje. Ale vždy mě potěší, když jdu na Výdejnu pro balíček a ještě k objednávce dostanu dárek :)

      Vymazat
  5. Moc se mi líbí šatky a i fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Šaty jsou opravdu super, líbí se mi ten detail na zádech! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásný fotky! Na outfitovej článek jsem se moc těšila a splnil očekávání :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks