sobota 3. února 2018

Tesori d'Oriente | Ayurveda

Pěkný den :)

Po menší pauze se opět ozývám, tentokrát s recenzí na produkty značky Tesori d'Oriente, které jsem dostala v listopadu na blogerské akci. Na akci ráda vzpomínám, bylo to skvělé. Ke konci jsem dostala taštičku s kosmetickými produkty řady Ayurveda, novinka minulého roku.
Dříve jsem tuhle značku neznala. Jsem ráda, že jsem ji díky blogu mohla poznat. Ještě větší radost mi dělá, že se s vámi můžu podělit o své zkušenosti.



Ayurveda, novinka minulého roku, je inspirována ayurvédskou filozofií rovnováhy duše a těla. Řada obsahuje sprchový gel, pěnu do koupele a parfémovanou vodu.

Ayurveda si mě podmanila svou smyslnou vůní a také hravým obalem, díky kterému nejde přehlédnout. Obaly jsou veselé a působí na mě skvěle. Řekla bych, že vzhled produktů hraje významnou roli, protože je to právě to, proč si daného kosmetického produktu všimneme. Alespoň já to tak většinou mám :)
Vůně je těžší, specifická, intenzivní a smyslná. Zároveň je skvělá na zimní období, kdy se zachumláme do peřin, vdechujeme vůni, v níž se citrusy a kořeněné tóny mísí s jemnými květinovými, a zapomínáme na zimní chmury.



Do konce ledna 2018 byla řada dostupná v drogeriích DM, ale teď by se měla rozšířit postupně do ostatních obchodních řetězců (Tesco, Globus, Albert). Cenově je značka velmi dostupná, což mě zaskočilo, protože obaly produktů na mě působí luxusně. Když už jsme u toho, jak na mě působí obaly produktů, tak zrovna sprchové gely s řetězem na mě působí až eroticky. Ceny nebudu vypisovat, dám vám tady fotku z prezentace.



Můj největší favorit je jednoznačně sprchový gel. Oblíbila jsem si ho díky obalu a také vůni. Stačí ho troška a vytvoří bohatou pěnou, přičemž se sprchovým koutem line podmanivá vůně, jež z pokožky cítím ještě několik hodin po osprchování.




Koupelová pěna mě tak moc neoslovila. Ano, voní krásně, trochu víc intenzivně než sprchový gel. Každopádně já na koupele moc nejsem, proto jsem ji nedocenila. Když jsem si dopřála koupel s pěnou, byl to fajn pocit. Užívala jsem si především vůni. Po koupeli jsem se cítila zrelaxovaná a krásně jsem voněla. Aby mi pěna zbytečně neležela v koupelně, rozhodla jsem se jí používat jako sprchový gel.



Součástí řady je parfémovaná voda, ale tu tady nemám, protože jsem ji darovala. Byla na mě příliš těžká a bolela mě z ní hlava.



Za zmínku stojí také to, že produkty Tesori d'Oriente neobsahují parabeny, barviva, silikony či minerální oleje.



Ayurveda si mě získala svým hravým obalem a smyslnou vůní. S produkty jsem byla spokojená, zejména se sprchovým gelem, který příjemně voněl, a vůně vydržela na pokožce několik hodin po osprchování. Tesori určitě stojí za vyzkoušení.


Znáte Tesori d'Oriente? Zkoušely jste nějakou řadu této značky? 
P.S.: Brzy se můžete těšit na soutěž o všechny tři produkty z Ayurvedy.

11 komentářů:

  1. Tato značka mě láká už jen svým obalem. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od téhle značky mám 2 vzorečky sprcháče ale ty obaly jsou úžasné =)

    http://xoxoronnie.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Značku vyzkoušenou nemám, ale zaujal mě sprchový gel. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem ji nevyzkoušela, ale chodím kolem ní v drogerii často :-)
    Narozeninová giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne produkty :) Tie obaly sú úžasné, určite sa aspoň po sprchovom gély popozerám v obchode

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks