pondělí 21. srpna 2017

Já a moře

Pěkný den :)

Je to pár dní, co jsem se vrátila z dovolené. Na památku si chci sepsat článek a také vám ukázat plno fotek. Ráda se k takovým random článkům, kdy jsem něco zažila, vracím.


Strávila jsem několik dní u moře v Itálii a jsem za to neskutečně vděčná. Moře a sluníčko pomohlo jak mému tělu, tak i psychice. Slané a světlejší vlasy, nohy od písku, opálená kůže, obličej bez akné, relax a klid v duši. Přesně takhle by se ve zkratce dalo popsat několik mých dní u moře. Dovolenou jsem si užila. Vidět moře po tolika letech byl ten nejskvělejší pocit.




 


Převážně nejvíc času jsem strávila na pláži. Plavání v moři, opalování a zase to stejné. Západ slunce na pláži jsem ani jednou nestihla, ale zato jsem si jeden den přivstala a šla jsem si pro východ slunce. Prošla jsem pláž a mířila jsem do města udělat několik fotek, protože to tam bylo krásné. Plno uliček s roztomile barevnými domy. Navíc jsem tam byla skoro sama, jelikož všichni spali po rušné noci. Bylo otevřených pár pekáren, ze kterých se linula vůně čerstvě upečených dobrot. Při této procházce jsem se cítila skvěle. Byla jsem tak nějak spokojená sama se sebou a ráda, že jsem sama. Taková samota je někdy fajn.









Jeden den jsem strávila v Benátkách. Neřekla bych, že jsem si to moc užila, protože všude byly otravné davy lidí. Přiznám se, že jsem ani nevěděla, kam bych v Benátkách měla zajít. Tak jsem se pohybovala jen kousek od baziliky svatého Marka. Teď mě trochu mrzí, že jsem si nevystála frontu a nepodívala jsem se dovnitř. Můžu být naštvaná jen sama na sebe, protože jsem byla líná a vůbec se mi nechtělo čekat venku na přímém slunci. Raději jsem hledala stínek a chtěla jsem zakotvit v nějaké roztomilé kavárně, což se stejně nepovedlo. Nejhezčí byla cesta nazpátek, protože jsem jela lodí a byl zrovna západ slunce. Vidět západ slunce na lodi byl také jeden z mých snů.














Po Benátkách jsem opět jeden den strávila na pláži a hned ten další jsem vyrazila na celé odpoledne do aquaparku. Bylo to skvělé. I když ze začátku jsem šla na obří a strmou skluzavku, hodně jsem se odrazila, abych jela dostatečně rychle. Při jízdě jsem byla zaskočená a podělaná strachy, protože jsem se v polovině otočila, jela jsem pozadu a byla jsem totálně dezorientovaná. Po této zkušenosti jsem se na skluzavku bála jít, raději jsem dávala přednost tobogánům, ale stejně jsem na ní pak skončila asi 4x, ale už jsem se snažila, aby se nestalo to, co poprvé. Aquapark se zavíral v šest večer a už tak kolem páté tam nebylo tolik lidí, tudíž nebyla velká fronta na tobogány. Ze začátku jsem klidně čekala i pět minut než jsem sjela tobogán. To člověka celkem naštve, protože tobogán sjedete ani ne za dvacet sekund, ale na jízdu musí člověk čekat přes pět minut. Při mé nešikovnosti jsem si na památku z aquaparku odnesla velkou modřinu na stehně, která momentálně září všemi barvami.





Itálii jsem si užívala také po gastronomické stránce. Pizza, zmrzlina, těstoviny, mořské plody a káva. Z pizzy se mi momentálně zvedá žaludek, protože jsem se jí přejedla. V Benátkách jsem si našla úžasnou zmrzlinárnu, kde dělali domácí zmrzku. Dala jsem si příchuť arašídové máslo, oreo a pak ještě pistácii. Musím říct, že jsem nikdy v životě nejedla lepší zmrzlinu. Dále jsem si užívala zmrzlinárny, kde jsem si zmrzku mohla sama namíchat. Co se týče kávy, nebyla to úplná výhra a pořád si stojím za tím, že nejlepší kávu dělají v "mojí" kavárničce v Ostravě.
















Víte co se mi nejvíc líbí na tom, když jsem na dovolené?

Zapomínám na stereotypní život, ve kterém žiju. Neřeším každodenní problémy a neobávám se toho, co zase přijde. Když jsem na dovolené, můj jediný problém je, že nevím, co si dám na snídani, protože jsem nerozhodná a u švédského stolu je toho tolik na výběr. Možná proto vždy skončím se 3 talíři a přeplněným břichem. Dále se zajímám o to, jak dlouho budu ležet na pláži na břichu, abych si konečně pořádně opálila záda. Při plavání v moři jsem se soustředila jen na to, abych si nelokla slané vody. Vzít si plavky, ve kterých si hezky opálím dekolt, anebo si vzít plavky, ve kterých se mi bude dobře skákat do moře a plavat, bez toho aniž by šlo něco vidět? Anebo takové to rozhodování, kam si zajít na zmrzlinu. Prostě tak. Na dovolené řešíte malichernosti, někdy je to až absurdní, ale je to tak. Chtěla jsem od moře přijet odpočinutá, plná energie a lehkosti. Povedlo se mi to. Myslím, že se to dostavilo někdy mezi prvním zábleskem moře v dáli a ranním hledáním mušlí v moři.



Kde jste letos byly na dovolené? :)

26 komentářů:

  1. Nádherné fotky, je vidět, že sis dovolenou užila. K moři jezdíme každý rok, miluji ho a válení se na pláži pro mě představuje tu pravou dovolenou :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Wau krásne fotky! Určite to tam muselo byt krásne! A tá pláž. Och aj mne chyba more! Musím si nájsť lepšie platenú brigádu a o rok pôjdem aj ja!😂
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) věřím tomu, že příští rok pojedeš taky.

      Vymazat
  3. Nádherné fotky, úplně mě to zrelaxovalo jen při pohledu na ně. Já jsem letos nebyla nikde na dovolené, jen párkrát u rybníka. Ta italská zmrzlina a pizza - mňam! Do Itálie jsem dříve jezdila často, trošku mi to tam chybí ;)

    OdpovědětVymazat
  4. krásne fotky :) ja som sa tiež vrátila z Talianska :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné Benátky :) závidím ti tu zmrzlinu, úplně jsem na ni dostala chuť. To s těmi tobogány znám, nemám ráda, když se otočím a jedu pozadu, jsem celkem strašpytel :D modřiny z atrakcí si nosím taky :D

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zmrzka byla moc dobrá a celkem mi chybí :D To jsem ráda, že nejsem jediný strašpytel :D

      Vymazat
  6. To je krásné! :) Je super, že jsi si dovolenou užila a načerpala novou energii :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Domi ♥ Jsem moc ráda za to, jaké to bylo.

      Vymazat
  7. Ta první fotka je překrásná! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jak tak čtu, tak řešíme o dovolené stejné věci :-) je fajn zapomenout na práci a na starosti doma...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou :) člověk si potřebuje odpočinout

      Vymazat
  9. Nádherné fotky! V Itálii je překrásně. Já jsem u moře byla před třemi lety tak doufám, že za rok se tam dostanu znova :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Pavli :) Doufám, že se ti to příští rok podaří

      Vymazat
  10. Nádherný fotky! Jsem moc ráda, že sis to nakonec užila :) Ty jo, ale nejvíc se mi zalíbil ten aquapark! Ten vypadal fakt božsky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Teri ♥ Aquapark byl boží, i když tam na můj vkus bylo málo atrakcí pro dospělé :D

      Vymazat
  11. Nádherné fotky, je vidět, že sis to užila. Já u moře jsem ještě nebyla, ale ráda bych s přítelem příští rok. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Míšo :) Doufám, že vám to příští rok vyjde

      Vymazat
  12. Itálie je kouzelná! Já letos byla opět na Lipně. Miluju krásy Jižních Čech - je tam vážně kouzelně. A teď jsem ještě byla v týdnu na 4 dny v Poděbradech. Taky bylo báječně!
    Závidím ti Benátky :) Ty naprosto miluju! Učarovaly mi víc než Paříž nebo Řím.

    OdpovědětVymazat
  13. V Itálii jsem ještě nebyla, o to víc mě to mrzí, když ty krásné fotky vidím. Budu se tam muset co nejdříve podívat :)

    http://elisminarova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář. Dělají mi neskutečnou radost. :)

Blogger Template by DanyČuks